pavithra Mekai machan, Mage 135Ls Udeta 1st time Kick Start karama start venawa horai, selfstart gahapu gaman start but Tikak race karan hitiye nethnam meka nawatinawa. bt dawalta mna ledakwath ne hodata badu veda..
MachaN MEKA VENNE Carb aulakatada,engine eke cool aulakatada?
Mama machan make second hand gathte , mama gannakata 5000k duwala tibuna. Den 9600 wage mama 95 gahanne 55-65 Wage duwanawa, mama carb eka check karan ne tama ,tibuna widiyatama tiyanawa, mata suwar ne kalin eka full tel wahalada kiyala.
mata hoda carb tune karana dial ekak contact tiyanawanam denna. Colombo area eka nam hdai, machan bajaj Service centervela oka hodata karanawada?

