අපෝ නෑ. ඒව බයිල. උවමනාව තියන මිනිහ 0 ඉදල ඇවිල්ල හරි කරනව වැඩේ.Business , Money , Connections
මේවා Mostly එන්නෙ Family බන්
එකම දේ ඔය තුන තියන උන්ට වැඩේ පටන් ගන්න ඇදන් යන්න ලේසි. හැබැයි ඒකෙනුත් හොදටම කරගන්න පුලුවන් වෙන්නෙ උවමනාව තියන එකාට
ලෝන් මොකටද බිස්නස් කරන්න ? ලෝන් එකක් ගන්න ඕනෙ හරි clear expansion එකක් පේනව නම් ඒකෙ cash flow එක stable වගේ පේනව නම් විතරයි.මචන් මට තියන ප්රශ්නේ බිස්නස් කරද්දී අද තියනව හෙට නැති වෙනවා. කොහොමද බන් ලෝන් දාන්න රිසක් එකක් ගන්නේ හිත හදාගන?
------ Post added on Aug 10, 2025 at 11:37 AM