එළකිරි එකේ අවදාන ගනිකාවෝ පිරිලා🤮
Hyaenidae Well-known member Apr 8, 2015 53,041 2 54,821 113 Jun 3, 2023 #21 Reactions: jzx, Sen-lu and siri_ayya
kasun090354t Well-known member Aug 21, 2011 24,318 36,429 113 කෑගල්ල Jun 3, 2023 #22 ඔවු ඔවු ඇඩ්මින්ලා උබලා සෙට් එකට ඇරපු ඇරිලි වල හැටියට මේවා මොනවද? මේ වගේ කියාගන්නවත් ඉතිරි උනේ නෑ නේද? Reactions: siri_ayya
ඔවු ඔවු ඇඩ්මින්ලා උබලා සෙට් එකට ඇරපු ඇරිලි වල හැටියට මේවා මොනවද? මේ වගේ කියාගන්නවත් ඉතිරි උනේ නෑ නේද?
S siri_ayya Well-known member Feb 1, 2022 16,963 1 29,872 113 Jun 3, 2023 #23 kasun090354t said: ඔවු ඔවු ඇඩ්මින්ලා උබලා සෙට් එකට ඇරපු ඇරිලි වල හැටියට මේවා මොනවද? මේ වගේ කියාගන්නවත් ඉතිරි උනේ නෑ නේද? Click to expand... පොන්නයා බලන් ඉන්නේ මේකේ mod වෙන්න Reactions: kasun090354t
kasun090354t said: ඔවු ඔවු ඇඩ්මින්ලා උබලා සෙට් එකට ඇරපු ඇරිලි වල හැටියට මේවා මොනවද? මේ වගේ කියාගන්නවත් ඉතිරි උනේ නෑ නේද? Click to expand... පොන්නයා බලන් ඉන්නේ මේකේ mod වෙන්න
Sen-lu Well-known member Mar 13, 2019 13,722 34,224 113 In the Dark Tranquillity at the Midway Through ∞ Jun 3, 2023 #24 මම බැලුව ඒත් මොකද පුක දෙන්න පරක්කු කියල. මොනාහරි කරල ඇඩ්මින්ල රෙවාගත්තම මුන්ගෙ ටීම් එකේ පොන්සියෝ රැලම හැමදාම එනවනෙ හෝදන්න. Reactions: PHBhagya, jzx and siri_ayya
මම බැලුව ඒත් මොකද පුක දෙන්න පරක්කු කියල. මොනාහරි කරල ඇඩ්මින්ල රෙවාගත්තම මුන්ගෙ ටීම් එකේ පොන්සියෝ රැලම හැමදාම එනවනෙ හෝදන්න.
S SLK_sri Well-known member Oct 27, 2018 61,114 56,678 113 Sep 21, 2023 #25 2osama said: ඒක කෙස් එකක් අල්ලාගෙන හැම එකම Threads දානවා Admin ලාට බැන බැන හෙන පොරවල් වගේ දැන් ඒක කෙස් එකට Threads 100 ක් විතරයි තියෙනවා Case එක යාකාට ගිහින් දැන් එළකිරි එකේ ඉන්න අවදාන ගනිකාවෝ Threads පුරවනවා එකම කිය කියා අමුතුම හාල්පරුවෝ ටිකක් ඉන්නේ Click to expand... හෙළයෙක් said: තව එකෙක් උන්ට බැනල නූල් දාගෙනත් අවදානෙ ඉල්ලනව ඒ පාර Click to expand...
2osama said: ඒක කෙස් එකක් අල්ලාගෙන හැම එකම Threads දානවා Admin ලාට බැන බැන හෙන පොරවල් වගේ දැන් ඒක කෙස් එකට Threads 100 ක් විතරයි තියෙනවා Case එක යාකාට ගිහින් දැන් එළකිරි එකේ ඉන්න අවදාන ගනිකාවෝ Threads පුරවනවා එකම කිය කියා අමුතුම හාල්පරුවෝ ටිකක් ඉන්නේ Click to expand... හෙළයෙක් said: තව එකෙක් උන්ට බැනල නූල් දාගෙනත් අවදානෙ ඉල්ලනව ඒ පාර Click to expand...