machan.. tools-->add-ons walata giyama umba kiyana add-on eka nahane install karanna![]()
https://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/reloadevery/
eka macho add-ons wala search karanna ona, anyway, me link ekata gihin install karaganin...
Code:https://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/reloadevery/
rep++++machoo..page eka reload wena time eka 15 mins walata wada aduwen denne naththe ai ?
15 minutes neme randomize daapan, nathnam hama tissema ekama welawata refresh unoth wade ahu wenna tiyana eda wadi...
Ela ela, thanks for sharing bro...
+5 rep added...


machan mage wada karanne naa ne........
Machoo ubata salli hambunaadha(payout kaladha)????
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ok broooතාම නෑ මචෝ, ගත්ත ගමන් මෙතන පොස්ට් කරන්නම්...![]()


Ok brooo
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

