alert pay akata sal lai dagan na beai da


macho me oyage links money earning links nemene,... mewa nikan shrt links witharai, mage me link eka open karala balanna, pahala picture eke tiyana widiyata karanna...
http://eaa76abb.linkbucks.com
![]()
Ad Type ekata mokakda denna one, hodata earning enna...




machan thaama $0.0067 ban..page ekak reload wenna yana welawa wadi hindada ban?
machan thaama $0.0067 ban..page ekak reload wenna yana welawa wadi hindada ban?
ekama link eka nemei neda okkoma tab wala tiyanne?? ekakata ekak wenas links daapan, ooka digatama run wenna deepan, kalabala wenna epa,...

naha machan..wenas links..awlak naha ada 1st day ekane..![]()
ok machan, ad type eka intermission ned select karala tiyanne??
![]()