එංගලන්තයේදී ක්රිකට් අන්ත පරාජයෙන් පසු Facrbook නිර්මාණ Source
Lankaputhra16 Well-known member Oct 12, 2016 4,178 5,232 113 කහටගස්දිගිලිය Jun 27, 2021 #1 එංගලන්තයේදී ක්රිකට් අන්ත පරාජයෙන් පසු Facrbook නිර්මාණ Source Reactions: silent one, hodakolla, laka007 and 12 others
THE-X Well-known member Jul 20, 2020 1,572 4,071 113 Unkown x.com Jun 27, 2021 #2 tfs Reactions: Stimulus mind, NRTG and Lankaputhra16
acryan Well-known member Oct 11, 2012 9,684 9,334 113 Jun 27, 2021 #3 Thilangala saha oya SLC eka inna kalakanni un ena salli cricket modern widiyata hari yanna domestic, school development walata use nokarapu ekan api adaraya karapu cricket nathima karaa mun Dan inna team eka paw bung, unta redi nathi wenawa mun awurudhu ganak karapu haniya nisa Reactions: hodakolla, Stimulus mind, NRTG and 1 other person
Thilangala saha oya SLC eka inna kalakanni un ena salli cricket modern widiyata hari yanna domestic, school development walata use nokarapu ekan api adaraya karapu cricket nathima karaa mun Dan inna team eka paw bung, unta redi nathi wenawa mun awurudhu ganak karapu haniya nisa
helplesser Well-known member Nov 20, 2017 18,241 27,944 113 36 Mirihana alis.alberta.ca Jun 27, 2021 #4 Fearless cricket dutuwada? Reactions: hodakolla, Stimulus mind, NRTG and 1 other person
CloudX64 Well-known member Nov 26, 2014 9,383 10,301 113 Winterfell Jun 27, 2021 #5 Indian Ranji Trophy ටිම් එක්ක මැච් එකක් තිබ්බොත් එකත් පරාදයි මේ සක්කිලි. අවංකවම මට නම් ඔහොම දෙන සල්ලි ගන්නත් ලැජ්ජයි. ඒ මදිවට මුන් තව ඕනෑලු.. Reactions: senal neveyi, Stimulus mind, Champ HB and 3 others
Indian Ranji Trophy ටිම් එක්ක මැච් එකක් තිබ්බොත් එකත් පරාදයි මේ සක්කිලි. අවංකවම මට නම් ඔහොම දෙන සල්ලි ගන්නත් ලැජ්ජයි. ඒ මදිවට මුන් තව ඕනෑලු..
Lankaputhra16 Well-known member Oct 12, 2016 4,178 5,232 113 කහටගස්දිගිලිය Jun 27, 2021 #6 CloudX64 said: Indian Ranji Trophy ටිම් එක්ක මැච් එකක් තිබ්බොත් එකත් පරාදයි මේ සක්කිලි. අවංකවම මට නම් ඔහොම දෙන සල්ලි ගන්නත් ලැජ්ජයි. ඒ මදිවට මුන් තව ඕනෑලු.. Click to expand... Kaalakanni yakku bun.. SL cricket nawattanna ona Reactions: Stimulus mind and Champ HB
CloudX64 said: Indian Ranji Trophy ටිම් එක්ක මැච් එකක් තිබ්බොත් එකත් පරාදයි මේ සක්කිලි. අවංකවම මට නම් ඔහොම දෙන සල්ලි ගන්නත් ලැජ්ජයි. ඒ මදිවට මුන් තව ඕනෑලු.. Click to expand... Kaalakanni yakku bun.. SL cricket nawattanna ona
lilman Well-known member May 10, 2009 41,184 54,941 113 Colombo Jun 27, 2021 #7 lankawe un paw ban Reactions: Stimulus mind and NRTG
Sonique Well-known member Oct 22, 2007 25,205 11,235 113 Forest Jun 27, 2021 #8 Ammo ban. Sirawata wena ratakata yanna bari scene ekak thiyenne dan Reactions: Stimulus mind
Ragna_SL Well-known member Sep 6, 2020 4,334 15,242 113 Valhalla Jun 27, 2021 #9 සවේන්ද්ර හෙට එනකොට බෝලෙකුයි බැට් එකකුයි අරන් එන්න Reactions: Walter Hartwell White, Honert, Kolama and 3 others
NRTG Well-known member Oct 19, 2019 41,176 198,753 113 Colombo, Sri Lanka Jun 27, 2021 #10 BUMP Reactions: TCB Rox, hodakolla, YESno and 2 others
