එලකිරියෙ කැ@වැඩ කරපු කෙල්ලො

Aldren

Well-known member
  • Apr 2, 2024
    2,052
    3,680
    113
    හොදකොල්ලා, තවඉන්ඩිකේටර් විකුනපු ගැන දන්නවානෙ
    ඒවගේ කැරිවැඩ කරපු කෙල්ලො නැද්ද මේකෙ?
     

    Rastapopoulos

    Well-known member
  • ඇයි කටුවාපිටියේ කළු තනයා. කරපු තරමක් කරලා තියෙන්නේ කැරි වැඩ මරිසි වැඩ තමයි. එලකිරියේ විතරක් නෙමේ මේකෙන් පිටත් කරන්නේ කැරි අමන වැඩ තමයි. එළියේ ෂවර් එකෙන් හෙළුවෙන් නෑම. පාරේ යන වයසක අච්චිලාට ටෝක් කිරීම. ලෙඩ්ඩු බලන්න යන මුවාවෙන් ඉස්පිරිතාලේ ගිහින් ඔවුන්ගේ කෑම සොරා කෑම. සුරතලයට ඇති කරන පුසාට පූක් පාර දීම. නංගි මස්සිනා කොටවල නංගීට හදි කිරීමට සැරසීම. අම්මගේ පැන්ෂන් එක තමන්ගේ වියදම් විතරක් කිරීම නිසා අම්මගේ බෙහෙත් අරන් නොදීම තව ඕන තරම් තියනවා කියන්න
     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri

    IamTheDevil

    Well-known member
  • Jan 30, 2021
    1,063
    1,991
    113
    ඇයි කටුවාපිටියේ කළු තනයා. කරපු තරමක් කරලා තියෙන්නේ කැරි වැඩ මරිසි වැඩ තමයි. එලකිරියේ විතරක් නෙමේ මේකෙන් පිටත් කරන්නේ කැරි අමන වැඩ තමයි. එළියේ ෂවර් එකෙන් හෙළුවෙන් නෑම. පාරේ යන වයසක අච්චිලාට ටෝක් කිරීම. ලෙඩ්ඩු බලන්න යන මුවාවෙන් ඉස්පිරිතාලේ ගිහින් ඔවුන්ගේ කෑම සොරා කෑම. සුරතලයට ඇති කරන පුසාට පූක් පාර දීම. නංගි මස්සිනා කොටවල නංගීට හදි කිරීමට සැරසීම. අම්මගේ පැන්ෂන් එක තමන්ගේ වියදම් විතරක් කිරීම නිසා අම්මගේ බෙහෙත් අරන් නොදීම තව ඕන තරම් තියනවා කියන්න
    මුගෙ ඇරියස් එක මොකද්ද දන්නවද 😁😁 මෙකෙ කෙල්ලො වගේ ඉන්න අකවුන්ට් වලට කෙල හලං මැසේජ් දානව ඊට පස්සෙ උන් මුගෙන් ආතල් ගන්නව තනිකරම ලිංගික ඉරිසියාකාරයෙක්
     

    Rastapopoulos

    Well-known member
  • මුගෙ ඇරියස් එක මොකද්ද දන්නවද 😁😁 මෙකෙ කෙල්ලො වගේ ඉන්න අකවුන්ට් වලට කෙල හලං මැසේජ් දානව ඊට පස්සෙ උන් මුගෙන් ආතල් ගන්නව තනිකරම ලිංගික ඉරිසියාකාරයෙක්
    ඔව් මට ඒක කියන්න අමතක උනා. පකය කෙල්ලෙක් කියලා හිතන අකවුන්ට් වලට කෙල හලන් මැසේජ් දැමීම. තමන්ගේ කළු ජරා කුණු වෙච්ච රහස් අවියේ ඡායාරූප යැවීම. තනිකර කරන්නේ අතවරයක් නේ. මූ හින්දා මේකේ කෙල්ලෙක් වත් එන්න බයයි. මන් කෙල්ලෙක් ගෙන් ඇහුවා ඇයි එලකිරියේ ඔයා දැන් වැඩිය පේන්න නැත්තේ කියලා කොහොමද එන්නේ අර අවළමා ලොකු ලොකු පයියවල් වල ෆොටෝ දාලා මැසේජ් දානවා රීප්ලයි නැත්තම් ලොකු ගු බෙටි වල ෆොටෝ දාලා රෙප් කපනවා කියුවා මේ rep තියන කාලේ වෙච්ච සිදුවීමක්. කළු තනය තනිකර ගෑනු පිස්ස. මූට බැරිද අම්මගේ පැන්ෂන් එකෙන් කන එකේ පොඩි මොනවා හරි රවුටර එකක් ගන්න ඩයලොග් හරි. මූට තියෙන්නේ slt fiber අපිව අන්දනවා වාගේ අම්මවත් අන්දනවා ඇති. අපිම මුගේ ලණු කන එකේ ඒ අම්මා පව්. ෆ්ලේෂ් ලයිට් එකක් තියාගෙන ඉන්නවා මූ තනිකර කාම පෙරේතයෙක්

    උඹල ෆ්ලෙෂ් ලයිට් එහෙම ගෙන්නගෙන නැද්ද රටින් ?
    ඒ වගේ දේවල්, ලංකාවෙ ගන්ඩ පලුවන් තැන් තියෙනවද ?
    :P
    බඩු ගහල ලෙඩ හදාගන්නවට වඩා ඕව හොඳා... :rofl:

    Fleshlight එකක් ඕඩර් කෙරුව
    ඩොලර් 9 යි
    දවස් 5 කින් එනව කියල තියෙනව මොනා වෙයිද දන්නෙ නෑ 😅

    fleshlight ඔරිජිනල් ගන්න කොහෙ තියෙන සල්ලියක්ද බං?
    මේක මේ චයිනීස් කෑල්ලක්

    Capture.jpg


    මොකක්ද බං මේ Confirm Receipt කියල තියෙන්නෙ
    බඩු ගෙදරටම ලැබුණම නේද මේක Confirm කරන්න ඕනෙ අපි

    බොරු බං කිව්වෙ
    fleshlight එකක්
    aliexpress එකෙන්

    චයිනීස් ටෝයි එකක්
    ඩොලර් 9 යි ගියෙ
    මං ඕඩර් කලා විතරයි ඒකෙ ගාණත් වැඩි වුණානෙ බං :oo:

    චයිනීස් රබර් කෑල්ලක්නෙ
    පොඩි ගතියක් තියෙනව ඉතිං
    ගෑනුන්ගෙ ලූස් හිල්වලට වඩා නං හොදයි තමා

    යුරෝප් වල fleshlight එකනං සුපිරි ඇති...
    මෙන්න අම්මගේ පැන්ෂන් එකෙන් ගන්න බඩු
     

    IamTheDevil

    Well-known member
  • Jan 30, 2021
    1,063
    1,991
    113
    ඔව් මට ඒක කියන්න අමතක උනා. පකය කෙල්ලෙක් කියලා හිතන අකවුන්ට් වලට කෙල හලන් මැසේජ් දැමීම. තමන්ගේ කළු ජරා කුණු වෙච්ච රහස් අවියේ ඡායාරූප යැවීම. තනිකර කරන්නේ අතවරයක් නේ. මූ හින්දා මේකේ කෙල්ලෙක් වත් එන්න බයයි. මන් කෙල්ලෙක් ගෙන් ඇහුවා ඇයි එලකිරියේ ඔයා දැන් වැඩිය පේන්න නැත්තේ කියලා කොහොමද එන්නේ අර අවළමා ලොකු ලොකු පයියවල් වල ෆොටෝ දාලා මැසේජ් දානවා රීප්ලයි නැත්තම් ලොකු ගු බෙටි වල ෆොටෝ දාලා රෙප් කපනවා කියුවා මේ rep තියන කාලේ වෙච්ච සිදුවීමක්. කළු තනය තනිකර ගෑනු පිස්ස. මූට බැරිද අම්මගේ පැන්ෂන් එකෙන් කන එකේ පොඩි මොනවා හරි රවුටර එකක් ගන්න ඩයලොග් හරි. මූට තියෙන්නේ slt fiber අපිව අන්දනවා වාගේ අම්මවත් අන්දනවා ඇති. අපිම මුගේ ලණු කන එකේ ඒ අම්මා පව්. ෆ්ලේෂ් ලයිට් එකක් තියාගෙන ඉන්නවා මූ තනිකර කාම පෙරේතයෙක්














    මෙන්න අම්මගේ පැන්ෂන් එකෙන් ගන්න බඩු
    Eww @AnuradhaRa monada .e
     

    delmar

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    27,269
    3,865
    113
    හැමතැනම
    මෑ මල් නිසා ඉස්සර වලිනම් ගියා
    සුපිරි කෙල්ලෝ සෙට් එකකුත් හිටියා.
    අපේ කියුට් බේබි ඒ වගේ කෙල්ලෙක්
     

    A P H R O D I T E

    Well-known member
  • Dec 17, 2023
    415
    401
    63
    Mount Olympus
    ඇයි කටුවාපිටියේ කළු තනයා. කරපු තරමක් කරලා තියෙන්නේ කැරි වැඩ මරිසි වැඩ තමයි. එලකිරියේ විතරක් නෙමේ මේකෙන් පිටත් කරන්නේ කැරි අමන වැඩ තමයි. එළියේ ෂවර් එකෙන් හෙළුවෙන් නෑම. පාරේ යන වයසක අච්චිලාට ටෝක් කිරීම. ලෙඩ්ඩු බලන්න යන මුවාවෙන් ඉස්පිරිතාලේ ගිහින් ඔවුන්ගේ කෑම සොරා කෑම. සුරතලයට ඇති කරන පුසාට පූක් පාර දීම. නංගි මස්සිනා කොටවල නංගීට හදි කිරීමට සැරසීම. අම්මගේ පැන්ෂන් එක තමන්ගේ වියදම් විතරක් කිරීම නිසා අම්මගේ බෙහෙත් අරන් නොදීම තව ඕන තරම් තියනවා කියන්න
    apo jara minihek, meke kellonta msg dala pani halanava.
     

    priyade

    Well-known member
  • Dec 2, 2017
    10,614
    6,177
    113
    ඇයි කටුවාපිටියේ කළු තනයා. කරපු තරමක් කරලා තියෙන්නේ කැරි වැඩ මරිසි වැඩ තමයි. එලකිරියේ විතරක් නෙමේ මේකෙන් පිටත් කරන්නේ කැරි අමන වැඩ තමයි. එළියේ ෂවර් එකෙන් හෙළුවෙන් නෑම. පාරේ යන වයසක අච්චිලාට ටෝක් කිරීම. ලෙඩ්ඩු බලන්න යන මුවාවෙන් ඉස්පිරිතාලේ ගිහින් ඔවුන්ගේ කෑම සොරා කෑම. සුරතලයට ඇති කරන පුසාට පූක් පාර දීම. නංගි මස්සිනා කොටවල නංගීට හදි කිරීමට සැරසීම. අම්මගේ පැන්ෂන් එක තමන්ගේ වියදම් විතරක් කිරීම නිසා අම්මගේ බෙහෙත් අරන් නොදීම තව ඕන තරම් තියනවා කියන්න
    1) ලෙඩ්ඩු බලන්න යන මුවාවෙන් ඉස්පිරිතාලේ ගිහින් ඔවුන්ගේ කෑම සොරා කෑම. :no:
    2) නංගි මස්සිනා කොටවල නංගීට හදි කිරීමට සැරසීම :frown:
    3) අම්මගේ පැන්ෂන් එක තමන්ගේ වියදම් විතරක් කිරීම නිසා අම්මගේ බෙහෙත් අරන් නොදීම :(


    apo jara minihek, meke kellonta msg dala pani halanava.
    :rolleyes:
    ------ Post added on Jun 10, 2024 at 5:23 PM
     
    • Haha
    Reactions: Rastapopoulos

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    දිල්, මීනු නම් වලින් ඉදලා ඇරියා ඇරිල්ලක්. පරණ උන් දන්නවා සීන් එක.
     

    Ranil_Wickramasinghe

    Well-known member
  • Mar 1, 2024
    316
    323
    63
    කැරිවැඩ කරපු උන් කීයක් මේකෙ හිටියද. ඉස්සර මේකෙ හොද වලි යනව. 😅

    ආයෙ ඒ කාලෙ එන්නෙ නෑ.

    කොහෙවත් නැති පගර නැට්ටො ටිකක්නම්
    ඔන්න ඉන්නවා.
     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri

    wissnshaftler

    Well-known member
  • Dec 13, 2023
    6,910
    11,420
    113
    ඔය අගල් 9 ගැන්සිය වගේ නෙමේ මචන් අපි :rolleyes: :rolleyes: . අපි සාමාන්‍ය මිනිස්සු :):). මේ දවස් වල අපි අපේ අගල් හයේ ක්ලබ් එකට කට්ටිය එකතු කොරනවා :yes::yes:

    එකතු වෙන්න කැමති හැමෝම පහලින් සිමෙන්ට් එකක් දාන්න :yes::yes:

    #6inchesEK
    #kss
     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri