ඔබ විවාහ වුනු දවසට පසු එළඹෙන පළමු රාත්‍රි&#351

shaminda peiris

Well-known member
  • Mar 12, 2014
    23,306
    1,059
    113
    33
    පානදුරේ
    පලවෙනි දවසේ හරි මහන්සියි තමා මොනවා කරන්නද
    එත් ආසාව දොරේ ගලනවා
    නාගෙන ඇවිත් බදගෙන පොඩ්ඩක් කතා කරා කරා හිටියා
    කෙල්ලගේ ඔලුව අත ගගා හිටියේ මන් ඔඩොක්කුවේ තියාගෙන
    ටිකකින් සද්දයක් නැති හින්දා බලනකොට මෙන්න මේකි ගොරව ගොරව නිදි:eek::eek:
    ටවුකන්න :growl::growl:

    මොනා කරන්නද දවසෙම කාපු කට්ටේ හැටියට පවු ඉතින් එකී
    උදේ රේඩි නැන්දලත් එනවා රෙද්ද
    පොඩ්ඩක් හොල්ලල නැගිට්ටවන්න හැදුව
    එකී නිදි (පස්සේ දවසක කිව්වේ එදා එකී නිදන් තියෙන්නේ පැය 36 විතර පස්සෙලු)
    මාත් ඉතින් උදේ ඕන මගුලක් වෙද්දෙන් කියල නිදාගත්තා

    ඔන්න පාන්දර 6 ට විතර alarm වක වැදිලා ඇහැරෙද්දි ගනී නැගිටලා ලෑස්ති වෙනගමන්
    මත ඉතින් දතකට මැදගෙන ලෑස්තිවුනා
    තේ එකක් එහෙම බීල කයියක් දාන් ඉද්දි තමයි මතක් වුනේ රෙද්දේ සීන් එක

    නැන්දලා එනවා 8.30 වෙද්දී නැද සෙට් එක එක්ක

    එවෙලේ 7 වෙලාව
    මොන කරන්නද
    ක්ෂණික නූඩ්ල්ස් වගේ ඇදුන ගැලෙව්වා
    ටිකක් ලේ වැඩියත් ගියා
    දුක තමා
    මට බඩු ගියෙත් නෑ
    ලේ ටික රෙද්දේ ගැවෙන්න පොඩ්ඩක් වෙලා ඉදලා
    ආයි හෝදගෙන ඇදුම් ඇදගෙන ලෑස්තිවුනා
    {හොදගද්දීත් මූණ ඇබුල් කරන හිටියේ එවෙලේ ඉතින් මන් කිස්ස් එකක් දීලා පොඩ්ඩක් අතගෑවා shape කරා ඉතින්}
    කෙල්ල ටිකක් අබරි අබරි හිටියේ රිදෙනවා කියලා

    හොදම වැඩේ කියන්නේ එකේ වරද්දත් මට තමා පැවරුවේ මට බන බැන :frown::frown:
    එකී හිතන් ඉදල තියෙන්නේ මන් රැ අහවල් වැඩේ කරා කියල ඔඩොක්කුවේ තියන් හිටපු හින්දා
    මන් ඉතින් ටොක්කක් ඇනල කියල දුන්නම අහගෙන හිටියා ගොනා වගේ
    එකී පවු කියල හිතල නිකම් හිටියේ කියල

    කොහොමින් කොම හරි පස්සේ ඉතින් හනිමූන් එක ඉවර වෙනකන් ඉතින් කමසුත්‍ර පොතම ට්‍රය් කරා.
    අපරාදේ කියන්න බ කෙල්ල ඉතින් තරහා ගියත් එවෙලෙට විතරයි
    මන් රේඩි කොයි වෙළෙද එකි ඩබල් රේඩි ඕන වැඩකට :D:D:love::love:

    බදිනවා කියන්නෙත් එක අතකට මාර කට්ටක් තමා :yes::yes:

    හනේ ගොනෝ.
     

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth
    හම්මේ ශෙප තමා.. අපිලටනම් ශින්හලයට වගේ කටු ගලවන්න නෙනේ.. කෙලින්ම බුර්කා ටික ගෙලෙව්වා ගෙනුන්ගේ තම්බපු ඉශ්ශෝ වගේ ඇදෙන් තිබ්බ ජින්ක ජිගිරි කොරන්න කියන්නේ :cool: මාතියා කී පාරක් කොරන්නද මුළු ඇදම පල්ලිය ගාව මොහොමඩ් මුනියගේ මශ් කඩේ වගේ.. අපිලගේ ඇගට ශක්තිය ගන්නේ යිතින් රට එදි කාල ඔටු හුජ්ජ බිල තමයි.. ලේසි නෑ ස්වර්ගෙට ගියාම 72ක් රන් කොරන්න යෙපයි.. :cool:ශින්හලයට කොයින්ද මෙහෙම ශේපක්..:P


    stock-photo-a-group-of-young-muslim-girl-doctors-discussing-something-123088225.jpg


    අප්ලගෙ කෙල්ලො කලු කැත සින්හලුන්ගෙ කෙල්ලො වගේ නෙවෙයි මාතියා.. අපිලගෙ කෙල්ලොඇගම වහගෙන යින්න නිසා සුදුවට තමා ඉන්නවා.. :lol:
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    stock-photo-a-group-of-young-muslim-girl-doctors-discussing-something-123088225.jpg


    අප්ලගෙ කෙල්ලො කලු කැත සින්හලුන්ගෙ කෙල්ලො වගේ නෙවෙයි මාතියා.. අපිලගෙ කෙල්ලොඇගම වහගෙන යින්න නිසා සුදුවට තමා ඉන්නවා.. :lol:

    යෙකනේ ශින්හලයෝ වගේද අපිලගේ ගේනු.. දැක්කම අත් ට්‍රක්ටෝරේ තමා පදින්න හිතෙනවා :love::P
     

    bulkhead

    Well-known member
  • Nov 19, 2015
    4,165
    407
    83
    umbalage pawule ewun thawama inne gal yugaye da? mona pakatada sudu redi aran yanne? anika umbata lejjawak nedda?
    magen nam weradilawath ahuwe wath ne..

    උගෙ ගෑනිටත් ඒක ප්‍රශ්නයක් නැත්තන් උබට තීන පුකේ අමාරුව මොකක්ද
     

    djuk

    Active member
  • Jun 5, 2007
    393
    89
    28
    Colombo
    stock-photo-a-group-of-young-muslim-girl-doctors-discussing-something-123088225.jpg


    අප්ලගෙ කෙල්ලො කලු කැත සින්හලුන්ගෙ කෙල්ලො වගේ නෙවෙයි මාතියා.. අපිලගෙ කෙල්ලොඇගම වහගෙන යින්න නිසා සුදුවට තමා ඉන්නවා.. :lol:

    යෝනිය සුදුද ?
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    බොසාගේ දුවද බැන්දේ :lol: :P
    නැහැ බන් :D:D
    හම්මේ ශෙප තමා.. අපිලටනම් ශින්හලයට වගේ කටු ගලවන්න නෙනේ.. කෙලින්ම බුර්කා ටික ගෙලෙව්වා ගෙනුන්ගේ තම්බපු ඉශ්ශෝ වගේ ඇදෙන් තිබ්බ ජින්ක ජිගිරි කොරන්න කියන්නේ :cool: මාතියා කී පාරක් කොරන්නද මුළු ඇදම පල්ලිය ගාව මොහොමඩ් මුනියගේ මශ් කඩේ වගේ.. අපිලගේ ඇගට ශක්තිය ගන්නේ යිතින් රට එදි කාල ඔටු හුජ්ජ බිල තමයි.. ලේසි නෑ ස්වර්ගෙට ගියාම 72ක් රන් කොරන්න යෙපයි.. :cool:ශින්හලයට කොයින්ද මෙහෙම ශේපක්..:P

    ඔව් බන් ඔලුවේ අර දාන් ඉන්න එක ට කොන්ඩ කටු වගේ ටිකක් ගහන ඉන්නවා ඒ ටික ගැලෙව්වම අයි මොකුත් නහා
    බුර්කවත් කෙලින්ම සරම වගේ යට ඉදන් උඩට ඉස්සුවා
    ඔලුවෙන්ම පැන්නුව
    යටට ඕනනම් තව ඒවගේ දෙකක් අදියි වෙඩින් දවසට
    බ්‍රා එක පැන්නුව යට එක පැන්නුව
    හරි ලේසියි
    වෙඩින් සෙරමනි එකෙත් ලොකු දෙයක් නැ
    එකා පැටවූ 4-5 ගානේ ගහන එක අහන්න දෙයක්ද :sorry::sorry:


    ටහිකේ චමී ඔවා?? උබත් බැදලද බං ???සුබපැතුම් ඈ:D:D ඒකනෙවෙයි රෙදි දාල කෙල්ලව චෙක් කරන චාරිත්‍ර තාම තියනවද බං :shocked::shocked: උබ කෙල්ලගෙ කන්‍යාභාවය තියනවද නැද්ද කියලා බලන එක වෙනම කතාවක් ඒක අවුලක් නෑ ඒක බලන්නම ඕන ඒත් පවුලේ එවුන් රෙදි එලාගෙන කෙල්ලගෙ ලේ පැල්ලම් බලන්න බලාගෙන ඉන්න එක ටිකක් අවුල් වගේනේ???

    රේදී පාර්ට් එක
    ඕක තාම තියෙනව මචන්
    පවුලේ ඔක්කොම බලන්නේ නැ බන්
    දෙන්නගෙම අම්මල දෙන්න රේඩි නැන්ද කියන කෙනා

    වෙන එවුන් ගාවාගන්නේ නැ එත් ඉතින් වෙන ඉන්න ගැනු නැද හැත්තෑ බුරුත්ත එන එකට දෙපැත්තෙන්ම තදට හිටියම හරි

    ඔය හැමතිස්සෙම ඕපේ හොයන එවුන් ඉතින් කොහොමත් ලන්කරගන්න හොඳ නැනේ ඔය වගේ වැඩවලට එක පවුලේ වුනත්
    ඕකට සහබාගි වෙන රේඩි නැන්ද කියන කෙනත් ගමේ හොඳ චාරිත්යක් තියෙන වැඩිමල් ගැනු කෙනෙක් වෙන්න ඕන
    දැන්නම් ගොඩක් වෙලවට මනමාලයාගේ පැත්තේ නැන්ද කෙනෙක් තමා ඕක බලන්නේ
    ලේ පැල්ලම් තිබ්බේ නැත්තන් කෙල්ල හදපු අම්මට තමා ඉතින් වැරැද්ද පටවන්නේ

    100% හරි දේවල් නෙමේ ඉතින් එත් ඒ කාලේ තිබ්බ දෙයක් ගැනියෙක්ගේ පිරිසිදුකම බලන්න


    පිරිමි ඕක දිගාරගෙන බලන්නේ නැ බන් :D:D

    කපල් එකත් වෙනම ඉන්නේ අරුන් (රේඩි නැන්ද ) ඇවිත් බලල යනවා,

    හනේ ගොනෝ.
    :):)

    යෝනිය සුදුද ?

    ඔව් බන් ගොඩක් අයගේ
    අපරාදේ කියන්න බෑ ඒ අතින් නම් :yes::yes:
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    මෙහ් මන් උබලට බොරුවක් බන් කිව්වේ
    ත්‍රඩ් එකෙත් ගෝ එකක් නැති හින්ද
    තොපි සීරියස් ගන්න එපා
    මට හිතට ආව සේනික කතවක් කලින් අහල තියෙන
    එවෙලේම දැම්මා :sorry::sorry:

     

    lalan755

    Well-known member
  • Apr 1, 2010
    257
    25
    48
    බැඳලා දැන් අවුරුදු දෙකකට කිට්ටුවෙන්න එනවා :baffled:
    බැඳපු දවසේ මහන්සියට නිදාගත්තා බන් :P
    wife ටත් පට්ට මහන්සියි :(
    ඒමදිවට කොන්ඩේට ගහල තිබ්බ spray හෝදන්න පැය දෙකක් ගියා සාරිය ගලවගන්නත් සැහෙන වෙලාවක් ගියාබන් :sorry:
    මේ යක්කු සාරිය ඇන්දුවට පස්සේ මාල හතත් ඒකටම තියල මහල :angry::angry:
    මට සැහෙන දුක හිතුන බන් wife ගැන

    matath wune mekama thamai..........
     

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,832
    8,053
    113
    මෙන්න මෙතන...
    මෙහ් මන් උබලට බොරුවක් බන් කිව්වේ
    ත්‍රඩ් එකෙත් ගෝ එකක් නැති හින්ද
    තොපි සීරියස් ගන්න එපා
    මට හිතට ආව සේනික කතවක් කලින් අහල තියෙන
    එවෙලේම දැම්මා :sorry::sorry:


    :lol::lol::lol::lol:
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,464
    7,232
    113
    මට නං ඉතිං මේකේ විස්තර කියපු අනිත් අයට වගේ ලස්සන වෙඩිමක් නෑ. :eek: කෙල්ලයි මායි පැනලා තමයි ගියේ :lol: මට ඒ කාලේ රජයේ රස්සාවක් නෑ කියලා කෙල්ලගේ අම්මා බාල්දි පෙරලුවනේ :growl: දැන් නං රජයේ මෙව්ව එකක් තියේ. ;)

    පළ වෙනි දවසේ ගොඩක් රෑ වෙනකල් කතා කර කර හිටියා, මගදි එද්දි ගත්තු ෆොටෝ බැලුවා. කෙල්ල සැරින් සැරේ ඇඩුවා පැනලා එන්න උනාට. සෙක්ස් වැඩේ කරන්න මුලින් හිතුවේ නෑ. :cool: ආසාවටත් එක්ක දෙන්නම ඇදුම් ගලවලා ඇදේ බදාගන හිටියා. ;) ටික වෙලාවක්යද්දි දෙන්නටම හිතුනා අසවල් වැඩේ කරලා බලන්න ;) බැලුවා තමයි මේක දාගන්න බෑ :lol: පැයක් ට්‍රයි කලා දෙදකක් ට්‍රයි කලා අසවල් අවයවය හරියට නගින්නෙත් නෑ. :growl: වැල කොච්චර බලලා තිබුනත් ඔන්න මට මංගල රාත්‍රියේ උන වැඩේ.

    බැදලා මාසෙකට විතර පස්සේ තමයි කාමසූත්‍ර පොත් එහෙම බලලා හරියට කර ගන්න පුලුවන් උනේ.
     

    E Jay

    Well-known member
  • Mar 18, 2017
    2,158
    421
    83
    ලංකාවේ තමයි!
    මට නං ඉතිං මේකේ විස්තර කියපු අනිත් අයට වගේ ලස්සන වෙඩිමක් නෑ. :eek: කෙල්ලයි මායි පැනලා තමයි ගියේ :lol: මට ඒ කාලේ රජයේ රස්සාවක් නෑ කියලා කෙල්ලගේ අම්මා බාල්දි පෙරලුවනේ :growl: දැන් නං රජයේ මෙව්ව එකක් තියේ. ;)

    පළ වෙනි දවසේ ගොඩක් රෑ වෙනකල් කතා කර කර හිටියා, මගදි එද්දි ගත්තු ෆොටෝ බැලුවා. කෙල්ල සැරින් සැරේ ඇඩුවා පැනලා එන්න උනාට. සෙක්ස් වැඩේ කරන්න මුලින් හිතුවේ නෑ. :cool: ආසාවටත් එක්ක දෙන්නම ඇදුම් ගලවලා ඇදේ බදාගන හිටියා. ;) ටික වෙලාවක්යද්දි දෙන්නටම හිතුනා අසවල් වැඩේ කරලා බලන්න ;) බැලුවා තමයි මේක දාගන්න බෑ :lol: පැයක් ට්‍රයි කලා දෙදකක් ට්‍රයි කලා අසවල් අවයවය හරියට නගින්නෙත් නෑ. :growl: වැල කොච්චර බලලා තිබුනත් ඔන්න මට මංගල රාත්‍රියේ උන වැඩේ.

    බැදලා මාසෙකට විතර පස්සේ තමයි කාමසූත්‍ර පොත් එහෙම බලලා හරියට කර ගන්න පුලුවන් උනේ.

    අයියෝ සල්ලි නියම කථාව බං!! උබලා අවුරුදු කියෙන්ද බං පැනලා ගියේ!
    පලි මෙහෙම දාලා අපේ ආතල් එක කන්න එපා බං!
    මෙහ් මන් උබලට බොරුවක් බන් කිව්වේ
    ත්‍රඩ් එකෙත් ගෝ එකක් නැති හින්ද
    තොපි සීරියස් ගන්න එපා
    මට හිතට ආව සේනික කතවක් කලින් අහල තියෙන
    එවෙලේම දැම්මා
     
    Last edited:

    ipsaranga

    Active member
  • Jan 2, 2007
    572
    31
    28
    මට නං ඉතිං මේකේ විස්තර කියපු අනිත් අයට වගේ ලස්සන වෙඩිමක් නෑ. :eek: කෙල්ලයි මායි පැනලා තමයි ගියේ :lol: මට ඒ කාලේ රජයේ රස්සාවක් නෑ කියලා කෙල්ලගේ අම්මා බාල්දි පෙරලුවනේ :growl: දැන් නං රජයේ මෙව්ව එකක් තියේ. ;)

    පළ වෙනි දවසේ ගොඩක් රෑ වෙනකල් කතා කර කර හිටියා, මගදි එද්දි ගත්තු ෆොටෝ බැලුවා. කෙල්ල සැරින් සැරේ ඇඩුවා පැනලා එන්න උනාට. සෙක්ස් වැඩේ කරන්න මුලින් හිතුවේ නෑ. :cool: ආසාවටත් එක්ක දෙන්නම ඇදුම් ගලවලා ඇදේ බදාගන හිටියා. ;) ටික වෙලාවක්යද්දි දෙන්නටම හිතුනා අසවල් වැඩේ කරලා බලන්න ;) බැලුවා තමයි මේක දාගන්න බෑ :lol: පැයක් ට්‍රයි කලා දෙදකක් ට්‍රයි කලා අසවල් අවයවය හරියට නගින්නෙත් නෑ. :growl: වැල කොච්චර බලලා තිබුනත් ඔන්න මට මංගල රාත්‍රියේ උන වැඩේ.

    බැදලා මාසෙකට විතර පස්සේ තමයි කාමසූත්‍ර පොත් එහෙම බලලා හරියට කර ගන්න පුලුවන් උනේ.

    හිත තමා බන්.....
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,464
    7,232
    113
    අයියෝ සල්ලි නියම කථාව බං!! උබලා අවුරුදු කියෙන්ද බං පැනලා ගියේ!

    3 ක් විතර love කරලා බං
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,464
    7,232
    113
    හිත තමා බන්.....

    ඔව් බං, උඹලත් බැදලා නැත්තං, බදින්න කලින් ඔය පොත් ටිකක් බලපං, වැල බැලුවට වැඩක් නෑ