ඔබත් ත්‍රීවීල් වසංගතයෙන් බැටකන රියදුරෙක&

HSW

Well-known member
  • Nov 18, 2016
    3,475
    1
    519
    113
    ඇයි ත්‍රි විල් විතරක්, බස් කාරයෝ අනික් අපතයෝ.
    යන්නේ පාර උගේ කියලා හිතාගෙන.

    අනිත් එක තමයි ත්‍රි විල් පාරේ නතර කරන්නේ මුණ ඇතුලට ඔබලා පිටි පස්ස පාරේ.
    bus එකේ මුණ ඔබාගන්ඩ ඉඩ තිබ්බොත් ඇති. ඔබනවා එන speed එකෙන්ම. අනික් උන් දැනගන්ඩ ඕනේ අගල්වලට කපලා හරි හැප්පෙන්නේ නැතුව බේරෙන්ඩ.
     

    sriboysl

    Well-known member
  • Jul 16, 2008
    5,426
    1,441
    113
    58
    Eka peththakata thani lane thiyaya paarawal wala mam lane eke hari medin yanne. Traffic eke hitiyath depeththen issara karanna beriwena widiyada medin yanne. Traffic lights langa unath ehemathama karanne.
    Eka peththata lane dekak thiyena paarawala wala un lane deka medde ira uda issaraha wheel eka thiyan yanne apita koi peththenwath issara karanna be. kohoma hari issara kalama aroowa hari lane ekata yana thuru angata allagena yanawa.
    Wena manawa karannada....!!:growl::growl:
     

    kellsupun

    Member
    Feb 12, 2010
    61,910
    3,299
    0
    Disce aut Discede
    wamen allana eka nam asadaranai eath monowa karannada unuth minissune matath tharaha awama ehema hithagannwa man car wala yanne anh byk eke ghin hira wenwa pelak welwata 3wl pitipasse unuth keeyak hari hoyagannane kiyala hithala tharaha control karaganwa :(
     

    rashee_irosh

    Well-known member
  • Jan 11, 2009
    12,471
    1,319
    113
    Earth
    katawa hari
    but machan apita unath hadissi welawaka threeweel ekaka yanna wenawane
    api unath ehenam passenger wena welawata unta kiyanna one pisso wage yanna epa
    hariyata yanna kiyala
    passenger inna ekath atal eke innakan un yannema ehema tama
     

    Gnauwa

    Member
    Apr 12, 2016
    829
    233
    0
    අනික ඕකුංගේ සිග්නල් ලයිට් එක :baffled: කොයිමොහොතේ මොනපැත්තට හරවයිද කියල උඩ ඉන්න දෙයියොම දනිත්වා :growl:
     

    shamil45

    Well-known member
  • Aug 23, 2016
    3,204
    2,105
    113
    ena handle ekatama wateeta pattamak gahala ewairawumata:lol: laga nawai thani athin :P

    Ara tharam easy ne.
    Balapanko, hndle eka eka athakata newwagaman , rode maximum turn wenawa. Eth steering wheel eke ehema nene.
     

    King_cobra

    Well-known member
  • Apr 1, 2015
    17,195
    1,882
    113
    මාතොට
    ලංකාවට ගෙන්වන ත්‍රීවීල් සඳහා සට්‍රීරින්ග් වීල් සහ වටේ දොරවල් සහිතව තිබීම නීතිගත කිරීම :rolleyes::rolleyes::lol::lol:
     

    Nu1Dnk

    Well-known member
  • Jan 23, 2010
    10,216
    2,433
    113
    43
    In our own place.....
    ඊයේ හවස නාලන්දේ හරිය පහුකරද්දී එක සේරේට හොඳ ගහගෙන ආව එක කාර කාරයෙක්. ට්‍රැෆික් එකේ වටෙන් පැනල යන්න. පුළුවන් තරඟ හිර කළා, ඒත් සමහර ඒකාල ඉඩ දෙනවනේ ඉතින් මොකුත් කරන්න බැහැ. මම කල්පනා කලේ සේලයින් බටෙකුයි ඉන්ජෙක්සන් සිලින්ජරෙකුයි සෙට් කරලා තියන් ඉන්නවා ඉස්සරහ බෆර් එකෙන් පොඩ්ඩක් හංගල තියල ඕකට බ්රේක් ඔයිල් පුරවල තියා ගන්න. එතකොට කාලකන්නික් ආවම ඔහොම සිලින්ජරෙන් විදිනවා බ්රේක් ඔයිල් උගේ පස්සට. පේන්ට් එක පිච්චෙනවනේ . ඔය වගේ වැඩක් තමයි කරන්න ඕන
     

    rox2030

    Well-known member
  • Oct 11, 2010
    9,238
    2,308
    113
    elakiri pot එක - කාමරේ
    :shocked:
    ඊයේ හවස නාලන්දේ හරිය පහුකරද්දී එක සේරේට හොඳ ගහගෙන ආව එක කාර කාරයෙක්. ට්‍රැෆික් එකේ වටෙන් පැනල යන්න. පුළුවන් තරඟ හිර කළා, ඒත් සමහර ඒකාල ඉඩ දෙනවනේ ඉතින් මොකුත් කරන්න බැහැ. මම කල්පනා කලේ සේලයින් බටෙකුයි ඉන්ජෙක්සන් සිලින්ජරෙකුයි සෙට් කරලා තියන් ඉන්නවා ඉස්සරහ බෆර් එකෙන් පොඩ්ඩක් හංගල තියල ඕකට බ්රේක් ඔයිල් පුරවල තියා ගන්න. එතකොට කාලකන්නික් ආවම ඔහොම සිලින්ජරෙන් විදිනවා බ්රේක් ඔයිල් උගේ පස්සට. පේන්ට් එක පිච්චෙනවනේ . ඔය වගේ වැඩක් තමයි කරන්න ඕන
     

    ~Hansel~

    Member
    Mar 17, 2013
    3,735
    355
    0
    Berlin නෙමේ
    ඊයේ හවස නාලන්දේ හරිය පහුකරද්දී එක සේරේට හොඳ ගහගෙන ආව එක කාර කාරයෙක්. ට්‍රැෆික් එකේ වටෙන් පැනල යන්න. පුළුවන් තරඟ හිර කළා, ඒත් සමහර ඒකාල ඉඩ දෙනවනේ ඉතින් මොකුත් කරන්න බැහැ. මම කල්පනා කලේ සේලයින් බටෙකුයි ඉන්ජෙක්සන් සිලින්ජරෙකුයි සෙට් කරලා තියන් ඉන්නවා ඉස්සරහ බෆර් එකෙන් පොඩ්ඩක් හංගල තියල ඕකට බ්රේක් ඔයිල් පුරවල තියා ගන්න. එතකොට කාලකන්නික් ආවම ඔහොම සිලින්ජරෙන් විදිනවා බ්රේක් ඔයිල් උගේ පස්සට. පේන්ට් එක පිච්චෙනවනේ . ඔය වගේ වැඩක් තමයි කරන්න ඕන

    :rofl::rofl: sirawata ehema wenawada ban?
     

    wasangaama

    Well-known member
  • Feb 5, 2009
    3,771
    354
    83
    www.amaphoneshop.com
    ඊයේ හවස නාලන්දේ හරිය පහුකරද්දී එක සේරේට හොඳ ගහගෙන ආව එක කාර කාරයෙක්. ට්‍රැෆික් එකේ වටෙන් පැනල යන්න. පුළුවන් තරඟ හිර කළා, ඒත් සමහර ඒකාල ඉඩ දෙනවනේ ඉතින් මොකුත් කරන්න බැහැ. මම කල්පනා කලේ සේලයින් බටෙකුයි ඉන්ජෙක්සන් සිලින්ජරෙකුයි සෙට් කරලා තියන් ඉන්නවා ඉස්සරහ බෆර් එකෙන් පොඩ්ඩක් හංගල තියල ඕකට බ්රේක් ඔයිල් පුරවල තියා ගන්න. එතකොට කාලකන්නික් ආවම ඔහොම සිලින්ජරෙන් විදිනවා බ්රේක් ඔයිල් උගේ පස්සට. පේන්ට් එක පිච්චෙනවනේ . ඔය වගේ වැඩක් තමයි කරන්න ඕන
    සිලින්ජරේ රබර් උණු වෙලා වාහනේ ඉස්සරහ පේන්ට් එක පිච්චුනොත් ?
     

    HSW

    Well-known member
  • Nov 18, 2016
    3,475
    1
    519
    113
    අඩෝ පොඩියට බිස්නස් එකක් කරන්න ඩීසල් වීල් එකක් ගන්න හැදුවේ
    තොපි කෙල්වන්නද යන්නේ :sorry::sorry:
    වයස කීයද? නිමල් සිරිපාල වයස 35ට අඩු අයට ත්‍රීවිල් හයර් කරන එක තහනම් කරන්ඩ යන්නේ.
     

    ashmi

    Member
    Dec 21, 2011
    19,209
    742
    0
    ඔය බයික් වල යන අයවත් ඔය ලිස්ට් එකට ඇතුල් කරන්න:yes: