ඔබ බලපු හොදම සිංහල චිත්‍රපටිය කුමක්ද?

walkernet

Well-known member
  • Oct 7, 2008
    4,315
    208
    63
    KaNdY
    Wediya sinhala films nam balanna labenne ne,
    balapu ekakin patta ekak hetiyata tibuna "kolomba sanniya" kiyana film eka.
    eke tibuna comedy nam maxxa.
     

    Shut_Down

    Well-known member
  • Aug 20, 2010
    1,428
    250
    83
    start menu එකේ..
    මචං
    සිකුරු හතේ
    ඒකත් එළ
    3.gif
     

    dhplakmal

    Active member
  • Dec 1, 2009
    756
    48
    28
    eka nam hari na yaluwa...!lankaveth hoda films ida hita hari eli dakvanava.aba vage nirmana udaharanayakata ganna puluwan.tikak a ganath hitanna....!:nerd:

    ubata aba hondada ?? matanam chaa max :P
    (man kiwwe mage adahasa ee flm 1 matanam eththatama melooooooooo rahan nee ban):dull:
     

    smsanjaya

    Well-known member
  • Jul 7, 2010
    7,477
    398
    83
    Aluthen ena sinhala films nam bahutharaya vedak ne:no:
    Man nam aasa ithin comedy valata thama:)
    Ekath aluth films vala comedy nam ganna deyak ne:frown:
    Paran eva
    Jo Abewicrama inna eva ehema ela:D
    Aluth valin Ira hada yata vage film patta:love: