එයාහොස්ට් ලට වැඩිපුර ගහන්නෙ පයිලට්ලද බන්? 18+ 👍

Derek69

Well-known member
  • Nov 27, 2024
    844
    1,080
    93
    දන්න උන් කියපන්කෝ රටකින් රටකට ගියාම Air crew එකට දවස් කීයක් ඒ රටවල් වල travel කරන්න නිවාඩු සෙට් වෙනවද?

    crew එක නවතින්නෙ නම් එකම hotel එකේ තමායි, ඒත් එයාහොස්ට්ලා කරන පොඩි පොඩි වැරදි වලට පයිලට්ලට ගහන්න අවසරක් තියනවද එහෙම, අඩුපාඩු හදන්න ඕනි තමයි ඒත් එහෙම තියන් ගහන එක උබලා අනුමත කරනවද 🤔

    දැනුමැති අයෙක් පිළිතුරක් දෙනු මැන 😌
     

    androlanka

    Well-known member
  • Aug 5, 2014
    3,179
    1,416
    113
    owa ithin balen gahana ewa nemey. nidahase dawasak hotels wala inna kota drink ekak danna ehema room wala set wenawlau un, ethakota ithin tikak wadila inna kota dennagema mola akra unoth owa wenawalu. ehema nathuwa pilot ta respect eka nisa balen wena dewal nemey. like GF-BF type lu. srilankan eke pilot kenek kiwwa. 20 years experience guy
     

    Martin

    Well-known member
  • Aug 15, 2006
    747
    578
    93
    1. හුගක් වෙලාවට වැඩිපුර ගහන්නේ බැඳලා ඉන්න මිනිහ. සමහර්විත ඌ pilot කෙනෙක් වෙන්නත් පුළුවන්.
    2. නිමාඩු - එහෙම නිමාඩු කියල set වෙන්නේ නෑ . නමුත් next flight එකට call time එනකන්, ටිකක් ඇවිදින්න පුළුවන්. නමුත් very risky . එහෙම ගිහින් වෙලාවට එන්න බැරි උනොත් job එකට කෙලවෙනවා. Europe වහේ ගියාම 01 full day වගේ ලැබෙනවා. ඉසරනම් දවස් තුන හතර ලැබුන. දැන් එහෙම නෑ.
    3. crew එක නවතින්නෙ නම් එකම hotel එකේ තමායි (සමහර වෙලාවට වෙනම)
    3.1 ඒත් එයාහොස්ට්ලා කරන පොඩි පොඩි වැරදි වලට පයිලට්ලට ගහන්න අවසරක් තියනවද එහෙම (නෑ - වෙනම manage කරන්නේ. වැරදි වලට ගහන්නත් බෑ . හුකන්නත් බෑ . වැරදි නැතත්, කැමතිනම් හුකන්න පුළුවන්. ගහන්න නම් යන එකක් නෑ)
    3.2. අඩුපාඩු හදන්න ඕනි තමයි ඒත් එහෙම තියන් ගහන එක උබලා අනුමත කරනවද (ඉහත පිළිතුර සැහේ. කොහොමත් ගහන එකාගේ පකයි,. අල්ලන එකීගේ හුත්තයි අතර ප්‍රශ්න වලට අපේ අනුමැතිය අදාල නොවේ.ඒක airline වලට පමණක් අදාල කරනයකුත් නෙමේ. එක උඹේ අම්මට, නංගිය, ගැනිට උනත් අදාලයි.

    තව දැනගන්න දෙයක් තියේනම් අහපන්.
     

