ඔන්න ජෙප්පන්ට පුක දීපු හුත්තිගෙ පුතාලට සුබ ආරන්චියක් 🤣🤣

Edward Kenway

Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    ඇයි මේ එඩ්වර්ඩ් පොන්ස් කෙඳිරි ගාන්නේ? 🤭 🤭

    ත්‍රෙඩ් එකට එන්න බයේ හැංගිලා ඉන්න පොන්නයා මොකද තැටිය එක තැන කැරකෙනවද? :rofl:

    අහන්න කලින් උත්තර දන්නම්, එක පාර බිසි උනා, ඊට පස්සේ දවස් ගානක් මේකට එන්න ටයිම් නැති උනා. එකත් එක්කම තේරුනා EK එකත් මෙලෝ රහක් නැති වෙලාව කන ප්ලේස් එකක් කියලා. ඉන්න දෙතුන් දෙනෙක් ඇරෙන්න වැඩි හරිය ලොස් පොන්නයෝ ටිකක් ඉන්නෙ. හැබැයි පහු ගිය ටිකේ "අද කොහොමහරි යන්න ඕනා ඒ පැත්තේ" ගගා හිතුවට හැමදාම මිස් උනා. ඒත් අද හිතුවා පොඩ්ඩක් ඔලුව දාල යන්න.

    මගේ ෆේක් මුකුත් නෑ 🤭 🤭 . කලින් කිව්ව වගේ ආවොත් එන්නේ මේකෙන්, නැත්තන් නෑ 😎😎

    මොකො වෙන්නේ ඉතින්? ෆේල් පොන්නයෝ කීයක් විතර respawn උනාද?

    කොමෙන්ට් ටිකක් දාපල්ලා, වෙලාවක් තිබ්බොත් බලන්නම්.
     
    • Haha
    Reactions: shenat

    Modeguy

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    448
    479
    63
    පෝල් තාරක පොන්නයගේ එක පාරයි අල්ලන් පුක පැලුවේ. ණයට හුකලා මාරු වෙලා වගේ යන යන තැන මෙන්ශන් කර කර යනවා.😅

    කරන්නේ රිමෝට් ජොබ්ලු. ඒ උනාට පැය 24 ම මේකේ ලැගන් 😅
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,664
    75,730
    113
    ත්‍රෙඩ් එකට එන්න බයේ හැංගිලා ඉන්න පොන්නයා මොකද තැටිය එක තැන කැරකෙනවද? :rofl:
    ඒ ත්‍රෙඩ් එකට ගිහින් කෙඳිරි ගාන්න , උන් දන්නවා උඹේ පුකේ වේදනාව අඩු කරන්නෙ කොමද කියලා. උන්ටත් ඒ වේදනාව තියෙන්නෙ 🤭 🤭

    @හෙනයා / @sliit_kolla මෙහෙ වර වෙසිගෙ පුතා, මූගෙ පුකට සිදාලේප ටිකක් ගාපන් 🤭🤭
     

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    @spamcheck ඇයි මේ @tharakaf වෙනම නීතියක්? හැම වෙලේම මූ @Wadakaru ,@shenat ,@AnuradhaRa ලගේ අම්මලාට බනිනවා. ඒ විතරක් නෙමේ කොහේ බැලුවත් අමු තිත්ත කුනුහරපෙන් බැන බැන අම්මලා මතක් කර කර හැසිරෙන්නේ. ගොඩක් වෙලාවට මුට favoritism එකක් තියෙනවා වගේ. ඇයි ඌව බෑන් වෙන්නේ නැත්තේ?
    බැනිල්ලක් විතරක් නෙවෙයි ඕකෙ යටි අරමුන උගෙ incest fantasy එක මේකෙ නෝමලයිස් කරන එක.
    තව ඒවගෙන් ඇවිත් කොලු සීන් ප්රමෝට් කරනව.
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    ඒ ත්‍රෙඩ් එකට ගිහින් කෙඳිරි ගාන්න , උන් දන්නවා උඹේ පුකේ වේදනාව අඩු කරන්නෙ කොමද කියලා. උන්ටත් ඒ වේදනාව තියෙන්නෙ 🤭 🤭

