උබට දැනටත් 60+ දීල තියෙන්නෙ vote කරන්නත් ඉස්සෙල්ල ඇයි බොරු දාන්නෙ ?
fake එකක් ද මන්ද බන්![]()


උබට දැනටත් 60+ දීල තියෙන්නෙ vote කරන්නත් ඉස්සෙල්ල ඇයි බොරු දාන්නෙ ?
fake එකක් ද මන්ද බන්![]()


උබට දැනටත් 60+ දීල තියෙන්නෙ vote කරන්නත් ඉස්සෙල්ල ඇයි බොරු දාන්නෙ ?

සාධාරණයක් වනතුරු
ඔබලාට විරුද්ධව පෝස්ටර් ගහනවා
සචිත් එක්දාසනූදෙකේ හතෙවිසිනමී
ඔයල ලග රෙප් තිබෙනවනම්
ඒ බව ඔප්පු කරන්න.
ප්රචාරණයට ගෙවීම් නොකරන තාක්
ඔබලාට විරුද්ධව ප්රචාරණය කරමි...
වෝට් ගැන පස්සෙ බලමු.
මුලින් රෙප් ඔප්පු කරන්න
ඊයී එක්සිකියුටර් ප්රචාරන උදව්වකට මෙහෙමයි රෙප් කලේ
![]()



සාධාරණයක් වනතුරු
ඔබලාට විරුද්ධව පෝස්ටර් ගහනවා
සචිත් එක්දාසනූදෙකේ හතෙවිසිනමී
ඔයල ලග රෙප් තිබෙනවනම්
ඒ බව ඔප්පු කරන්න.
ප්රචාරණයට ගෙවීම් නොකරන තාක්
ඔබලාට විරුද්ධව ප්රචාරණය කරමි...
වෝට් ගැන පස්සෙ බලමු.
මුලින් රෙප් ඔප්පු කරන්න
ඊයී එක්සිකියුටර් ප්රචාරන උදව්වකට මෙහෙමයි රෙප් කලේ
![]()




kawadda dunne![]()
මෙය එක්සිකූටර් විසින් මුදල් ගෙවා ප්රචාරය කරන ලදී![]()


අපේ අය දීලනේ මචන්. මමත් කිව්වේ මේ වෙලාවේ බෑ, ඉවරයි, දෙනවා අනිවා කියලා. ඇයි මචන් මෙහෙම බොරු දාන්නේ ????![]()
විනාඩි 10 කට කලින් දුන්නේ...මෙය එක්සිකූටර් විසින් මුදල් ගෙවා ප්රචාරය කරන ලදී![]()


bumpවිනාඩි 10 කට කලින් දුන්නේ...
මම උදේ සිට ඉල්ලුවා සාධාරණ වෙන්න කියලා..
දැන් එක පාරට අන්ධයෙක් වගේ වෙන්න එපා..
ඒ වෙලාවෙ ඇත්ත තමා කිව්වේ...
මම ඔයාලා වෙනුවෙන් ප්රචාරණය කරනවා ලැබුණු රෙප් වලට ණය නොවෙන්න![]()


