එජාපය දිනන්නේ අන්තර්ජාලයේ මැතිවරණයක් ති&

BINGU_PUTHA

Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,108
    5,915
    113
    canada
    එජාපය දිනන්නේ අන්තර්ජාලයේ මැතිවරණයක් ති&

    එක්සත් ජාතික පක්ෂය ඡන්දයක් දිනන්නේ අන්තර්ජාලයේ මැතිවරණයක් තිබ්බොත් යයි හම්බන්තොට දිස්ත‍්‍රික් පාර්ලිමේන්තු මන්ත‍්‍රී නාමල් රාජපක්ෂ මහතා පැවසීය.

    කුලියාපිටිය ප‍්‍රදේශයේ පැවති වයඹ පළාත් සභා මැතිවරණ පූචාරක ජනහමුවක් අමතමින් මන්ත‍්‍රීවරයා මේ බව පැවසීය.

    එහිදී වැඩිදුරටත් අදහස් දැක්වූ මන්තී‍්‍රවරයා මෙසේද කීය.

    ‘අද එ.ජා.පය හා ජ.වි.පේ දේශපාලනය ගැන කතා කරන්නේ නෑ. ඡන්ද අපේක්ෂකයන්ගේ සිට ජනාධිපති දක්වා මඩ ගහනවා.කතා හදනවා.කතා ලියනවා.

    එ.ජා.පයේ දේශපාලනය මේ රටේ ගමේ ජනතාව සමග නොව, ජාත්‍යන්තරය සමගයි. අද අන්තර්ජාලයෙන් මැතිවරණයක් තිබ්බොත් නම් එ.ජා.පය දිනනවා.

    එ.ජා.පය ගනුදෙනු කරන්නේ ජාත්‍යන්තරය සමගයි. මේ රටේ ජනතා හදගැස්ම ඔවුන් හදුනන්නේ නෑ. ගමේ ජනතාවගේ දුෂ්කරතා,අපහසුතා ගැන ඔවුන් දන්නේ නෑ.හැබැයි ජාත්‍යන්තරයේ ලොකු සංවිධාන වල අවශ්‍යතා ගැන නම් ඔවුන් හොදට දන්නවා. ඒවායේ කි‍්‍රයාකාරීත්ව ගැන හොදට දන්නවා.

    ගමේ දරුවන්ගේ අධ්‍යාපනය, ඔවුන්ගේ අනාගතය ගැන වාර්තා මොනවාද කියා ඔවුන් සොයා බලන්නේ නෑ. එහෙත් ජාත්‍යන්තර කොමිෂන් සභා දාන්න කතා කරනවා. ජාත්‍යන්තර වාර්තා ගැන කථා කරනවා’
     

    amasin

    Member
    Nov 11, 2012
    11,743
    766
    0
    44
    ලංකාවේ මිනිස්සු එක්ක කතා කරලා බලපන්.දහයක් එක්ක කතා කරොත් නවයක් මුගේ අම්මට හු*න්න කියලා පටන් ගන්නේ
     
    • Like
    Reactions: 910

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,747
    1
    15,145
    113
    ඔව් කොහොමත් දැන් දිගටම සන්ධානෙ තමා දිනන්නේ. ඒකෙ දෙකක් නැ. මොකද කියලා කියන්න ඕන නෑනෙ
    හැමදෙයක්ම පාලනය කරන්න පුලුවන් නෙ ;)
     

    Vodevil

    Member
    Aug 31, 2013
    316
    15
    0


    ඔව් මෙක ඇත්ත එකට හෙතුව අද බහුතරයක් අන්තර්ජාලය පවිච්චි කරන්නෙ වයස අවුරුදු 16 - 30 ත් අතර නාගරික සමාජයෙ පුද්ගලයින් , 1977 න් පසු J.R ගෙ සීමා රහිත විවුර්ත අර්තික ප්‍රතිපත්ති නිසා ලන්කවෙ කෘශි සහ දෙශිය කර්මන්ත බිද වටිමෙ අනිසි පල විපාක තමයි අපි මෙ තවමත් ගෙවන්නෙ , එව්වා අද ඉන්න අලුත් පරම්පරාවට තෙරුමක් නැති කම තමයි මෙකට හෙතුව , අනික LTTE කොටි ත්‍රස්තවදය බිහිවන්නෙත් 1980 unp වකවනුවෙ එතකොට දැන් පරම්පරව ලාබාල අවදිය එම නිසා එ ගැන අවබොද්යකුත් දැන් පරම්පරවට නැහ , එක නිසා අද පරම්පරාව වර්තමාන දූශන අක්‍රමිකතා පමනක් සලාකා UNP යට චන්දෙ දෙනවා.:angry:

    හමබ්න්තොට වරාය, ගුවන්තොටුපොල වැනි සුදු අලින් :angry:හැරුන කොට රට තුල සන්වර්දනයක් සිදුවෙමින් පවතින බව කවුරුත් පිලිගත යුතුයි


    :yes:
     
    Last edited:

    kputha

    Member
    May 5, 2012
    5,534
    240
    0
    අපෙ රනිල් සර් දැන් දිනන පැත්තට පක්ශය හදා ගෙන යන ගමන් ඉන්නෙ මෙක අපි පරාද වෙයි එත් තව අවුරුදු 2ක් විතර යනකොට දැන් රනිල් සර්ට බනින හැමොම රනිල් සර්ගෙ හොද කියයි කොහොමත් අපෙ පක්ශෙ
    කරදර කාරයො ටික පන්නලා තියෙන්නෙ දැන් තියෙන්නෙ දිනන්න පුලුවන් මිනිස්සුන්ගෙ වැඩ ගන්න එක පත්විම් ඔක්කොම ටික පුරවලා සර් වැඩ පටන් ගන්නවා මෙ චන්දෙ පාරජයත් එක්කම මෙ පාර පරදින එක තම්යි අපිට දිනන්න චාන්ස් එකකට තියෙන්නෙ. ආණ්ඩුවට තාම ජනමතයක් තියෙනවා තව අවු 2කින් අපිට ජනමතය එනවා අනික අමතක කරන්න එපා ජෙ ආර් ගෙ ගොලයා රනිල් කියන එක.
     
    Last edited:

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,108
    5,915
    113
    canada
    ඔව් මෙක ඇත්ත එකට හෙතුව අද බහුතරයක් අන්තර්ජාලය පවිච්චි කරන්නෙ වයස අවුරුදු 16 - 30 ත් අතර පුද්ගලයින් , 1977 න් පසු J.R ගෙ සීමා රහිත විවුර්ත අර්තික ප්‍රතිපත්ති නිසා ලන්කවෙ කෘශි සහ දෙශිය කර්මන්ත බිද වටිමෙ අනිසි පල විපාක තමයි අපි මෙ තවමත් ගෙවන්නෙ , එව්වා අද ඉන්න අලුත් පරම්පරාවට තෙරුමක් නැති කම තමයි මෙකට හෙතුව , අනික LTTE කොටි ත්‍රස්තවදය බිහිවන්නෙත් 1980 unp වකවනුවෙ එතකොට දැන් පරම්පරව ලාබාල අවදිය එම නිසා එ ගැන අවබොද්යකුත් දැන් පරම්පරවට නැහ , එක නිසා අද පරම්පරාව වර්තමාන දූශන අක්‍රමිකතා පමනක් සලාකා UNP යට චන්දෙ දෙනවා

    :yes::yes::yes: Politics is a relative thing. We lived R. Premada era. Thousands of youth, innocent people,political opponents were killed. This era is way better than that time. But government should correct their mistakes, if they want to win an election with majority of votes. Otherwise people turn gradually to opposition
     
    Last edited:

    siripala

    Member
    Oct 10, 2006
    2,869
    442
    0
    යම් රටක බුද්ධියෙන් අඩු ජනතාව වැඩිපුර සිටිනම් එම පිරිසගේ සහයෙන් බිහිවන පලකයොත් බුද්ධියෙන් අඩු එකධිපතින් වේ.

