එලකිරි කඹය 2018 සචිත් සමග දිනමු. එක්වන්න අප සම&#3484

cedric1986

Member
Apr 9, 2012
29,703
941
0
192.168.1.1
MATA REP DENNA SACHITHGE TEAM VOTE KALA NISA.

KIPA DENEK DUNNA. ANEK AYATH DENNA NIL KOTUWAK PANINNA

DJssSEo.gif
 

hitback

Member
Nov 15, 2014
6,177
350
0
මං හිතන්නේ ඔව්.එහෙම වෙයි. :(:(

කොන් කෙරුවොත් අලුත් එකක් හදනව ඒකට උබල වරෙල්ල :lol::lol:

Aniwaryenma deyak kiyanna one. Ubalata hoda kelin pita kondak thiyenawa. E pita konda King_ Cobra tawath Specially Ashan052 tawath ne :sorry: Cedric1986 tath ne tath ne. Thamunge team ekata support nokara panna Mekema thread ekakin set wechcha yalu kamata. Matath event eka patan ganna kalin exe gen pm ekak awa help karanna kiyala. But passe tikak iddi teruna mafia game eka. Ekai sachiyata help kale.
 

Dilzzzz

Well-known member
  • Jul 12, 2013
    22,530
    1,172
    113
    under the sun
    Aniwaryenma deyak kiyanna one. Ubalata hoda kelin pita kondak thiyenawa. E pita konda King_ Cobra tawath Specially Ashan052 tawath ne :sorry: Cedric1986 tath ne tath ne. Thamunge team ekata support nokara panna Mekema thread ekakin set wechcha yalu kamata. Matath event eka patan ganna kalin exe gen pm ekak awa help karanna kiyala. But passe tikak iddi teruna mafia game eka. Ekai sachiyata help kale.

    mama eddima kiuwa mata mulinma rep dena unta mama sup karanawa kiyala
    ithin sachiyage un dunna arun vote eken passe dennam kiuwa
    passe dena sellam gana ithin apith dannawane eka nisa kalin dunna unta sup eka dunna :D:D
     

    hitback

    Member
    Nov 15, 2014
    6,177
    350
    0
    mama eddima kiuwa mata mulinma rep dena unta mama sup karanawa kiyala
    ithin sachiyage un dunna arun vote eken passe dennam kiuwa
    passe dena sellam gana ithin apith dannawane eka nisa kalin dunna unta sup eka dunna :D:D

    Ela. Anna fake hadan uka denawa. 3rd class un ekkane ban ubala idala thiyenne :lol: