එළකිරියේ කොල්ලෝ ටික මාරු ,ඕන වෙලාවක

Ariayya

Active member
  • Aug 18, 2024
    119
    88
    28
    එළකිරියේ කොල්ලෝ ටික මාරු ,ඕන වෙලාවක

    ඕන වෙලාවක ප්‍රශනයක් දැම්මනම ,පිළිතුරක් දානවා .එල බන් එක ... මේකේ ඉන්නව ..windows 95 ඉදලා waddo මම දන්නවා .... කොල්ලෝ ඔක්කොටම ජය
     

    Elamaz

    Well-known member
  • Mar 18, 2023
    645
    763
    93
    Hypertext Transfer Protocol
    එළකිරියේ කොල්ලෝ ටික මාරු ,ඕන වෙලාවක

    ඕන වෙලාවක ප්‍රශනයක් දැම්මනම ,පිළිතුරක් දානවා .එල බන් එක ... මේකේ ඉන්නව ..windows 95 ඉදලා waddo මම දන්නවා .... කොල්ලෝ ඔක්කොටම ජය
    Kalin nama mokadda?
     

    Giant

    Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113
    හේසානයා හනුමා දර පලනවා වගේ පාළු gedara ahinsaka aunty ta salakanawa eti

    dan pandara 1th wela neda yako
    mona pakak da eheran karanne
    uba nam nisacharama wela
    ------ Post added on Dec 21, 2024 at 1:56 AM
     

    Giant

    Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113
    අඩො මන් මුලින්ම Computer Class ගියේ 2004 දි. එතකොට තිබ්බෙ Windows ME/ Windows 95 / Windows 2000.
    Me 3ma use karala thiynwa maru ban
    e kiyanne uba mata wada wedimal
    mama pc ekak alladdi xp tibbe
    akalata wage windows me tibba matakai
    hondama memory eka tiyenne xp ekka
     
    • Love
    Reactions: Nidarshana_k

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,869
    1
    51,843
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    e kiyanne uba mata wada wedimal
    mama pc ekak alladdi xp tibbe
    akalata wage windows me tibba matakai
    hondama memory eka tiyenne xp ekka
    ou machan. E kale mn gihipu class eke pc 3 thibba.intel pentium 2 ekai pentium 3 dekai.
    E 3 thibbe ara OS 3.
    Windows xp mn mulinma use kare 2006 wage. E iskole pc ekain.
    Passe mn gatta pc eket mulinma use kare xp. Best operating system ever. 128mb RAM eketh smoothly duwanwa 👌
     

    Giant

    Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113
    ou machan. E kale mn gihipu class eke pc 3 thibba.intel pentium 2 ekai pentium 3 dekai.
    E 3 thibbe ara OS 3.
    Windows xp mn mulinma use kare 2006 wage. E iskole pc ekain.
    Passe mn gatta pc eket mulinma use kare xp. Best operating system ever. 128mb RAM eketh smoothly duwanwa 👌
    Ado api 16mb vga card eka maha merak wage dakka ewun neda bn
    64mb wage card ekka tibba un maha wansen hitiye. E card wala tibba ketayak. Ammo ehemat kalayak.

    512mb ram, 128mb vga, 320gb wage HDD ekak, core2dup wage procek tiyenawa kiyanne u lakshapathiya thama e kale
     
    • Love
    Reactions: Nidarshana_k

    iworld

    Well-known member
  • Sep 8, 2007
    17,803
    23,363
    113
    චී ලංකාව
    එළකිරියේ කොල්ලෝ ටික මාරු ,ඕන වෙලාවක

    ඕන වෙලාවක ප්‍රශනයක් දැම්මනම ,පිළිතුරක් දානවා .එල බන් එක ... මේකේ ඉන්නව ..windows 95 ඉදලා waddo මම දන්නවා .... කොල්ලෝ ඔක්කොටම ජය
    හුරේ
     
    • Like
    Reactions: Ariayya

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,869
    1
    51,843
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    Ado api 16mb vga card eka maha merak wage dakka ewun neda bn
    64mb wage card ekka tibba un maha wansen hitiye. E card wala tibba ketayak. Ammo ehemat kalayak.

    512mb ram, 128mb vga, 320gb wage HDD ekak, core2dup wage procek tiyenawa kiyanne u lakshapathiya thama e kale
    issara thibba supirima card thama nvidea geforce series. 9500Gt ehma supirima level

    Pci express enna kalin tibbe AGP cards. Mta NFS undercover game eka hambela eka gahanna VGA ekak nathuwa innkota gewal laga ekek gen 7600gt 64mb vga card ekak hambuna. Eka set karagena game eka gahala card eka apahu dunna. Uparima low quality dala gahuwe game eke 3D polygon paninawa 🤣