uthpalakalwana Well-known member Oct 12, 2008 2,852 1,211 113 32 කොම්පුටරේ ඉස්සර& Jun 27, 2021 #11 ------ Post added on Jun 27, 2021 at 8:25 PM ------ Post added on Jun 27, 2021 at 8:37 PM ------ Post added on Jun 27, 2021 at 8:40 PM Reactions: Stimulus mind
------ Post added on Jun 27, 2021 at 8:25 PM ------ Post added on Jun 27, 2021 at 8:37 PM ------ Post added on Jun 27, 2021 at 8:40 PM
Champ HB Well-known member Oct 5, 2012 5,861 6,995 113 අපේ දිහෑ Jun 27, 2021 #12 Reactions: NRTG and Stimulus mind
Stimulus mind Well-known member Feb 27, 2021 31,018 153,077 113 Jun 27, 2021 #13 ඔය බුකි සෙට් එකම ආයේ අර කුසල් බූරුවා එක මැච් එකක හරි කරුමෙට 50,100 ගැහුවොත් හරි, අර එක සැරේක ඕකා අම්පයර් අවුට් එක දෙන්න ඉස්සෙල්ලා අවුට් එක බාර අරන් ගිය වෙලේ ඕකව උඩ දාගෙන නැටුවා වගේ ආයේ කුසලාවතී ව ෆෝම් කරනවා, මන් හූනා කිව්වා වගේ කියන්නම්. Reactions: Walter Hartwell White, silent one, NRTG and 3 others
ඔය බුකි සෙට් එකම ආයේ අර කුසල් බූරුවා එක මැච් එකක හරි කරුමෙට 50,100 ගැහුවොත් හරි, අර එක සැරේක ඕකා අම්පයර් අවුට් එක දෙන්න ඉස්සෙල්ලා අවුට් එක බාර අරන් ගිය වෙලේ ඕකව උඩ දාගෙන නැටුවා වගේ ආයේ කුසලාවතී ව ෆෝම් කරනවා, මන් හූනා කිව්වා වගේ කියන්නම්.
praneeth.pj Well-known member Mar 2, 2013 1,266 432 113 Jun 27, 2021 #14 Cricket walath Bornagain case eka darunuwatama thiyenawalu. Reactions: hodakolla and Stimulus mind
shameera89 Well-known member Jun 26, 2013 16,385 12,661 113 Piliyandala Jun 27, 2021 #15 Highligh hadana ekaa paw wede ooii.. Bole Bat eke wadinakan sahennna welaawak inna epai Reactions: NRTG and Stimulus mind
D dhanuka1990 Well-known member Feb 4, 2018 2,184 1,200 113 Jun 28, 2021 #16 Reactions: Walter Hartwell White, Mugen, silent one and 2 others
B BruceWayne92 Well-known member Oct 8, 2013 12,338 1 13,268 113 Gotham City Jun 28, 2021 #17 අඩෙ අපි දැන් චීනෙට අයිති වෙලා නෙ තියෙන්නෙ .චීනෙ කියන්නෙ ටීම් ස්පොර්ට්ස් වලට දක්ෂ රටක් නෙමෙ නෙ ? ඉතිං අපිත් ඒ අඩිපාරෙ යනවාද දන්නෙ නැහැ. අපිට ක්රිකට් දුන්නෙ සුද්දානෙ ? ලොකෙ ඇතුලෙ ගොඩක් ටීම් ස්පොර්ට්ස් වලින් හරඹ කරන්නෙ බ්රිටිෂ් කොලනීස් වලට අයිති රටවල් . ඔසී ,නිව්සීලන්ඩ්, එංග්ලන්ඩ්, සවුත් අෆ්රිකා,
අඩෙ අපි දැන් චීනෙට අයිති වෙලා නෙ තියෙන්නෙ .චීනෙ කියන්නෙ ටීම් ස්පොර්ට්ස් වලට දක්ෂ රටක් නෙමෙ නෙ ? ඉතිං අපිත් ඒ අඩිපාරෙ යනවාද දන්නෙ නැහැ. අපිට ක්රිකට් දුන්නෙ සුද්දානෙ ? ලොකෙ ඇතුලෙ ගොඩක් ටීම් ස්පොර්ට්ස් වලින් හරඹ කරන්නෙ බ්රිටිෂ් කොලනීස් වලට අයිති රටවල් . ඔසී ,නිව්සීලන්ඩ්, එංග්ලන්ඩ්, සවුත් අෆ්රිකා,
Identity Well-known member Aug 15, 2016 23,218 18,866 113 අදාල නෑනේ Jun 28, 2021 #18 කුසල් මෙන්ඩිස්ට රස්සාවක් සොයා දීමේ සංසදය (https://www.facebook.com/groups/493296101737680/) Reactions: NRTG and LINDA_ADERSON_22
yakshaya Well-known member Aug 31, 2008 18,248 4,298 113 Jun 28, 2021 #19 Waradda kreedakayo pitin yanna gahana game ekak oka. Nathnam kreeda amathi ta blame eka yanawa ne. Ohoma thamai godak ewa prashne hari thanata direct wenne na.
Waradda kreedakayo pitin yanna gahana game ekak oka. Nathnam kreeda amathi ta blame eka yanawa ne. Ohoma thamai godak ewa prashne hari thanata direct wenne na.
hodakolla Well-known member Feb 14, 2017 72,445 1 99,112 113 Leasing World Jun 28, 2021 #20 arunta waha kanna hithenawa athi bn Reactions: Stimulus mind and NRTG