1
shenat Well-known member May 13, 2007 58,726 87,125 113 ආශ්චර්යමත් රටක Jun 19, 2022 #22 0 යි හැමදාම පෝලිම් නැතුව තෙල් ගැහුවා
Kumbhakarna22 Well-known member Feb 3, 2022 12,503 15,468 113 Gampaha Jun 19, 2022 #23 pitiye.appu said: මම 0 යි. Click to expand... ME TOO @pitiye.appu Reactions: pitiye.appu
Emarald Well-known member Jan 2, 2022 2,422 4,674 113 Jun 19, 2022 #24 0. Petrol නෑ කියලා රැල්ල ආවේ මාර්තු වගේ. මෙහෙම දෙයක් වෙයි කියලා හිතුනා කලින්ම.. ඒ්කට කිරියේ හිටපු සෙට් ඒකක් දාපු නිව්ස් ඒහෙම බලපෑවා. ජනවාරි 5 වෙනිදා තමා ඒ්කට අදාල 1st step ඒක ගත්තේ..
0. Petrol නෑ කියලා රැල්ල ආවේ මාර්තු වගේ. මෙහෙම දෙයක් වෙයි කියලා හිතුනා කලින්ම.. ඒ්කට කිරියේ හිටපු සෙට් ඒකක් දාපු නිව්ස් ඒහෙම බලපෑවා. ජනවාරි 5 වෙනිදා තමා ඒ්කට අදාල 1st step ඒක ගත්තේ..
Xi Jinping Well-known member Jan 26, 2022 17,632 1 35,121 113 Erozan's Mom's room Jun 19, 2022 #26 K_ZONE said: Local Customer base ekak ban inne, Fiverr wath karanna patan ganna oni,,, :sad: Click to expand... උන්ට ගෙදර ඉඳන් සපෝර්ට් දෙන්න අමාරුද
K_ZONE said: Local Customer base ekak ban inne, Fiverr wath karanna patan ganna oni,,, :sad: Click to expand... උන්ට ගෙදර ඉඳන් සපෝර්ට් දෙන්න අමාරුද
PHBhagya Well-known member Feb 26, 2020 25,155 3 118,919 113 Gampaha Jun 19, 2022 #27 ඩීසල් පෝලිං 3යි, පෙට්රල් පෝලිං 1යි. උපරිම පැය 3 පෝලිං.... අනික් සේරම වාහන පහේ හයේ සුලු පෝලිං.... Last edited: Jun 19, 2022
Lakshan-Seram Well-known member May 31, 2011 24,754 12,689 113 127.0.0.1:8080/Kandy Jun 19, 2022 #28 Ganinna beri tharam hitiya
X Xbox 360 Well-known member Dec 19, 2017 733 496 63 Jun 19, 2022 #29 Uparima 1 hr hitiye. Polim nam 5k wage hitiya. Reactions: pitiye.appu