එන්න එන්න අළුත්ම ඒවා ගහගන්න 🤩🤩 😍😍

pitiye.appu

Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    OmicronVaccine_lead.jpg


    images


    file-20220303-15-1329vpf.jpg


    1661310660277.jpeg


    ඉක්මනින්ම ගිහින් ගහගමු නේත ? 😍😍
     

    loverboy69

    Active member
  • Feb 11, 2018
    229
    194
    43
    Apo be bn mata first dose gahala inactive virus age tiyeddi active virusut ekka heduna amaru une ne eth nagina ekat adu una 2nd dose gahala issara yakade wage den wela madula wage 7inch 6ta bessa msg kalata half inch awe
    E madiwata sensetive and sex energy and feeling hitan adu una mara kattak kewa masa 3k recovery wenna

    Merunat okanam gahanne
     
    • Like
    Reactions: maxraj

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    Apo be bn mata first dose gahala inactive virus age tiyeddi active virusut ekka heduna amaru une ne eth nagina ekat adu una 2nd dose gahala issara yakade wage den wela madula wage 7inch 6ta bessa msg kalata half inch awe
    E madiwata sensetive and sex energy and feeling hitan adu una mara kattak kewa masa 3k recovery wenna
    එහෙම තමයි vaccine එක හිංදා antibody වේගෙන් හැදිල bone marrow deplete වුණාම
    Merunat okanam gahanne
    එහෙම කියන්න එපා බං, හැදුනොත් සංකුලතා අඩුයිනේ. අනිවා ගහපන්. 😎 🤭 😂
     

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    @NRTG
    මේන්න ඉන්නව තොපෙ බාප්ප.

    සෙට් වෙලා, හෙල වෙදකම පටන් ගනින්

    පොල් වතුර කශාය
    පොල් වතුර චූර්න
    පොල් වතුර ගුලි

    ... Etc
    ඇයි උඹ ගහන්න නැතෙයි ?
     
    • Haha
    Reactions: Solo Rider and NRTG

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,305
    4,661
    113
    office eke langama ekek 4ma gahala corona hadila dan masa 2k tisse ICU. fuck wela inne
     
    • Sad
    Reactions: nkt

    Sen-lu

    Well-known member
  • ලොල් ඕව නොගහ උඹලගෙ පැණි බිබී හිටිය නම්. මලහකට මිනිස්සු බාගෙට බාගයක් මැරිල.

    ලංකාවෙ උං යකෝ මැරිල ඉපදුනා වගේ උන මෙලෝ දෙයක් මතක නෑනෙ ටික දවසක් යනකොට. අනිව නෝමල් බේබි තමා 2030 ජනපති.
     

    pitiye.appu

    Well-known member
  • May 19, 2022
    5,875
    6,131
    113
    37 - male . no any other conditions
    පුළුවන් නම් ලඟ ඉන්න කෙනෙක්ට කියලා යටි ඇන්දේ ඉස්සරහ දත් වල විදුරු මහේ photo එකක් අරන් pm එකක් දාන්න.