matath wela thiyenne oya tika thama name eka change karaganna bari kamata inne



matath wela thiyenne oya tika thama name eka change karaganna bari kamata inne



ඔව් බං මොනව කරන්නද හදිස්සියට reg.වුනා Djlucky හොදයි...![]()
DJ කියන එක හැම එකාම දාගෙනනේ බං...ලකා කියලා දාගනින්
DJ කියන එක හැම එකාම දාගෙනනේ බං...ලකා කියලා දාගනින්
![]()
......laka kiyala tamai mage samahara yaluwo kiyanne..............

ඔව් බන් එකනම් ඇත්තDJ කියන එක හැම එකාම දාගෙනනේ බං...ලකා කියලා දාගනින්
![]()


උඹ්ට වෙච්ච දේ එහෙමම දාලා තියෙනවා නේද..ලක්නාත් කියලා ට්රයි කලා.. ඊට පස්සේ දැම්මා 123 කියලා.. උඹ මොකක් කියලද දාන්නේ


ඔව් බන් එකනම් ඇත්ත
ලකා ට වඩා හොදයි ස්ව්රර සප්තකෙ තියෙන අකුරක ඉස්සරහට දනගන්න එක![]()



ඔව් බන් එකනම් ඇත්ත
ලකා ට වඩා හොදයි ස්ව්රර සප්තකෙ තියෙන අකුරක ඉස්සරහට දනගන්න එක![]()


එතකොට ආපු ගමන් ඇඩ්මින් යවයි අනිත් පැත්තට

එතකොට ආපු ගමන් ඇඩ්මින් යවයි අනිත් පැත්තට
![]()

....එහෙනම් උඹට මීට පස්සේ ලකා කියන්නම්Dj kiwwe joke ekata ban..............laka kiyala tamai mage samahara yaluwo kiyanne..............
![]()
කාලයක් යද්දි ප* වෙයිද දන්නේ නෑ


මායි යාලුවෙකුයි එලකිරි වල 2006 නොවැම්බර් වලට කලින් රෙග් උනා..සිංදු ඩවුන් කරන්න.. ඒත් ඒකේ යූසර් නේම් එකවත් මතක නෑ බං..ඊට පස්සේ මේක ට්රයි කලා මෙන්න බොලේ බෑ කියපි..ආයේ පිස්සුවක් ඇතෑයි දාගත්ත උපන් වසර අගටඑතකොට උඔ 84 කියලා දාගෙන ඉන්නේ ඇයි සුරංග.........![]()



meka hodai appa... habai chance ekak awoth "Vibezrox" kiyala dagannawa 
උඹ මොකද බං ඕකට ඔච්චර ආස..ඒකේ තේරුම කුමක්දhe he mage username eke ayithikaraya mage hodama yaluwa
habayi haduwe mamameka hodai appa... habai chance ekak awoth "Vibezrox" kiyala dagannawa
![]()

Admin or GTRZ![]()
හෙහෙ බය වෙන්න දෙයක් නැ එතකොට ලොක්කා මම්එතකොට ආපු ගමන් ඇඩ්මින් යවයි අනිත් පැත්තට
![]()


but might cause severe problems on a large database like the one of EK! 
he he mage username eke ayithikaraya mage hodama yaluwa
habayi haduwe mamameka hodai appa... habai chance ekak awoth "Vibezrox" kiyala dagannawa
![]()


සමහරු නම් ඔය Dj වගේ කෑල්ලක් දා ගන්නාවා......