    ගමේ උන්ගේ මොලේ තරම ඉතින් කියන්න දෙයක් නැහැ නේ ( හැමෝම නොවෙයි ). ආණ්ඩුවේ එවුන්ගේ සුකිරි කතාවලට අම්බානක් රැවටෙනවා.

    කොටින්ම කියනවනම් ගමේ උන් කියන්නේ ළිං මැඩියෝ වගේ. ලෝකේ ගැන අවබෝධයක් නැහැ. ඉතින් උන් දකින්නෙ කොටු වෙච්ච ලෝකයක්. උන් ගමෙන් එහා ලෝකය දැකල නැහැ. මේකෙන් උපරිම ප්‍රයෝජනය ගන්න පාලකයෝ. මුරුංග අත්තේ තිබ්බම අපේ ගමේ බයියලාට ඉතින් හරි ලොකුයි.

    UNP එක හොදයි කියල මම කියන්න නැහැ. නමුත් අන්තර්ජාලය භාවිත කරන්නේ මේ රටේ යම් බුද්ධි මට්ටමක ඉන්න පිරිසක් විතරයි. ( මෝඩ පහේ අයියලත් ඉන්නවා. එල කිරි එකෙත් ඉන්නවා ඒ වගේ උදවිය :D ) ඉතින් මේ බුද්ධි මට්ටමක ඉන්න අයට විතරයි යම් දෙයක් හරි ආකාරව ලෝකය දිහා විනිවිදව බලන්න ශක්තියක් තියෙන්න. ඔන්න ඕකයි වෙනස.
     
    • Like
    Reactions: hacker T

    Vodevil

    Member
    Aug 31, 2013
    316
    15
    0
    :yes::yes::yes: Politics is a relative thing. We lived R. Premada era. There are thousands of youth, innocent people,political opponents were killed. This era is way better than that time. But government should correct their mistakes, if they want to win an election with majority of votes. Otherwise people turn gradually to opposition


    yes the biggest problem is SLFA's high vote power, we should lower it and level it to a reasonable percentage ,එකයි ආන්ඩුව පිස්සු කෙලින්නෙ උන් දන්නව UNP එකට ආපසු හැරිමක් නැති බව ,

    ඔව් බන් දැන් මහින්දයත් ඇනගෙන ඉවරයි , උගෙන් පස්සෙ රට භාරගන්න නයකෙයෙක් නැහ , මහින්දට ඔනෙ එක උගෙ පුතාට දෙන්න . තාත්තා වැඩකරු කියලා පුතා එහෙම වෙන්නෙ නැහනෙ , විකල්ප නායකෙයක් කුමන පක්ශෙකින් හො දැන් එලියට එන්න ඔනෙ , නැත්නම් රට නාමල්ට ගියොත් ඉවරයි
     

    kputha

    Member
    May 5, 2012
    5,534
    240
    0
    යම් රටක බුද්ධියෙන් අඩු ජනතාව වැඩිපුර සිටිනම් එම පිරිසගේ සහයෙන් බිහිවන පලකයොත් බුද්ධියෙන් අඩු එකධිපතින් වේ.

    ගමේ උන්ගේ මොලේ තරම ඉතින් කියන්න දෙයක් නැහැ නේ ( හැමෝම නොවෙයි ). ආණ්ඩුවේ එවුන්ගේ සුකිරි කතාවලට අම්බානක් රැවටෙනවා.

    කොටින්ම කියනවනම් ගමේ උන් කියන්නේ ළිං මැඩියෝ වගේ. ලෝකේ ගැන අවබෝධයක් නැහැ. ඉතින් උන් දකින්නෙ කොටු වෙච්ච ලෝකයක්. උන් ගමෙන් එහා ලෝකය දැකල නැහැ. මේකෙන් උපරිම ප්‍රයෝජනය ගන්න පාලකයෝ. මුරුංග අත්තේ තිබ්බම අපේ ගමේ බයියලාට ඉතින් හරි ලොකුයි.

    UNP එක හොදයි කියල මම කියන්න නැහැ. නමුත් අන්තර්ජාලය භාවිත කරන්නේ මේ රටේ යම් බුද්ධි මට්ටමක ඉන්න පිරිසක් විතරයි. ( මෝඩ පහේ අයියලත් ඉන්නවා. එල කිරි එකෙත් ඉන්නවා ඒ වගේ උදවිය :D ) ඉතින් මේ බුද්ධි මට්ටමක ඉන්න අයට විතරයි යම් දෙයක් හරි ආකාරව ලෝකය දිහා විනිවිදව බලන්න ශක්තියක් තියෙන්න. ඔන්න ඕකයි වෙනස.

    අපෙ රනිල් සර් ගමට අන්තර්ජාලය ගෙනියනවා දැනටමත් අපි ලග එකට වැඩසටහන් තියෙනවා
    අනික අවුරුදු2ක් වෙනකොට අපි මැශින් ලක්ශයක් දෙනවා ගමෙ පාසල් වලට වියාපාරිකයො
    ඔක්කොම ඉස්සර වගෙ රනිල් වටා පෙල ගැසෙනවා මෙ එන අවුරුදු 2 ඇතුලත." අපෙ සමන් සර් (සමන් අතාවුද) ලග වැඩ කරන්නෙ මම :yes:
     

    Vodevil

    Member
    Aug 31, 2013
    316
    15
    0
    යම් රටක බුද්ධියෙන් අඩු ජනතාව වැඩිපුර සිටිනම් එම පිරිසගේ සහයෙන් බිහිවන පලකයොත් බුද්ධියෙන් අඩු එකධිපතින් වේ.

    ගමේ උන්ගේ මොලේ තරම ඉතින් කියන්න දෙයක් නැහැ නේ ( හැමෝම නොවෙයි ). ආණ්ඩුවේ එවුන්ගේ සුකිරි කතාවලට අම්බානක් රැවටෙනවා.

    කොටින්ම කියනවනම් ගමේ උන් කියන්නේ ළිං මැඩියෝ වගේ. ලෝකේ ගැන අවබෝධයක් නැහැ. ඉතින් උන් දකින්නෙ කොටු වෙච්ච ලෝකයක්. උන් ගමෙන් එහා ලෝකය දැකල නැහැ. මේකෙන් උපරිම ප්‍රයෝජනය ගන්න පාලකයෝ. මුරුංග අත්තේ තිබ්බම අපේ ගමේ බයියලාට ඉතින් හරි ලොකුයි.

    UNP එක හොදයි කියල මම කියන්න නැහැ. නමුත් අන්තර්ජාලය භාවිත කරන්නේ මේ රටේ යම් බුද්ධි මට්ටමක ඉන්න පිරිසක් විතරයි. ( මෝඩ පහේ අයියලත් ඉන්නවා. එල කිරි එකෙත් ඉන්නවා ඒ වගේ උදවිය :D ) ඉතින් මේ බුද්ධි මට්ටමක ඉන්න අයට විතරයි යම් දෙයක් හරි ආකාරව ලෝකය දිහා විනිවිදව බලන්න ශක්තියක් තියෙන්න. ඔන්න ඕකයි වෙනස.

    මචන් ගම් වල මිනිස්සු මොඩයි කියල උබ කොහොමද කියන්නෙ:angry: , නගරෙ හිටියත් ගමෙ හිටියත් එයලගෙ බුද්දි මට්ටම එකයි :yes:වෙනස තියෙන්නෙ ගමෙ මිනිස්සුන්ගෙ උගත් කම ටිකක් අඩුයි , හොද පාලක්යෙක් තොරා ගන්න බුද්දිමත් බව පමනක් ප්‍රමනවත්
    …
    උදහරනය්ක් විදිහට ඔයා කියන විදිහට නාගරික මිනිස්සු පමනක් බුද්දිමත් නම් ඇයි උපෙක්ශා ස්වර්න්මාලි වගෙ කෙනෙකුට චන්දෙ දෙන්නෙ
     

    donta

    Member
    Jun 11, 2013
    2,916
    304
    0
    ලංකාවේ මිනිස්සු එක්ක කතා කරලා බලපන්.දහයක් එක්ක කතා කරොත් නවයක් මුගේ අම්මට හු*න්න කියලා පටන් ගන්නේ

    හෑබෑයි ඒ උබ කියපු නම දෙනාම චන්දෙ දෙන්නෙ ආන්ඩුවට.අර ඉතිරි වෙන එකා තමයි ආන්ඩුවට විරුද්දව චන්දෙ දෙන්නෙ.ඔන්න ඔකයි ඈත්ත.:oo::oo::oo:
     

    kputha

    Member
    May 5, 2012
    5,534
    240
    0

    මචන් ගම් වල මිනිස්සු මොඩයි කියල උබ කොහොමද කියන්නෙ:angry: , නගරෙ හිටියත් ගමෙ හිටියත් එයලගෙ බුද්දි මට්ටම එකයි :yes:වෙනස තියෙන්නෙ ගමෙ මිනිස්සුන්ගෙ උගත් කම ටිකක් අඩුයි , හොද පාලක්යෙක් තොරා ගන්න බුද්දිමත් බව පමනක් ප්‍රමනවත්

    උදහරනය්ක් විදිහට ඔයා කියන විදිහට නාගරික මිනිස්සු පමනක් බුද්දිමත් නම් ඇයි උපෙක්ශා ස්වර්න්මාලි වගෙ කෙනෙකුට චන්දෙ දෙන්නෙ

    ලංකාවෙ දේශපාලනයට උගත් නුගත් ගමෙ නගරෙ කියලා වෙනසක් නැහැ ඔක්කොම පරම්පාරවෙන් පක්ශ වලට වෙන් උන චන්ද තියෙන්නෙ ඉල්ලන පුද්ගලයා අනුව පාවෙන චන්ද වල තිරණය වෙනස් වෙනවා ඔය නගරෙ පොශ් අයියලා හිතන්නෙ ගමෙ ඉන්නෙ මොඩයො කියලා ලොල් එතකොට තැපල් චන්ද වලට මොකද කියන්නෙ? උගත් අයගෙ. රජයෙ සෙවකයන්ගෙ. චන්ද නෙමෙද ? ලොකු ලොකු ආයතනවල ගමෙහ් අය නැද්ද.:angry: මෙ ජරා මිඩියා කාරයො අපෙ සර්ගෙ ප්‍රතිරුපය කැවා නැත්නම් අපෙ සර් මෙලහකටත් බලයෙ
    2.gif
     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,108
    5,915
    113
    canada

    මචන් ගම් වල මිනිස්සු මොඩයි කියල උබ කොහොමද කියන්නෙ:angry: , නගරෙ හිටියත් ගමෙ හිටියත් එයලගෙ බුද්දි මට්ටම එකයි :yes:වෙනස තියෙන්නෙ ගමෙ මිනිස්සුන්ගෙ උගත් කම ටිකක් අඩුයි , හොද පාලක්යෙක් තොරා ගන්න බුද්දිමත් බව පමනක් ප්‍රමනවත්

    උදහරනය්ක් විදිහට ඔයා කියන විදිහට නාගරික මිනිස්සු පමනක් බුද්දිමත් නම් ඇයි උපෙක්ශා ස්වර්න්මාලි වගෙ කෙනෙකුට චන්දෙ දෙන්නෙ

    maru kathawa:yes::yes: .........උපෙක්ශා ස්වර්න්මාලි....:P:P........

