Executer කණ්ඩායමෙන් රෙප් හම්බුනාද? බොරුවට රැවටුනාද ?
6 දෙනයි රෙප් දුන්නේ ....
උඹ විතරයි මුලින්ම දුන්නේපස්සේ මම අඬන නිසා අද තව එකෙක් දීල තිබුනා..එච්චරයි..
සචියාගේ සෙට් එකෙන් මම උන්ට වෝට් නොකරත් දෙන්නෙක් දීල තිබුනා බන් රෙප්..
එ අතින් executers ලා වැඩක් නැහැ![]()
![]()
එක්සි ටීම් එකේ මෙම්බර් කෙනෙක්අපේ ටීම් එකේ උන්ට අපිව වටින් නෑ බන්. මාත් බැලුවේ අනිත් පත්තවත් හැරෙන්න. මගේ පොයින්ට්ස් 10ක් තියෙන වෝට් එකක්. මහජනතාව ගැන පාලක පක්ෂයෙන් අවතක්සේරු කරලා තියෙන්නේ. අනිත් පක්ෂේ පත්තවත් බලල දුකට සහනයක් ඉල්ලගන්න ඕනේ.







අහබු ලෙස තෝරාගන්නා x10 දෙනෙකුට හෙට වෙද්දි අකවුන්ට් x10 ලබාගන්න පුලුවන්
චිරි චිරි වැස්ස;23079947 said:Unlimited Google Drive Storage එකක් ඔබේම කරගන්න කැමතීද?
![]()
Genuine Microsoft Office 365 ProPlus එකක් ඔබේම කරගන්න කැමතීද?
![]()
ඉතා වටිනා Genuine License Key සහිත AutoDesk Products උවමනා සියල්ලම
ඔබේම කරගන්න කැමතීද?
![]()
.tech Domain එකක් නොමිලේම ඔබේ කරගන්න කැමතීද?
![]()
එකී මෙකී නොකී තව බොහොමයක් වාසි ලබාගැනීමටනම් දැන්ම ඔබගේ මනාපය
![]()
Sachith19920726 ට ලබාදෙන්න
>>> ඔබේ වටිනා මනාපය පළකිරීම සඳහා මෙම දිගුවෙන් පිවිසෙන්න <<<
ඒ වාසනාවන්තයා ඔබ විය හැක




ko ban තව එනවා තව එනවා kiyala kiuwata thama ekekgenui hamba une.
Nilushi 35 +++ Team sachith. 9k add wela thiyenawa.
ඔය බොරුව කරන්නෙ, කට විතරයි වැඩ නෑ[/QUOT
ඔය බොරුව කරන්නෙ, කට විතරයි වැඩ නෑ
ඔය බොරුව කරන්නෙ, කට විතරයි වැඩ නෑ




කියල හිතන අයත් ඉන්නවනේ...
අන්න ඒ අයව අපි අමතක කරන්නෙ නෑ...
ඒ අයටත් අකවුන්ට් දෙනවා.
ඕන අය පී ඇම් එකක් දාන්නකො හෙටින් පස්සෙ හොදේ.. 