eka nam hari na yaluwa...!lankaveth hoda films ida hita hari eli dakvanava.aba vage nirmana udaharanayakata ganna puluwan.tikak a ganath hitanna....!![]()


matath cha max. kalak giyata passe iwara wenne keeyatada kiyala bala bala hitiyeubata aba hondada ?? matanam chaa max
(man kiwwe mage adahasa ee flm 1 matanam eththatama melooooooooo rahan nee ban)![]()

MOLE na/ sinhala balanne nati nisa, danna hondama english eka kiuwa.. thats all dude
asai man piyabanna maru
rosa kale ekath shok
ahh suwada danuna ekath ela![]()
EKa nam hodai kiyala godak aya kiyanawa



ubata aba hondada ?? matanam chaa max
(man kiwwe mage adahasa ee flm 1 matanam eththatama melooooooooo rahan nee ban)![]()