rep+ great work!
හරිම හැගීම්බර විදිහට ලියල තියෙනවා. ආයිත් ඒ වගේ දෙයකට අතගහන්න කාලෙ හරි කියලා හිතෙන්නේ නැද්ද ??
4+


rep+ great work!
හරිම හැගීම්බර විදිහට ලියල තියෙනවා. ආයිත් ඒ වගේ දෙයකට අතගහන්න කාලෙ හරි කියලා හිතෙන්නේ නැද්ද ??
4+


As deken Kaduluth awa meka kiyawalaapith Lankawata ena welawata mehema deyak sanwidanaya kaloth apitath set wenda puluwan me wage hoda wadakata


Aniwa machan..winodeta wiyadam karana salli mey lamyinge weylaka kaemakata dunnanam api nisa thawakenekge bada piruna kiyala hithala sathutu wenna puluwan neda?apahu ohoma wedak karanawanam mawath denuwath karapan machan !
ලස්සනට ලියල තියෙනවා... දුක හිකෙන කතාවක්.... පද ගැලපුම නම් බොහොම හොදට කරල තියෙවවා


me wage pinakata sahabagi wenna labuna eka mata loku sathutak!niyama wadak karala thiyenne aiye![]()
jeewithe wadagathma athdakeemak neda?hoda nirmanayak dreams
2009 me event ekata mamath giyaa![]()
jeewithe wadagathma athdakeemak neda?
