ඔබ බලපු හොදම සිංහල චිත්‍රපටිය කුමක්ද?

Silver bird

Well-known member
  • May 30, 2008
    6,325
    388
    83
    Wonderland
    Mamanam Machan MACHAN thami :lol::lol:

    machan2.jpg

    mama balapu ekama honda sinhala film eka. balanna asayi aye. DVD eka thiyenawa. aye balanna ona langadima :P
     

    sanddun

    Well-known member
  • Jun 8, 2008
    12,542
    1,237
    113
    PX3-808
    සිංහල ෆිල්ම් වැඩිය බලල නැහැ
    මචන්
    ජනේලය (වෙනස් විදිහක කතාවක් )
    ආදර හසුන / පෙම් හසුන (හරියට නම මතක නැහැ ජෝ අබේවික්‍රම ඉන්න එකක්
    වෙනස් විදිහක ආදර කතාවක් )
     

    nishu112

    Well-known member
  • May 4, 2008
    2,056
    343
    83
    Planet Earth
    -The Event 2010- tv series eka balanna.. man normaly dawasakata films 2k dwnload karanawa.. everyday man films balanawa danata 4years witara indan.. man jiwiteta balapu pattama tv series eka tamai -The event- taama episode 6y awilla tienne.. mula indanma balapan..
    kaatahari links onenan man ewat dennan... maxxama maxxa...

    films walinnan lagadi baluwa

    Red
    A team
    Expendibles
    hondai..
     

    coollifestyle4u

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    39,931
    2,501
    113
    .:මහනුවර:.
    eka nam hari na yaluwa...!lankaveth hoda films ida hita hari eli dakvanava.aba vage nirmana udaharanayakata ganna puluwan.tikak a ganath hitanna....!:nerd:

    ඔව්, ඉතින් ඒවා නම් එහෙම තමයි..
    ඒත් ප්‍රශ්නයකට තියෙන්නේ..
    මේ වගේ චිත්‍රපටි ඩී.වි.ඩී මාර්ගයෙන් එන්නේ නෑ නේ..
    චිත්‍රපටි ශාලාවට විතරයි නේ යන්න පුලුවන් වෙන්නේ..
    ඒ හින්දායි අපිට ඒ තරම් අවස්ථාවක් ලැබිලා නැත්තේ..
     

    malindajr

    Member
    Apr 6, 2009
    1,440
    73
    0
    Hithaganna baha
    -The Event 2010- tv series eka balanna.. man normaly dawasakata films 2k dwnload karanawa.. everyday man films balanawa danata 4years witara indan.. man jiwiteta balapu pattama tv series eka tamai -The event- taama episode 6y awilla tienne.. mula indanma balapan..
    kaatahari links onenan man ewat dennan... maxxama maxxa...

    films walinnan lagadi baluwa

    Red
    A team
    Expendibles
    hondai..
    mu monavada me kiyanne.......:frown::growl::oo::baffled::no:
     

    malindajr

    Member
    Apr 6, 2009
    1,440
    73
    0
    Hithaganna baha

    ඔව්, ඉතින් ඒවා නම් එහෙම තමයි..
    ඒත් ප්‍රශ්නයකට තියෙන්නේ..
    මේ වගේ චිත්‍රපටි ඩී.වි.ඩී මාර්ගයෙන් එන්නේ නෑ නේ..
    චිත්‍රපටි ශාලාවට විතරයි නේ යන්න පුලුවන් වෙන්නේ..
    ඒ හින්දායි අපිට ඒ තරම් අවස්ථාවක් ලැබිලා නැත්තේ..
    velavak nati 1 nam prashne itz k....!
     

    bulletproof

    Member
    Jan 12, 2007
    220
    5
    0
    Colombo, Sri Lanka
    -The Event 2010- tv series eka balanna.. man normaly dawasakata films 2k dwnload karanawa.. everyday man films balanawa danata 4years witara indan.. man jiwiteta balapu pattama tv series eka tamai -The event- taama episode 6y awilla tienne.. mula indanma balapan..
    kaatahari links onenan man ewat dennan... maxxama maxxa...

    films walinnan lagadi baluwa

    Red
    A team
    Expendibles
    hondai..

    Moota mole da??? :baffled::baffled::baffled:
     

    nadun07

    Member
    Mar 17, 2008
    10,852
    686
    0
    http://
    සිංහල film බලන්නේ නැහැ. බලන්න තරම් ඒවා හැදෙන්නේ කලාතුරකින්. ඉතින් වටිනා ඒවා හොයන්න බැරි හින්ද එකක්වත් බලන්නේ නැහැ. ගොන් හින්දි film වල ආකෘතිය copy කරේ නැත්නම් අපේ අයට හොඳ ෆිල්ම් එකක් හදන්න පුළුවන් වෙයි. ගස් වටේ දුවන film වෙනුවට.:P

    :yes::yes::yes: