එටිසලාට් සිම් විනාශ කරන චැලේන්ජ් එකක් යන&#3520

Chootiya40

Active member
  • Jun 12, 2016
    304
    30
    28
    එල එල, ජයවේවා. මම නම් etisalat පාවිච්චියක් නෑ. දන්නා අයට ඔය හම්බ සීන් නිසා පාවිච්චි කරන්න දෙන්නෙත් නෑ.
     

    randy6667

    Well-known member
  • Mar 9, 2011
    8,709
    973
    113
    daoriot
    ඔය ඇත්තටම යුස් කරන සිම් නෙවෙයි අද ගොඩක් අය ගාව සිම් හතර පහ තියෙනවා සමහර ඒව ඩිඇක්ටිවෙට් කරලා නැත්තම් යුස් කරන්නේම නෑ ඔව තමයි කඩලා ඇත්තේ නැත්තම් ගොඩක් පරණ තමන්ගේ අනන්‍යතාවය වගේ තියෙන නම්බර් එක තියෙන සිම් එකක් කඩලා දායිද?

    :lol:
     

    alex123game

    Member
    Jan 12, 2016
    298
    45
    0
    ලංකාවෙ උන් තරං රැල්ලට යන ජාතියක් තුන් ලෝකෙම නැතුව ඇති :lol:

    ඔව් බන් ...කෙවිට අරන් ජහ ජහ ගාපු ගමන් උම්බෑ කියන් යන්නේ ...... :lol: :lol: :lol:
     

    sylar**

    Well-known member
  • Jan 12, 2011
    4,708
    293
    83
    Brave New World
    14590240_826201160856325_5507947589270165846_n.jpg
     

    rukshan0000

    Well-known member
  • Dec 1, 2010
    8,554
    5,575
    113
    ඇයි අහන්නේ,එන්නද
    හිටපන්
    මත් හම්බ ටෙල් කමා පාවිච්චි කරන්නේ
    ගොඩාක් කන්ටැක් තියෙන්නේ ඔය නම්බරේට
    දවස් 10ක් දියන්.
    අනිවා අල්ලාගේ සුත්තෙන් මාරු වෙනවා
    එහෙම ශිෆ්ට් වෙලා මේකේ ෆෝටෝ එකක් අනිවා දානවා ඔය වේස අල්ලාව 2කට කඩලා
    අල්ලාගේ අප්පා සක්
     

    MalindhaDR

    Member
    Aug 13, 2016
    1,962
    162
    0
    Yako basil wikunuwanam, Etislat karayo aurudu 2k balan hitiye ai meka hadanna
    මහින්ද වගේ නෙමේ ඔය බැසිල් මහ ගොන් රජා
    මම නම් ඕකට කැමතිම නැහැ :yes:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    උන්ප් වද *න්නයගෙ කුක්කො හිතාගෙන ඉන්නෙ තාමත් මේ රටේ ජනාධිපති මහින්ද කියල, නොදකින් විලි ලැජ්ජාවක් නැති මීහරක් රැල.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මහින්ද වගේ නෙමේ ඔය බැසිල් මහ ගොන් රජා
    මම නම් ඕකට කැමතිම නැහැ :yes:
    ඉඩම වික්කෙ බැසිල් නම් fcid අරන් ගිහින් නඩු දාල හිරේ දාන්ඩ පුලුවන්නෙ ඇයි නොකරන්නෙ, නිකන් බුරන්ඩ එපා බන්.
     

    MalindhaDR

    Member
    Aug 13, 2016
    1,962
    162
    0
    ඉඩම වික්කෙ බැසිල් නම් fcid අරන් ගිහින් නඩු දාල හිරේ දාන්ඩ පුලුවන්නෙ ඇයි නොකරන්නෙ, නිකන් බුරන්ඩ එපා බන්.
    බැසිල්ට මම පෞද්ගලිකව අකමැතී කිව්වම උබ බුරන්නෙ ඇයි බන්? :eek::shocked:
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,649
    113
    ඉඩම වික්කෙ බැසිල් නම් fcid අරන් ගිහින් නඩු දාල හිරේ දාන්ඩ පුලුවන්නෙ ඇයි නොකරන්නෙ, නිකන් බුරන්ඩ එපා බන්.

    මේ ඉන්නේ ගු කන බල්ලෝ :lol::lol::lol:
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,649
    113
    ඩයලොග් පාවිච්චි කරන එවුන් එටිසේලට් සිම් කඩනවා කියහන්කෝ ...
     

    CashBoy

    Active member
  • Jun 6, 2015
    298
    39
    28
    Anee bn gon aathal nawaththala idapan.. sinhala ape unta mokak hari unama witharai redda ussan dagalanne.. tika dawasakin melo deyak mathaka naa..
     

    nuwa11

    Member
    Jul 15, 2016
    2,120
    134
    0
    etisalat nam mala jarawak oka amithuwen kadanna deyak nha
    habi sinhalayo sim kaduwa kiyala etisalt bankoloth karanna amarui mkda muslim yalauwo inna wun dannawa athi wunge hama ekagawama thiyenne etisalat sim
    aluthgama seen eken passe airtell hada parana sim thibba wunth etisakt walata maru wuna nathnam 2nd sim ekata etisalte damma
    muslim 95+% etisalat :dull:
     
    Last edited: