

මේගොල්ලොත් හරියට දේශපාලකයෝ වගේ තමා. ඔය දෙනවා කිව්ව දේවල් ගැන ලොකු බලාපොරොත්තු තියා ගන්න එපා. අපි elakiri එකට අලුත් යමක් හදුන්වා දුන්නාම අපිට කියන්නේ ප්රෝඩා නොකර පල යන්න කියලා. හැබැයි අපි නෙවෙයි, මේ ගොල්ලොම තමයි ප්රෝඩාව කරන්නේ. මාත් vote කලා. හැබැයි ඔය දෙනවා කිව්ව ඒවා දෙනකන් විශ්වාසයක් නම් නෑ. මේ අයට අපිව මතක් වෙන්නේ මේ වගේ අවස්ථාවකදී තමයි. මාව elakiri එකෙන් ඵලවා ගන්න කොච්චර දේවල් කිව්වාද. දැන් මේ ඊයේ private msg එකක් එවනවා සචියට vote කරන්න කියලා. මේවා දැක්කම මට තනියම හිනා.

වෝට් කළාට වැඩක් නෑ බම් පෝස්ට් 100 නැත්නම් චන්දෙ අලවංගු වෙනව![]()

ගොඩේකොල්ලා;23091553 said:මට තව රෙප් දෙන්නකෝ
මමත් 7 ගානෙ බෙදුව සචීට ඡන්දෙ දීපු කට්ටියට![]()
LazyLizard / djnick
උබල දෙන්නට කබේ සංවිදානය කරාට වඩා හොදයි කිරියේ ත්රෙඩ් එකක් දාල සල්ලි එකතු කරා නම්. එහෙනම් එකා 100 ගානෙවත් දෙනවා නෙහ් බන්.1000 ට වැඩිය එකතු වෙනවා එහෙනම්.
ලැජ්ජයි යකෝ.උබලට ඕන 1000ය්,රිලෝඩ් එකයි නම් අපි සෙට් එක එකතු කරලා දෙනවා නෙහ්.මෙහෙම කබ තියල,මිනිස්සු කොටවල රට හිනස්සන්න ඕන නෑ නෙහ්.
ගූ කාපන්.ඔයිට හොදයි.![]()
![]()
Fake walin tawama cheeththa wada 
LazyLizard / djnick
උබල දෙන්නට කබේ සංවිදානය කරාට වඩා හොදයි කිරියේ ත්රෙඩ් එකක් දාල සල්ලි එකතු කරා නම්. එහෙනම් එකා 100 ගානෙවත් දෙනවා නෙහ් බන්.1000 ට වැඩිය එකතු වෙනවා එහෙනම්.
ලැජ්ජයි යකෝ.උබලට ඕන 1000ය්,රිලෝඩ් එකයි නම් අපි සෙට් එක එකතු කරලා දෙනවා නෙහ්.මෙහෙම කබ තියල,මිනිස්සු කොටවල රට හිනස්සන්න ඕන නෑ නෙහ්.
ගූ කාපන්.ඔයිට හොදයි.![]()
![]()
LazyLizard / djnick
උබල දෙන්නට කබේ සංවිදානය කරාට වඩා හොදයි කිරියේ ත්රෙඩ් එකක් දාල සල්ලි එකතු කරා නම්. එහෙනම් එකා 100 ගානෙවත් දෙනවා නෙහ් බන්.1000 ට වැඩිය එකතු වෙනවා එහෙනම්.
ලැජ්ජයි යකෝ.උබලට ඕන 1000ය්,රිලෝඩ් එකයි නම් අපි සෙට් එක එකතු කරලා දෙනවා නෙහ්.මෙහෙම කබ තියල,මිනිස්සු කොටවල රට හිනස්සන්න ඕන නෑ නෙහ්.
ගූ කාපන්.ඔයිට හොදයි.![]()
![]()


