කමක් නෑ , සංකූලතා අඩුයි නේ. ඉතිං ගහමු නේත ...ඔය මඟුල් ගහලත් කොරෝනා හැදෙනවා
එහෙම තමයි vaccine එක හිංදා antibody වේගෙන් හැදිල bone marrow deplete වුණාමApo be bn mata first dose gahala inactive virus age tiyeddi active virusut ekka heduna amaru une ne eth nagina ekat adu una 2nd dose gahala issara yakade wage den wela madula wage 7inch 6ta bessa msg kalata half inch awe
E madiwata sensetive and sex energy and feeling hitan adu una mara kattak kewa masa 3k recovery wenna
එහෙම කියන්න එපා බං, හැදුනොත් සංකුලතා අඩුයිනේ. අනිවා ගහපන්.Merunat okanam gahanne
ඇයි උඹ ගහන්න නැතෙයි ?@NRTG
මේන්න ඉන්නව තොපෙ බාප්ප.
සෙට් වෙලා, හෙල වෙදකම පටන් ගනින්
පොල් වතුර කශාය
පොල් වතුර චූර්න
පොල් වතුර ගුලි
... Etc
තොල්වලට මොකද උනේ දෙබරු විදලද...ඇයි උඹ ගහන්න නැතෙයි ?
වයස ? ස්ත්රී පුරුෂ බව ?office eke langama ekek 4ma gahala corona hadila dan masa 2k tisse ICU. fuck wela inne
37 - male . no any other conditionsවයස ? ස්ත්රී පුරුෂ බව ?
පුළුවන් නම් ලඟ ඉන්න කෙනෙක්ට කියලා යටි ඇන්දේ ඉස්සරහ දත් වල විදුරු මහේ photo එකක් අරන් pm එකක් දාන්න.37 - male . no any other conditions