    @හෙනයා / @sliit_kolla මෙහෙ වර වෙසිගෙ පුතා, මූගෙ පුකට සිදාලේප ටිකක් ගාපන් 🤭🤭

    කෙඳිරි ගාන්න ඕනේ පුක පලාගෙන පැනල ගිහින් මාස ගානක් එළකිරි එන්නත් බයේ හිටපු එකා නේද පොන්ස්? :rofl:

    අහන්න කලින් උත්තර දන්නම්, එක පාර බිසි උනා, ඊට පස්සේ දවස් ගානක් මේකට එන්න ටයිම් නැති උනා. එකත් එක්කම තේරුනා EK එකත් මෙලෝ රහක් නැති වෙලාව කන ප්ලේස් එකක් කියලා. ඉන්න දෙතුන් දෙනෙක් ඇරෙන්න වැඩි හරිය ලොස් පොන්නයෝ ටිකක් ඉන්නෙ. හැබැයි පහු ගිය ටිකේ "අද කොහොමහරි යන්න ඕනා ඒ පැත්තේ" ගගා හිතුවට හැමදාම මිස් උනා. ඒත් අද හිතුවා පොඩ්ඩක් ඔලුව දාල යන්න.

    මගේ ෆේක් මුකුත් නෑ 🤭 🤭 . කලින් කිව්ව වගේ ආවොත් එන්නේ මේකෙන්, නැත්තන් නෑ 😎😎

    මොකො වෙන්නේ ඉතින්? ෆේල් පොන්නයෝ කීයක් විතර respawn උනාද?

    කොමෙන්ට් ටිකක් දාපල්ලා, වෙලාවක් තිබ්බොත් බලන්නම්.
     
    • Haha
    Reactions: sliit_kolla

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,664
    75,730
    113
    කෙඳිරි ගාන්න ඕනේ පුක පලාගෙන පැනල ගිහින් මාස ගානක් එළකිරි එන්නත් බයේ හිටපු එකා නේද පොන්ස්? :rofl:
    සිද්දාලේප ටිකක් ඕනේයි පුකේ ගාගන්න 🤭 🤭
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    සිද්දාලේප ටිකක් ඕනේයි පුකේ ගාගන්න 🤭 🤭

    පුක පලාගෙන ත්‍රෙඩ් එකෙන් පැනල ගිහින් එහෙමද පොන්ස් කරේ? :rofl:

    අහන්න කලින් උත්තර දන්නම්, එක පාර බිසි උනා, ඊට පස්සේ දවස් ගානක් මේකට එන්න ටයිම් නැති උනා. එකත් එක්කම තේරුනා EK එකත් මෙලෝ රහක් නැති වෙලාව කන ප්ලේස් එකක් කියලා. ඉන්න දෙතුන් දෙනෙක් ඇරෙන්න වැඩි හරිය ලොස් පොන්නයෝ ටිකක් ඉන්නෙ. හැබැයි පහු ගිය ටිකේ "අද කොහොමහරි යන්න ඕනා ඒ පැත්තේ" ගගා හිතුවට හැමදාම මිස් උනා. ඒත් අද හිතුවා පොඩ්ඩක් ඔලුව දාල යන්න.

    මගේ ෆේක් මුකුත් නෑ 🤭 🤭 . කලින් කිව්ව වගේ ආවොත් එන්නේ මේකෙන්, නැත්තන් නෑ 😎😎

    මොකො වෙන්නේ ඉතින්? ෆේල් පොන්නයෝ කීයක් විතර respawn උනාද?

    කොමෙන්ට් ටිකක් දාපල්ලා, වෙලාවක් තිබ්බොත් බලන්නම්.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,752
    87,154
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    අම්මට edward පොන්නයා, මගෙන් පුකේ ඇරගන්න ගන්න පාර ගිහින් මේක බම්ප් කරපන්. එතන ඉන්නෙත් උඹවගේම මගෙන් පීඩාවට පත් වෙච්ච උන්. හරියට නිකන් trauma support group එකක් වගේ 🤭🤭

    https://elakiri.com/threads/ටාරක-එෆ්.2114051/


    බය වෙන්න එපා, මම එතනටත් ඇවිත් උඹලට අරින්නෙ නෑ. උඹලටත් ගිහින් අඬන්න safe space එකක් තියෙන්න එපැයි 🤭 🤭


    නෙදකින් විලි ලැජජාවක් නැති තාරකපුක් පොන්නයා. මෙච්චර ඇරගෙන තියෙද්දිත් තාම එනවනේ🤮 🙈😹

    බැනිල්ලක් විතරක් නෙවෙයි ඕකෙ යටි අරමුන උගෙ incest fantasy එක මේකෙ නෝමලයිස් කරන එක.
    තව ඒවගෙන් ඇවිත් කොලු සීන් ප්රමෝට් කරනව.

    :yes:

    උගේ අම්ම කොහොම හිටියද දන්නෙ නෑ ඒ වගේ incest පෙින්නයෙක් එක්ක. 🤮

    වැඩේට අහලා මූට ගහල පැන්නුව නිසාද කොහෙද ඌ දැන් අම්මලගෙ ඉඩං බලෙන් ලියාගන්න හදන්නෙ 😱
    ------ Post added on Oct 30, 2024 at 4:52 PM
     

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    නෙදකින් විලි ලැජජාවක් නැති තාරකපුක් පොන්නයා. මෙච්චර ඇරගෙන තියෙද්දිත් තාම එනවනේ🤮 🙈😹



    :yes:

    උගේ අම්ම කොහොම හිටියද දන්නෙ නෑ ඒ වගේ incest පෙින්නයෙක් එක්ක. 🤮

    වැඩේට අහලා මූට ගහල පැන්නුව නිසාද කොහෙද ඌ දැන් අම්මලගෙ ඉඩං බලෙන් ලියාගන්න හදන්නෙ 😱
    ------ Post added on Oct 30, 2024 at 4:52 PM
    ඔව් මූගෙ Incest ෆැන්ටසි නිසා පවුලෙන් හලල ඉන්නෙ,
    අයියට දේපල ඔක්කොම ලියල දෙන්න යන හින්ද මූ හොර ඔප්පු හදන්ඩ යන්නෙ.
    මූ ගිය අවුරුද්දෙ සිංහල අවුරුදු දවසෙ බීලා අයිය එක්ක වලියක් දාගෙන ඉඩම් වලට. ඌ ඔලුවට උදලුපාරක් දීල මූගෙ කනක් ඇහෙන්නෙත් නෑ දැන්. සල්ලි ටිකක් එකතුකරල hearing Aid එකක් ගත්ත ගියමාසෙ. මේකෙ ත්රේඩ් එකකුත් දාල තිබුන ගන්න තැනක් අහල
     
    • Sad
    Reactions: shenat

    Modeguy

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    448
    479
    63
    මූ වගේ ලැජ්ජාවක් නැති එකෙක් මම දැකලම නෑ. අඩුම තරමේ වීදි ගණිකාවකට උනත් මූට වඩා dignity එකක් ඇති. වටෙන්ම පුක පලාගෙන මැහුම් වේලෙන්නත් කලියෙන් ආයේ ආයේ ඇවිත් මැහුම් අඩාගන්නවා. පෝල් පොන්නයා. සරමෙන් ඉවර වෙන්න තිබ්බ අනාත ජීවිත.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,664
    75,730
    113
    පුක පලාගෙන ත්‍රෙඩ් එකෙන් පැනල ගිහින් එහෙමද පොන්ස් කරේ? :rofl:
    එඩ්වඩ් පොන්ස්ගෙ බලු කෙඳිරිලි 🤭 🤭

    නෙදකින් විලි ලැජජාවක් නැති තාරකපුක් පොන්නයා. මෙච්චර ඇරගෙන තියෙද්දිත් තාම එනවනේ🤮 🙈😹



    :yes:

    උගේ අම්ම කොහොම හිටියද දන්නෙ නෑ ඒ වගේ incest පෙින්නයෙක් එක්ක. 🤮

    වැඩේට අහලා මූට ගහල පැන්නුව නිසාද කොහෙද ඌ දැන් අම්මලගෙ ඉඩං බලෙන් ලියාගන්න හදන්නෙ 😱
    ------ Post added on Oct 30, 2024 at 4:52 PM

    තමන්ගෙම අම්මට හුකන්න හදන incest පොන්නයගෙ ගූ හෝදන්න උනා කියපන්කො @shenat පොන්නයට 🤭 🤭
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    එඩ්වඩ් පොන්ස්ගෙ බලු කෙඳිරිලි 🤭 🤭

    බල්ලෙක් වගේ කෙඳිරි ගගා කිරියෙන් පැනල දිව්වා මතක නැද්ද පොන්ස්? :rofl:

    අහන්න කලින් උත්තර දන්නම්, එක පාර බිසි උනා, ඊට පස්සේ දවස් ගානක් මේකට එන්න ටයිම් නැති උනා. එකත් එක්කම තේරුනා EK එකත් මෙලෝ රහක් නැති වෙලාව කන ප්ලේස් එකක් කියලා. ඉන්න දෙතුන් දෙනෙක් ඇරෙන්න වැඩි හරිය ලොස් පොන්නයෝ ටිකක් ඉන්නෙ. හැබැයි පහු ගිය ටිකේ "අද කොහොමහරි යන්න ඕනා ඒ පැත්තේ" ගගා හිතුවට හැමදාම මිස් උනා. ඒත් අද හිතුවා පොඩ්ඩක් ඔලුව දාල යන්න.

    මගේ ෆේක් මුකුත් නෑ 🤭 🤭 . කලින් කිව්ව වගේ ආවොත් එන්නේ මේකෙන්, නැත්තන් නෑ 😎😎

    මොකො වෙන්නේ ඉතින්? ෆේල් පොන්නයෝ කීයක් විතර respawn උනාද?

    කොමෙන්ට් ටිකක් දාපල්ලා, වෙලාවක් තිබ්බොත් බලන්නම්.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,664
    75,730
    113
    බල්ලෙක් වගේ කෙඳිරි ගගා කිරියෙන් පැනල දිව්වා මතක නැද්ද පොන්ස්? :rofl:
    @chinmak මෙන්න මූ කෙඳිරි ගානව, සිද්දාලේප ටිකක් ගාපන් උගෙ පුකේ 🤭 🤭
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,664
    75,730
    113
    Ubata nam siddalepa ganna deyak ne... danatama puka palagena iwaraine... :ROFLMAO:
    පව් යකෝ ඌ. සිංහයා කියල හිතන් ඇවිත් කෙඳිරි ගානව මෙතන. නොදකින් පොන්න ජෙප්පො ටික 🤭 🤭
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    @chinmak මෙන්න මූ කෙඳිරි ගානව, සිද්දාලේප ටිකක් ගාපන් උගෙ පුකේ 🤭 🤭

    පැනල ගිය එක ගැන කතා කරන්න බයයි නේද හිඟන පොන්ස්? :rofl:

    අහන්න කලින් උත්තර දන්නම්, එක පාර බිසි උනා, ඊට පස්සේ දවස් ගානක් මේකට එන්න ටයිම් නැති උනා. එකත් එක්කම තේරුනා EK එකත් මෙලෝ රහක් නැති වෙලාව කන ප්ලේස් එකක් කියලා. ඉන්න දෙතුන් දෙනෙක් ඇරෙන්න වැඩි හරිය ලොස් පොන්නයෝ ටිකක් ඉන්නෙ. හැබැයි පහු ගිය ටිකේ "අද කොහොමහරි යන්න ඕනා ඒ පැත්තේ" ගගා හිතුවට හැමදාම මිස් උනා. ඒත් අද හිතුවා පොඩ්ඩක් ඔලුව දාල යන්න.

    මගේ ෆේක් මුකුත් නෑ 🤭 🤭 . කලින් කිව්ව වගේ ආවොත් එන්නේ මේකෙන්, නැත්තන් නෑ 😎😎

    මොකො වෙන්නේ ඉතින්? ෆේල් පොන්නයෝ කීයක් විතර respawn උනාද?

    කොමෙන්ට් ටිකක් දාපල්ලා, වෙලාවක් තිබ්බොත් බලන්නම්.
     
    • Haha
    Reactions: shenat