ඔපරේෂන් සෛටම් ෆ්ලෑෂ් - එබුසේ

hichchiputha

Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    Tiktok kellek nethuwa charm kellek hoyaaganin bn
    Hichchi kali hadinkaranna misak marry karanna ganne na
    decent ekak balanawa ban

    Anna hari umbawa unge whatsapp group ekata join karawala int eka ganna one


    EBUSE FUNDS WALIN

    Mata machan BMW haRi i8 ekak rent 1 ta aran diyan masekata

    Social media unit ekata kiyala acc tika hadala diyan elakiri super man kiyala

    elakiri hichcha kiwwama posh madi ban

    Luxry apartment ekakut ganin masekata

    mungen intel gannam mama apartment ekata genalla
     
    • Like
    Reactions: windows_ubuntu

    sriyasas

    Well-known member
  • Jan 30, 2019
    1,472
    540
    113
    Hichchi kali hadinkaranna misak marry karanna ganne na
    decent ekak balanawa ban




    EBUSE FUNDS WALIN

    Mata machan BMW haRi i8 ekak rent 1 ta aran diyan masekata

    Social media unit ekata kiyala acc tika hadala diyan elakiri super man kiyala

    elakiri hichcha kiwwama posh madi ban

    Luxry apartment ekakut ganin masekata

    mungen intel gannam mama apartment ekata genalla
    උබේ දිග කීයද බං ඔච්චර වැලලෙනනේ ඇයි ඕයි
    කෙල්ලෙක් දිග මදි කිව්වද?
    ලංකාවෙ ගොඩක් උන් ලොරි ටෝක් දුන්නට උන්ගෙත් පොඩියි
     

    Suitcase

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    1,728
    402
    83
    නහර තියෙන පකේ අයිතිකාරය කවුද? තවත් අභිරහසක්

    හැම එකගේම නහර තියෙනවනේ
    මගෙනම් නහර එළිපිට පෙන්නම තියෙනවා
    උබේ එකේ එහෙම පෙන්නේ නැද්ද
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    උබේ දිග කීයද බං ඔච්චර වැලලෙනනේ ඇයි ඕයි
    කෙල්ලෙක් දිග මදි කිව්වද?
    ලංකාවෙ ගොඩක් උන් ලොරි ටෝක් දුන්නට උන්ගෙත් පොඩියි

    ado arakige fb page eke 800000 fans


    F4EDCAA1-540E-4CBD-BD15-83C853232758.png
     

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    අලුත් තොරතුරක් පූල් එකේ අයියා කියල කියනෙ අපේ වලතරද අර ජොකා නැතුව කරපු නන්ංචක්කු වීඩියෝ එකෙන් ඒක කන්ෆර්ම් උනා පොර තමා
     
    • Haha
    Reactions: todd2231048

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    mata munge network ekata join wenna ona ban further investigations walata.
    elakiri super man wage namak set weyda ?
    ඔයා යන්න අන්ඩකවර් ඒජන්ට් කෙනෙක් විදියට චතූ ගාවට එයා හරහා යන්න ආශා ගාවට එයාගෙන් සේරම එක්ස්පෝස් වෙනව