    wissnshaftler

    Well-known member
  • Dec 13, 2023
    6,899
    11,406
    113
    1. හුගක් වෙලාවට වැඩිපුර ගහන්නේ බැඳලා ඉන්න මිනිහ. සමහර්විත ඌ pilot කෙනෙක් වෙන්නත් පුළුවන්.
    2. නිමාඩු - එහෙම නිමාඩු කියල set වෙන්නේ නෑ . නමුත් next flight එකට call time එනකන්, ටිකක් ඇවිදින්න පුළුවන්. නමුත් very risky . එහෙම ගිහින් වෙලාවට එන්න බැරි උනොත් job එකට කෙලවෙනවා. Europe වහේ ගියාම 01 full day වගේ ලැබෙනවා. ඉසරනම් දවස් තුන හතර ලැබුන. දැන් එහෙම නෑ.
    3. crew එක නවතින්නෙ නම් එකම hotel එකේ තමායි (සමහර වෙලාවට වෙනම)
    3.1 ඒත් එයාහොස්ට්ලා කරන පොඩි පොඩි වැරදි වලට පයිලට්ලට ගහන්න අවසරක් තියනවද එහෙම (නෑ - වෙනම manage කරන්නේ. වැරදි වලට ගහන්නත් බෑ . හුකන්නත් බෑ . වැරදි නැතත්, කැමතිනම් හුකන්න පුළුවන්. ගහන්න නම් යන එකක් නෑ)
    3.2. අඩුපාඩු හදන්න ඕනි තමයි ඒත් එහෙම තියන් ගහන එක උබලා අනුමත කරනවද (ඉහත පිළිතුර සැහේ. කොහොමත් ගහන එකාගේ පකයි,. අල්ලන එකීගේ හුත්තයි අතර ප්‍රශ්න වලට අපේ අනුමැතිය අදාල නොවේ.ඒක airline වලට පමණක් අදාල කරනයකුත් නෙමේ. එක උඹේ අම්මට, නංගිය, ගැනිට උනත් අදාලයි.

    තව දැනගන්න දෙයක් තියේනම් අහපන්.
    මෙහෙම ගහපුවාගෙ විඩියො නැද්ද බං
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,740
    87,149
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    බේරෙන්න බෑ, කෙල්ලෝ ටිකට කොහොමත් පයිලට් කොක්පිට් එකේ දාගෙන ගහනවා.

    එයා හොස්ටස්ලා 10ක් ඉන්නව නං cockpits 20 ක් තියෙනවා. 🤭
     

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    1. හුගක් වෙලාවට වැඩිපුර ගහන්නේ බැඳලා ඉන්න මිනිහ. සමහර්විත ඌ pilot කෙනෙක් වෙන්නත් පුළුවන්.
    2. නිමාඩු - එහෙම නිමාඩු කියල set වෙන්නේ නෑ . නමුත් next flight එකට call time එනකන්, ටිකක් ඇවිදින්න පුළුවන්. නමුත් very risky . එහෙම ගිහින් වෙලාවට එන්න බැරි උනොත් job එකට කෙලවෙනවා. Europe වහේ ගියාම 01 full day වගේ ලැබෙනවා. ඉසරනම් දවස් තුන හතර ලැබුන. දැන් එහෙම නෑ.
    3. crew එක නවතින්නෙ නම් එකම hotel එකේ තමායි (සමහර වෙලාවට වෙනම)
    3.1 ඒත් එයාහොස්ට්ලා කරන පොඩි පොඩි වැරදි වලට පයිලට්ලට ගහන්න අවසරක් තියනවද එහෙම (නෑ - වෙනම manage කරන්නේ. වැරදි වලට ගහන්නත් බෑ . හුකන්නත් බෑ . වැරදි නැතත්, කැමතිනම් හුකන්න පුළුවන්. ගහන්න නම් යන එකක් නෑ)
    3.2. අඩුපාඩු හදන්න ඕනි තමයි ඒත් එහෙම තියන් ගහන එක උබලා අනුමත කරනවද (ඉහත පිළිතුර සැහේ. කොහොමත් ගහන එකාගේ පකයි,. අල්ලන එකීගේ හුත්තයි අතර ප්‍රශ්න වලට අපේ අනුමැතිය අදාල නොවේ.ඒක airline වලට පමණක් අදාල කරනයකුත් නෙමේ. එක උඹේ අම්මට, නංගිය, ගැනිට උනත් අදාලයි.

    තව දැනගන්න දෙයක් තියේනම් අහපන්.
    me pilot kenekda?
     

    dj gamaya

    Well-known member
  • Nov 30, 2007
    69,356
    5,775
    113
    Hell & Heaven (Kiribathgoda)
    දන්න උන් කියපන්කෝ රටකින් රටකට ගියාම Air crew එකට දවස් කීයක් ඒ රටවල් වල travel කරන්න නිවාඩු සෙට් වෙනවද?

    crew එක නවතින්නෙ නම් එකම hotel එකේ තමායි, ඒත් එයාහොස්ට්ලා කරන පොඩි පොඩි වැරදි වලට පයිලට්ලට ගහන්න අවසරක් තියනවද එහෙම, අඩුපාඩු හදන්න ඕනි තමයි ඒත් එහෙම තියන් ගහන එක උබලා අනුමත කරනවද 🤔

    දැනුමැති අයෙක් පිළිතුරක් දෙනු මැන 😌

    එහෙම හැම කෙල්ලම නිදාගන්නේ නැහැ යන හැම කෙනා එක්කම. එකත් work life එකේ උන්ට දැනෙන දේ අනුව තමා. වෙන්නේ නැ කියලා කියන්නේ නම් නැහැ මොකද ඕන තරම් වෙනවා. මමත් එකක් දෙකක් කරලා තියෙනවා. හැබැයි උන් හිතන පතන විදිය වෙනස් . ජොබ් එකේ අවුලක් කියල නම් දන්නේ නැහැ. හැබැයි හැමෝම එහෙම නැහැ

    කාලෙකට ඉහත එකෙක් හිටියා , උ තමා shedule කරන්නේ work hours, උ නම් සැහෙන දෙයක් කරගත්තා.
     
    • Like
    Reactions: jennt and Cypress

    YUMA

    Well-known member
  • Apr 10, 2010
    1,098
    812
    113
    Lanka
    එහෙම හැම කෙල්ලම නිදාගන්නේ නැහැ යන හැම කෙනා එක්කම. එකත් work life එකේ උන්ට දැනෙන දේ අනුව තමා. වෙන්නේ නැ කියලා කියන්නේ නම් නැහැ මොකද ඕන තරම් වෙනවා. මමත් එකක් දෙකක් කරලා තියෙනවා. හැබැයි උන් හිතන පතන විදිය වෙනස් . ජොබ් එකේ අවුලක් කියල නම් දන්නේ නැහැ. හැබැයි හැමෝම එහෙම නැහැ

    කාලෙකට ඉහත එකෙක් හිටියා , උ තමා shedule කරන්නේ work hours, උ නම් සැහෙන දෙයක් කරගත්තා.
    mejka attac long distance flight ganna un denawa

    mejka attac long distance flight ganna un denawa
    habai hamoma newei godak welawata un athule lokkek allagena inne ehama allaganna bari un thamai ohoma karanne
    ------ Post added on Apr 17, 2025 at 4:08 PM
     

    Scattered123

    Well-known member
  • Nov 18, 2012
    951
    325
    63
    Does it matter?
    1. හුගක් වෙලාවට වැඩිපුර ගහන්නේ බැඳලා ඉන්න මිනිහ. සමහර්විත ඌ pilot කෙනෙක් වෙන්නත් පුළුවන්.
    2. නිමාඩු - එහෙම නිමාඩු කියල set වෙන්නේ නෑ . නමුත් next flight එකට call time එනකන්, ටිකක් ඇවිදින්න පුළුවන්. නමුත් very risky . එහෙම ගිහින් වෙලාවට එන්න බැරි උනොත් job එකට කෙලවෙනවා. Europe වහේ ගියාම 01 full day වගේ ලැබෙනවා. ඉසරනම් දවස් තුන හතර ලැබුන. දැන් එහෙම නෑ.
    3. crew එක නවතින්නෙ නම් එකම hotel එකේ තමායි (සමහර වෙලාවට වෙනම)
    3.1 ඒත් එයාහොස්ට්ලා කරන පොඩි පොඩි වැරදි වලට පයිලට්ලට ගහන්න අවසරක් තියනවද එහෙම (නෑ - වෙනම manage කරන්නේ. වැරදි වලට ගහන්නත් බෑ . හුකන්නත් බෑ . වැරදි නැතත්, කැමතිනම් හුකන්න පුළුවන්. ගහන්න නම් යන එකක් නෑ)
    3.2. අඩුපාඩු හදන්න ඕනි තමයි ඒත් එහෙම තියන් ගහන එක උබලා අනුමත කරනවද (ඉහත පිළිතුර සැහේ. කොහොමත් ගහන එකාගේ පකයි,. අල්ලන එකීගේ හුත්තයි අතර ප්‍රශ්න වලට අපේ අනුමැතිය අදාල නොවේ.ඒක airline වලට පමණක් අදාල කරනයකුත් නෙමේ. එක උඹේ අම්මට, නංගිය, ගැනිට උනත් අදාලයි.

    තව දැනගන්න දෙයක් තියේනම් අහපන්.

    ammo eka :lol: