MATA REP DENNA SACHITHGE TEAM VOTE KALA NISA.
KIPA DENEK DUNNA. ANEK AYATH DENNA NIL KOTUWAK PANINNA
පැමිණෙන දුක් පැනිරසයි![]()
I mean ubalage mandapen. Ubala ubalage ekata nodi hiti paththema hiti nisa


මං හිතන්නේ ඔව්.එහෙම වෙයි.![]()
කොන් කෙරුවොත් අලුත් එකක් හදනව ඒකට උබල වරෙල්ල![]()
Cedric1986 tath ne tath ne. Thamunge team ekata support nokara panna Mekema thread ekakin set wechcha yalu kamata. Matath event eka patan ganna kalin exe gen pm ekak awa help karanna kiyala. But passe tikak iddi teruna mafia game eka. Ekai sachiyata help kale.Aniwaryenma deyak kiyanna one. Ubalata hoda kelin pita kondak thiyenawa. E pita konda King_ Cobra tawath Specially Ashan052 tawath neCedric1986 tath ne tath ne. Thamunge team ekata support nokara panna Mekema thread ekakin set wechcha yalu kamata. Matath event eka patan ganna kalin exe gen pm ekak awa help karanna kiyala. But passe tikak iddi teruna mafia game eka. Ekai sachiyata help kale.


mama eddima kiuwa mata mulinma rep dena unta mama sup karanawa kiyala
ithin sachiyage un dunna arun vote eken passe dennam kiuwa
passe dena sellam gana ithin apith dannawane eka nisa kalin dunna unta sup eka dunna![]()

Ela. Anna fake hadan uka denawa. 3rd class un ekkane ban ubala idala thiyenne![]()



සිතූ පරිදි රෙප් නොලැබුනි![]()