Mata meka therune na bn.
Node deka athara direct download wenuwatada Torrent use karanne...?
Nathnam uba kiyanne normal Torrent ganada... Api movies ehema download karana..
Uba leased line eka aran thiyenne local network eka target karalanam ubata speedtest website eken intranet speed eka thiranaya karanna bane bn...
Methana pennanne internet download speed ekane..
Ubata node deka athara hari speed eka balaganna nam wenama manual test (intranet) ekak karanna weyi.
Normal monthly data usage eka kohomada bn... 1,2TB?
Mokadda company eka? (Awulak nathnam witharak kiyanna).
SLT Web Premier wage connection ekak aragena system eka cloud host karath alabayida bn...?
Point to point connection ehema hariyanne nathuwa athi neda...!
https://youtu.be/lYJFwXw1ZIc