    Ayi ranjan ramanayaka...... sira porane....:rofl::rofl::rofl:...........
     

    tharakato

    Well-known member
  • Jul 26, 2007
    11,447
    724
    113
    Sri Lanka
    යම් රටක බුද්ධියෙන් අඩු ජනතාව වැඩිපුර සිටිනම් එම පිරිසගේ සහයෙන් බිහිවන පලකයොත් බුද්ධියෙන් අඩු එකධිපතින් වේ.

    ගමේ උන්ගේ මොලේ තරම ඉතින් කියන්න දෙයක් නැහැ නේ ( හැමෝම නොවෙයි ). ආණ්ඩුවේ එවුන්ගේ සුකිරි කතාවලට අම්බානක් රැවටෙනවා.

    කොටින්ම කියනවනම් ගමේ උන් කියන්නේ ළිං මැඩියෝ වගේ. ලෝකේ ගැන අවබෝධයක් නැහැ. ඉතින් උන් දකින්නෙ කොටු වෙච්ච ලෝකයක්. උන් ගමෙන් එහා ලෝකය දැකල නැහැ. මේකෙන් උපරිම ප්‍රයෝජනය ගන්න පාලකයෝ. මුරුංග අත්තේ තිබ්බම අපේ ගමේ බයියලාට ඉතින් හරි ලොකුයි.

    UNP එක හොදයි කියල මම කියන්න නැහැ. නමුත් අන්තර්ජාලය භාවිත කරන්නේ මේ රටේ යම් බුද්ධි මට්ටමක ඉන්න පිරිසක් විතරයි. ( මෝඩ පහේ අයියලත් ඉන්නවා. එල කිරි එකෙත් ඉන්නවා ඒ වගේ උදවිය :D ) ඉතින් මේ බුද්ධි මට්ටමක ඉන්න අයට විතරයි යම් දෙයක් හරි ආකාරව ලෝකය දිහා විනිවිදව බලන්න ශක්තියක් තියෙන්න. ඔන්න ඕකයි වෙනස.

    :yes::yes: Agree with you
     

    Vodevil

    Member
    Aug 31, 2013
    316
    15
    0
    maru kathawa:yes::yes: .........උපෙක්ශා ස්වර්න්මාලි....:P:P........

    Ayi ranjan ramanayaka...... sira porane....:rofl::rofl::rofl:...........


    මරු ඩබල , රන්ජන් හිතන් ඉන්නෙ මෙක one shot කියලා :rofl:
     

    kputha

    Member
    May 5, 2012
    5,534
    240
    0
    හෑබෑයි ඒ උබ කියපු නම දෙනාම චන්දෙ දෙන්නෙ ආන්ඩුවට.අර ඉතිරි වෙන එකා තමයි ආන්ඩුවට විරුද්දව චන්දෙ දෙන්නෙ.ඔන්න ඔකයි ඈත්ත.:oo::oo::oo:

    අපෙ පක්ශෙ කර ගත්ත ලොකුම වරද අපි පක්ශෙ ඇතුලෙ කා කොටා ගත්තා ( ආණ්ඩුවෙ සල්ලි වලට නටපු කිහිප දෙනෙක් නිසා)එකෙන් ආණ්ඩුව වාසි ගත්තා අපිට එකමුතු වෙලා ඉන්න බැරි කොට රට කොහොම හදන්නද කියලා. ලොකෙටම ප්‍රචාරය කරලා . අපිට ආණ්ඩුවෙ වැර්දි ගමට ගෙනියන්න බැරි උනා පක්ශය බෙරගන්න උන නිසා දැන් ප්‍රශ්න වලින් 98%ක්ම විසදිලා තියෙන්නෙ එ නිසා අපි මෙ ශාපය තව අවු 2/කින් ඉවර කරනවා එදාට හැමොටම හොද කලක් යාවි මචන් එතකොට ඔය 9 අපිට ඉතුරු වෙන එක මහින්දට වෙවි.;)