ne ban,mata wennema nethi eka eka,man hemadama wage 2AM wage innawa.aharennet 8:30AM dailyUbata oya beth walta nidimata enne nadda bn. Mata beth biwwama udeta ahrenna amarui.
beheth iwarai ban ada,ekai thread ekak demme,epa wela inna beheth bona wede,sedda.gedara hitiyorh awulk ne,but eliye giyoth nam badu sure,hawasata ithin vamane yannakan migrain.Topiramate (Topirol) wagema Valparine kiyana drug dekama digatama ganna honda ne. Oya dekenma karanne migrane attack block krana ekai attack athara kaalaya wedi karana ekai witharai. nawaththapu gaman aye enawa. Ewagema me drugs blood pressure ekatath balapanawa. Matath kaalayak hondatama migrane thibuna. Deparak nasna kala. ekaparak laya wirekayak kala. Ita passe mama tika tika beheth ganna eka adu kala. Attack eka enakotama hondata keepaserayak steam kala. Pain killer ekak witharak samahara welawata gaththa( Panaol walata aduwenne ne. Panadine ganna one.) Deyyane kiyala den hondatama saneepayi. Indalama hitala yanthan oluwe ridillak enawa. Awama Axe oil tikak gala steam kalama aduwela yanawa. Steam karana eka thama supirima betha. Beheth ganna onenem Prof. Saroj Jayasingha wa channel karanna. Asiri central ekata enawa. He is the best for this.
mata meke ena hethu tika dannawa, crowdy places, vision changes(fb,tv,elakiri,ikman.lk,linkedin-while scrolling websites),sunlight, but owa daily wenawa ban,ekane keliyaවදෛ්ය උපදේශයක් නෙවෙයි මචන්. අත්දැකීමක් විතරයි. වයිෆ්ට මිග්රේන් තිබ්බා. පිටරටක ඉන්න කාලෙක එයාට caffeine + aspirin + paracetamol තුන තියන පෙත්තක් දීලා තිබ්බා. හැදීගෙන එනකොට ඒක බිව්වම ඉවරයි. ආසෙ සතියකට දෙකකට හැදෙන්නෙ නෑ. ලංකාවට ආවට පස්සෙ ලංකාවෙ ඩොක්ටර් කෙනෙක්ගෙන් බෙහෙත් ගත්තට හරිගියේ නෑ. ඊට පස්සෙ මම අර බෙහෙතට සමාන එකක් හෙව්වා ලංකාවෙ ෆාමසිවල එතකොට තමයි දැනගත්තෙ caffeine තියන බෙහෙත් ලංකාවේ තහනම් කියල. caffeine වෙනුවට ලංකාවෙ දෙන්නෙ codeine කියල එකක්. පැනඩීන් වල එහෙම තියනවා. ඊට පස්සෙ codeine + aspirin + paracetamol තුන හොයාගෙන මික්ස් කරල බිව්වම හරිගියා. දැන් නම් මොකක් හරි හේතුවකට හැදෙන්නෙ නෑ.
Stress adu kara ganda nam ban kalekata gihilla thamai ban inda wenne!apo oka awama mulu dawsama iwarai bn. issara matath oka thibba. dannam godak kalekata passe thamai enne. dcotor knkgen beheth gaththata hari giye nh. stress wadi wenakota oka enwa.puluwan tharam stress adu karaganna balapan. stress wena dewal karana eka adu karala balapan wenasak danei.
stress ekath wenna ahaki ban,man hardwork karanawa,daily nidi maran dawasma lap eka issaraha weda,aika loke nethi prasna ban,oluwa gini aran inne ewa nisa,stressless wennath oni welath be ban jobe hetiyata, thanksapo oka awama mulu dawsama iwarai bn. issara matath oka thibba. dannam godak kalekata passe thamai enne. dcotor knkgen beheth gaththata hari giye nh. stress wadi wenakota oka enwa.puluwan tharam stress adu karaganna balapan. stress wena dewal karana eka adu karala balapan wenasak danei.
දැනුත් බෙහෙත් ගන්න ඇවිල්ල ඉන්නේ.කරුම ලෙඩක්.මේ පාර ගත්ත බෙහෙත් නම් වැඩ කරා ටිකක්.මාසයක් බීල එන්න කියල දුන්නේ. වෙනදට සතියකට දෙපාරක් වත් හැදෙන එක මේ පාර හැදුනෙ මාසෙටම දෙපාරයි.ආයෙත් බෙහෙත් අරන් බලනවා.ගෙදර ගිහින් දීල තියෙන බෙහෙත් ටික දාන්නම්.
P.S.මේ ෆොටෝ එකේ තියෙන්නෙ අද දුන්න බෙහෙත් වල නම්.View attachment 109323ade pai paw neda ban,karuma ledane ban mewa,mewa game iddi mata thibune ne,job karanakota thamai awe,uba oka ibila badu sure nam kiyapan,math gannam.
olive oil nam danawa ban pol thel wenuwata, hebei eka migrain walata support kranawa kiyala meter ne, daily dan nethi nisaOliv oil head ekata dala baluwada
ehema nevi mchn thaman akamathi dewal karana eka adu karanna ona. a kiwwe thaman akamathi thanaka work karananwanam wena job ekakata yana eka. godak issara mata migrane awe man kemathi nathi degree ekak follow karapu eka. ekata yana hamadawasema mata migrane. a dawas wala sathiyen sathiyata migrane. beheth gaththa hari giye nh. oluwa pupuranna wage. marenna hitila thibbe. anthimata eka nawaththuwa. niwan dakka wage. eeta passe migrane awe goda kalekata passe. thamanta wadayak akamathi deyak eka digata karanakota godak welwata oka enwa (hamotama nevi migrane thiyena ayata). okata penadol biwwata hari yanne nh.Stress adu kara ganda nam ban kalekata gihilla thamai ban inda wenne!![]()
eaka hadunama hoadatama dannawa saha danenawa bro! adura ganda deyak naa!ade oka hadila tynwane godak . kohomada oka aduraganne apita thiyenawada kiyla

eka ban thiyenam ubata oluwa ridenawa ethulen es dekata yatin, wedima unama wamane yanawa,hebei yaka naginawa podda mis unath.ade oka hadila tynwane godak . kohomada oka aduraganne apita thiyenawada kiyla
Zolmitriptan කියන්නෙ prophylactic නෙවෙයි, හැදුනම ගන්න එකක්. Heart case තියෙන අයට ඒක හොඳ නෑ. Heart attack එන්න පුලුවන්.zolmitriptan තමා දන්නා විදිහට හොද prophylactic treatment එක. doctor කෙනෙක් එක්ක discuss කරලා
ගන්න
ehmdaeaka hadunama hoadatama dannawa saha danenawa bro! adura ganda deyak naa!![]()