මදි මදි බන් වැඩිය සීරියස් කියන්න එපා නිකන් සුජීව ගේ පොතක ඉන්න ප්රේමවන්තයෙක් වගේ එතකොට තාත්වික නෑLazyLizard / djnick
උබල දෙන්නට කබේ සංවිදානය කරාට වඩා හොදයි කිරියේ ත්රෙඩ් එකක් දාල සල්ලි එකතු කරා නම්. එහෙනම් එකා 100 ගානෙවත් දෙනවා නෙහ් බන්.1000 ට වැඩිය එකතු වෙනවා එහෙනම්.
ලැජ්ජයි යකෝ.උබලට ඕන 1000ය්,රිලෝඩ් එකයි නම් අපි සෙට් එක එකතු කරලා දෙනවා නෙහ්.මෙහෙම කබ තියල,මිනිස්සු කොටවල රට හිනස්සන්න ඕන නෑ නෙහ්.
ගූ කාපන්.ඔයිට හොදයි.![]()
![]()
ලබන පාර ඔයිට වඩා හොඳට පුරුදු වෙලා එන්න දෙවනි වටේට යවන්න බෑ 09-26-2016න් පස්සෙ ඉයෙ පොස්ට් දාපු එකෙක් කබේ ගැනහ් කියවන්නහ් එනවා ..LazyLizard / djnick
උබල දෙන්නට කබේ සංවිදානය කරාට වඩා හොදයි කිරියේ ත්රෙඩ් එකක් දාල සල්ලි එකතු කරා නම්. එහෙනම් එකා 100 ගානෙවත් දෙනවා නෙහ් බන්.1000 ට වැඩිය එකතු වෙනවා එහෙනම්.
ලැජ්ජයි යකෝ.උබලට ඕන 1000ය්,රිලෝඩ් එකයි නම් අපි සෙට් එක එකතු කරලා දෙනවා නෙහ්.මෙහෙම කබ තියල,මිනිස්සු කොටවල රට හිනස්සන්න ඕන නෑ නෙහ්.
ගූ කාපන්.ඔයිට හොදයි.![]()
![]()
LazyLizard / djnick
උබල දෙන්නට කබේ සංවිදානය කරාට වඩා හොදයි කිරියේ ත්රෙඩ් එකක් දාල සල්ලි එකතු කරා නම්. එහෙනම් එකා 100 ගානෙවත් දෙනවා නෙහ් බන්.1000 ට වැඩිය එකතු වෙනවා එහෙනම්.
ලැජ්ජයි යකෝ.උබලට ඕන 1000ය්,රිලෝඩ් එකයි නම් අපි සෙට් එක එකතු කරලා දෙනවා නෙහ්.මෙහෙම කබ තියල,මිනිස්සු කොටවල රට හිනස්සන්න ඕන නෑ නෙහ්.
ගූ කාපන්.ඔයිට හොදයි.![]()
![]()

LazyLizard / djnick
උබල දෙන්නට කබේ සංවිදානය කරාට වඩා හොදයි කිරියේ ත්රෙඩ් එකක් දාල සල්ලි එකතු කරා නම්. එහෙනම් එකා 100 ගානෙවත් දෙනවා නෙහ් බන්.1000 ට වැඩිය එකතු වෙනවා එහෙනම්.
ලැජ්ජයි යකෝ.උබලට ඕන 1000ය්,රිලෝඩ් එකයි නම් අපි සෙට් එක එකතු කරලා දෙනවා නෙහ්.මෙහෙම කබ තියල,මිනිස්සු කොටවල රට හිනස්සන්න ඕන නෑ නෙහ්.
ගූ කාපන්.ඔයිට හොදයි.![]()
![]()



09-26-2016න් පස්සෙ ඉයෙ පොස්ට් දාපු එකෙක් කබේ ගැනහ් කියවන්නහ් එනවා ..
ලැජ්ජ නැද්දහ් බ0 ෆෙක් වලින් රගන්නහ් අපි 100 ය 100 එකතු කරලා උබට පිටකොන්දක් දාලා දෙන්නදහ් ?



චීත්ත අදින උන් මෙතන අඩන්නෙ නැතුව අවුරුදු කුමාරි තරගෙට පලයල්ලා............![]()


