එලකිරි කඹය 2018 සචිත් සමග දිනමු. එක්වන්න අප සම&#3484

DAstoner

Well-known member
  • Jun 4, 2009
    1,587
    333
    83
    මේ ලෝකේ
    Q1hljQj.jpg
     

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    සචියට දැම්මොත් 26+ දෙනවා
    රෙප් දෙනවා නිකන්
    ඩුබායි වට්ටක්කා වෙන්නම

    ඉක්මන් කරන්න ඉක්මන් කරන්න
    හරි අප්
    බබා අවා
    රෙප් අවා
     
    • Like
    Reactions: malganis

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    Executer කණ්ඩායමෙන් රෙප් හම්බුනාද? බොරුවට රැවටුනාද ?

    6 දෙනයි රෙප් දුන්නේ ....

    උඹ විතරයි මුලින්ම දුන්නේ :sorry: පස්සේ මම අඬන නිසා අද තව එකෙක් දීල තිබුනා..එච්චරයි..

    සචියාගේ සෙට් එකෙන් මම උන්ට වෝට් නොකරත් දෙන්නෙක් දීල තිබුනා බන් රෙප්..

    එ අතින් executers ලා වැඩක් නැහැ :angry: :angry:

    අපේ ටීම් එකේ උන්ට අපිව වටින් නෑ බන්. මාත් බැලුවේ අනිත් පත්තවත් හැරෙන්න. මගේ පොයින්ට්ස් 10ක් තියෙන වෝට් එකක්. මහජනතාව ගැන පාලක පක්ෂයෙන් අවතක්සේරු කරලා තියෙන්නේ. අනිත් පක්ෂේ පත්තවත් බලල දුකට සහනයක් ඉල්ලගන්න ඕනේ. :no:
    එක්සි ටීම් එකේ මෙම්බර් කෙනෙක්
    එස්සේකියුටර් ට දීල රෙද්දේ රෙවන් ඉන්නේ මේ

    ඒ සැබෑ සත්‍ය කතාවන්

    ඔයාලත් මේ වගේ පසු තැවෙනවාද

    විකල්ප නැහැ එළකිරි Rep බලකායම
    SACHITH N ELAKIRI_BROTHERHOOD එක්ක
    ඉතින් මොනවද හිත හිත ඉන්නෙ
    Vote එක සචියට
     

    ramesh_jaya

    Member
    Mar 5, 2017
    3,355
    1,139
    0
    ඔටුවගෙ පිට උඩ
    TunnelBear VPN
    0010450.jpg

    සෑම මසකම 7.5GB බැගින්
    ජීවිත කාලයටම
    එකක්... නෑ... එකක් නෙමේ.... x10ක්.. :cool::cool::cool::cool:
    ඔව් ජයග්‍රාහකයින් x10 දෙනෙක්ට ලෝකේ හොදම VPN 10 අතර තියන
    TunnelBear VPN Accounts x10 පිරිනැමීමට සූදානම් :yes::yes::yes:

    කරන්න තියෙන්නෙ බොහොම සුලු දෙයයි...

    1. සචියට වෝට් එකක් දෙන්න විතරයි තියෙන්නෙ


    >>> ඔබේ වටිනා මනාපය පළකිරීම සඳහා මෙම දිගුවෙන් පිවිසෙන්න <<<

    2. මෙතන පෝස්ට් එකක් දාන්න වෝට් කෙරුව කියලා

    :love:අහබු ලෙස ‍තෝරාගන්නා x10 දෙනෙකුට හෙට වෙද්දි අකවුන්ට් x10 ලබාගන්න පුලුවන්:love:



    Screenshot_149.png



    චිරි චිරි වැස්සගේ සමාජ සත්කාරයකි
     

    maduruwanari

    Banned
    Jul 26, 2015
    697
    106
    0
    Angoda
    ඔබ දන්නවාද
    කබයෙන් මාහට රෙප් 501 ක් ලැබුණු බව.
    එයින් අති මහත් බහුහරය ලැබුණේ කුමන පිලෙන්දැයි ඔබ නොදන්නවා විය නොහැක.
     

    ramesh_jaya

    Member
    Mar 5, 2017
    3,355
    1,139
    0
    ඔටුවගෙ පිට උඩ
    චිරි චිරි වැස්ස;23079947 said:
    Unlimited Google Drive Storage එකක් ඔබේම කරගන්න කැමතීද?
    Screenshot_148.png


    Genuine Microsoft Office 365 ProPlus එකක් ඔබේම කරගන්න කැමතීද?
    Screenshot_152.png


    ඉතා වටිනා Genuine License Key සහිත AutoDesk Products උවමනා සියල්ලම

    ඔබේම කරගන්න කැමතීද?
    Screenshot_151.png


    .tech Domain
    එකක් නොමිලේම ඔබේ කරගන්න කැමතීද?
    Screenshot_154.png


    එකී මෙකී නොකී තව බොහොමයක් වාසි ලබාගැනීමටනම් දැන්ම ඔබගේ මනාපය

    Sachith19920726 ට ලබාදෙන්න


    >>> ඔබේ වටිනා මනාපය පළකිරීම සඳහා මෙම දිගුවෙන් පිවිසෙන්න <<<

    :love:ඒ වාසනාවන්තයා ඔබ විය හැක:love:

    :cool::cool::cool::cool:
     

    Dila123

    Active member
  • Oct 23, 2016
    800
    180
    43
    ko ban තව එනවා තව එනවා kiyala kiuwata thama ekekgenui hamba une.

    Nilushi 35 +++ Team sachith. 9k add wela thiyenawa.



    ඔය බොරුව කරන්නෙ, කට විතරයි වැඩ නෑ[/QUOT



    ඔය බොරුව කරන්නෙ, කට විතරයි වැඩ නෑ
    ඔය බොරුව කරන්නෙ, කට විතරයි වැඩ නෑ
     
    • Like
    Reactions: unicornx

    ramesh_jaya

    Member
    Mar 5, 2017
    3,355
    1,139
    0
    ඔටුවගෙ පිට උඩ
    x2km6o.jpg

    ඉවරයි කියලද හිතුවේ.. ඉවරම නෑ... ආය ආව ඕං
    33agk8k.jpg


    මේ පාර ගෙනාව ගෙඩි පිටින්ම 100GB Cloud අකවුන්ට් එකක් දෙකක්ද? නෑ.... x50ක් x50ක්. මේ ත්‍රෙඩ් එකේ තියන ලින්ක් එකෙන් සචියට වෝට් කරන පලමු 50ස් දෙනාට නිතරගයෙන්ම 100GB Cloud Storage එක ගානෙ දෙනව. :shocked::shocked::shocked::shocked:
    Screenshot_161.png

    දවසකට දෙකකට නෙමේ... එකෙන්ම ලයිෆ් ටයිම් වැලීඩ්

    මෙතනින් ගිහින් වෝට් එක දාල මේ ත්‍රෙඩ් එකේ පෝස්ට් එකක් දාන්න




    >>> ඔබේ වටිනා මනාපය පළකිරීම සඳහා මෙම දිගුවෙන් පිවිසෙන්න <<<


    md2tsn.jpg


    අපෝ මොකද්ද යකෝ අපි කලින්ම වෝට් කෙරුවනේ අපිට නැද්ද:angry: කියල හිතන අයත් ඉන්නවනේ...:rolleyes: අන්න ඒ අයව අපි අමතක කරන්නෙ නෑ...:) ඒ අයටත් අකවුන්ට් දෙනවා.:cool: ඕන අය පී ඇම් එකක් දාන්නකො හෙටින් පස්සෙ හොදේ.. ;)
    ඒකනේ කිවුවේ.. ඊලග කොටස තවත් රසවත් කියලා...



    x2km6o.jpg


    මේ සේරම සචිත්ගේ කණ්ඩායමට වෝට් කරොත් විතරයි හොදේ...