ඔයාගෙත් ස්ලෝව් ද.මෙන්න විසදුම සාක්ෂි එක්Ŝ
ඇයි ඔයාගෙත් ස්ලෝව් ද. එනම් මෙන්න විසදුම. සාක්ෂි එක්කම බලාගන්නකෝ
දැනට ලංකාවේ ගොඩක් දෙනෙක් use කරන්නේ Dongle එකක් තමා ඉන්ටෙර්නෙට් යන්න. හැමෝටම කොහෙන්ද ඉතින් broadband / wifi
. එත් dongle එකකින් internet යද්දී ස්පීඩ් නැතිව කන කට්ට දන්නේ යන එකාම තමා
. අද මම මේ කියල දෙන්නේ පොඩි method එකක්. මේක මහා දෙයක් නොවුනත් ඔයාලගේ ස්පීඩ් එක දෙගුන කරන්න තරම් බලවත්. අනිත් එක තමා ලංකාවෙන් block වෙලා තියෙන සයිට් වලටත් මේක හැදුවහම යන්න පුළුවන්. අන්න එක වැදගත් වෙන්නේ ඉතින් static IP තියෙන කට්ටියට. එතකොට අන්න ඒ වෙලාවට එයාලටත් පුළුවන් මෙන්න මේ වැඩේ කරන්න.
මහා දෙයක් නම් නෙමේ. මේක Open DNS සිස්ටම් එක. කරන විදිහ video එකේ ලේසියෙන්ම තියෙනවා. එක දිගට record කරලා තියෙන්නේ. එඩිට් කරලා නෑ කොහෙන්වත්. just ලේබල් ඇඩ් කරල විතරයි. මගේ DNS නැතිව ස්පීඩ් එක download 1.5Mbps වගේ තියෙන්නේ (IDM ඩවුන්ලෝඩ් ස්පීඩ් එක නම් 150Kbps)එත් DNS use කරාට පස්සේ එක 3.5Mbps විතර වැඩි වෙනවා (IDM ඩවුන්ලෝඩ් ස්පීඩ් එක 700Kbps) ඒ කියන්නේ මම හිතන්නේ නම් 7.0Mbps වෙන්න ඕනි කියන එක.
හැමෝම DNS සෙටින්ග් හැදුවට එක ඇත්තටම වැඩ කරනවද කියල බලන්නේ නැහැ. dns සෙටින්ග් හදල නිකන්ම internet යනවා.. ගිහින් කෑ ගහනවා dns setting හැදුව කියල මහා ලොකු දෙයක් වෙන්නේ නැ කියල. එත් මම එක එහෙම නැහැ කියල ඔප්පු කරනවා මේ video එකෙන්. DNS හදල එයාලගේ official site එකට ගිහින් DNS setting මගේ පරිගණකයේ හරියටම වැඩද කියල බලල තමා මේක කරන්න ඕන. මේ system එකට මේක ගොඩක් දෙනෙක්ගේ හරි ගිහින් තියෙනවා. එත් එක එහෙම නොවෙනවානම් පරිගණකයේ තවත් පොඩි පොඩි දේවල් ටිකක් කරන්න ඕන.එකත් මම ඉස්සරහට කියල පොස්ට් එකක් දාන්නම්. දැනට මේකේ විදිහට කරගන්න.
ගොඩක් දෙනෙක් කියාවි ඕක මහා පොඩි දෙයක් හැමෝම දන්නා දෙයක් කියල.එත් ඒ කියන කිසි කෙනෙක් මේක හරියට බාවිත කරනවද කියල නම් සැකයි. තව දෙයක් ඔයාලගේ සිම් එකේ දට limit එක පැනල නම්. මේක කරාට වෙනසක් වෙන්නේ නැහැ. මොකද ඊට පස්සේ ලැබෙන්නේ ඔයාලට ස්ථාවර ස්පීඩ් එකක් නිසා. එත් limit එක පනින්න කලින් මේ සිස්ටම් එකෙන් ලොකු වෙනසක් කරගන්න පුළුවන්. ඉස්සර නම් අපි ලිමිට් පැන්නට පස්සෙත් ස්පීඩ් එක අඩු නොවෙන්න 2GB data සිම් එකෙන් මාසෙකට අන්ලිමිටඩ් බාන්න සිස්ටම් එකක් කියල දුන්න
.එකෙන් කට්ටිය මාසෙට 50GB / 100GB ඩවුන්ලෝඩ් කරා මතක ඇතිනේ.
ඒ dialog සිම් එකට අදාලව. එත් එක හැමෝටම කියල දුන්නහම උනේ එක ඩයලොග් එකෙන් වෙනස් කරපු එක, එත් ටික දෙනෙක් ඉන්නවා තවමත් ඒ විදිහට අන්ලිමිටඩ් ඩේට ගන්න කට්ටිය. ඒ විදිහ නම් public දාල නැහැ.
Dialog සිම් එකට හරි යන විදිහට තමා මම මේ video එකේ APN එකයි Access number එකයි දීල තියෙන්නේ. ඔයාල වෙන provider කෙනෙක් use කරනවානම් එයාලට අදාළ APN සහ Access number එක දාගන්න. broadband බවිත කට්ටිය කෙලින්ම network adapter එකේ Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4) එකට අදාලව එතන DNS setting ලබාදෙන්න
මොනම හරි ප්රශ්නයක් තියෙනවනම්.comment එකක් දාන්න. reply එකක් දෙන්නම් පුළුවන් ඉක්මනට. හරි විදිහට සෙටින්ග් හදන්න. වෙන විශේෂ දෙයක් නැහැ . විනාඩි 5ක. video එකක් තියෙන්නේ. ඕක බලල try කරන්න.මොකද එකේ තියෙනවා කරන විදිහ වගේම ස්පීඩ් එක වෙනස් වෙන විදිහ.
මෙන්න කරන විදිහ මෙතනින් බලාගන්නකෝ
http://tinyurl.com/fastnetdns
එනම් පට්ට එකකිරි ඩොට් කොම්... elazzzzz
ඇයි ඔයාගෙත් ස්ලෝව් ද. එනම් මෙන්න විසදුම. සාක්ෂි එක්කම බලාගන්නකෝ
දැනට ලංකාවේ ගොඩක් දෙනෙක් use කරන්නේ Dongle එකක් තමා ඉන්ටෙර්නෙට් යන්න. හැමෝටම කොහෙන්ද ඉතින් broadband / wifi

. එත් dongle එකකින් internet යද්දී ස්පීඩ් නැතිව කන කට්ට දන්නේ යන එකාම තමා
. අද මම මේ කියල දෙන්නේ පොඩි method එකක්. මේක මහා දෙයක් නොවුනත් ඔයාලගේ ස්පීඩ් එක දෙගුන කරන්න තරම් බලවත්. අනිත් එක තමා ලංකාවෙන් block වෙලා තියෙන සයිට් වලටත් මේක හැදුවහම යන්න පුළුවන්. අන්න එක වැදගත් වෙන්නේ ඉතින් static IP තියෙන කට්ටියට. එතකොට අන්න ඒ වෙලාවට එයාලටත් පුළුවන් මෙන්න මේ වැඩේ කරන්න.මහා දෙයක් නම් නෙමේ. මේක Open DNS සිස්ටම් එක. කරන විදිහ video එකේ ලේසියෙන්ම තියෙනවා. එක දිගට record කරලා තියෙන්නේ. එඩිට් කරලා නෑ කොහෙන්වත්. just ලේබල් ඇඩ් කරල විතරයි. මගේ DNS නැතිව ස්පීඩ් එක download 1.5Mbps වගේ තියෙන්නේ (IDM ඩවුන්ලෝඩ් ස්පීඩ් එක නම් 150Kbps)එත් DNS use කරාට පස්සේ එක 3.5Mbps විතර වැඩි වෙනවා (IDM ඩවුන්ලෝඩ් ස්පීඩ් එක 700Kbps) ඒ කියන්නේ මම හිතන්නේ නම් 7.0Mbps වෙන්න ඕනි කියන එක.

හැමෝම DNS සෙටින්ග් හැදුවට එක ඇත්තටම වැඩ කරනවද කියල බලන්නේ නැහැ. dns සෙටින්ග් හදල නිකන්ම internet යනවා.. ගිහින් කෑ ගහනවා dns setting හැදුව කියල මහා ලොකු දෙයක් වෙන්නේ නැ කියල. එත් මම එක එහෙම නැහැ කියල ඔප්පු කරනවා මේ video එකෙන්. DNS හදල එයාලගේ official site එකට ගිහින් DNS setting මගේ පරිගණකයේ හරියටම වැඩද කියල බලල තමා මේක කරන්න ඕන. මේ system එකට මේක ගොඩක් දෙනෙක්ගේ හරි ගිහින් තියෙනවා. එත් එක එහෙම නොවෙනවානම් පරිගණකයේ තවත් පොඩි පොඩි දේවල් ටිකක් කරන්න ඕන.එකත් මම ඉස්සරහට කියල පොස්ට් එකක් දාන්නම්. දැනට මේකේ විදිහට කරගන්න.
ගොඩක් දෙනෙක් කියාවි ඕක මහා පොඩි දෙයක් හැමෝම දන්නා දෙයක් කියල.එත් ඒ කියන කිසි කෙනෙක් මේක හරියට බාවිත කරනවද කියල නම් සැකයි. තව දෙයක් ඔයාලගේ සිම් එකේ දට limit එක පැනල නම්. මේක කරාට වෙනසක් වෙන්නේ නැහැ. මොකද ඊට පස්සේ ලැබෙන්නේ ඔයාලට ස්ථාවර ස්පීඩ් එකක් නිසා. එත් limit එක පනින්න කලින් මේ සිස්ටම් එකෙන් ලොකු වෙනසක් කරගන්න පුළුවන්. ඉස්සර නම් අපි ලිමිට් පැන්නට පස්සෙත් ස්පීඩ් එක අඩු නොවෙන්න 2GB data සිම් එකෙන් මාසෙකට අන්ලිමිටඩ් බාන්න සිස්ටම් එකක් කියල දුන්න
.එකෙන් කට්ටිය මාසෙට 50GB / 100GB ඩවුන්ලෝඩ් කරා මතක ඇතිනේ.
ඒ dialog සිම් එකට අදාලව. එත් එක හැමෝටම කියල දුන්නහම උනේ එක ඩයලොග් එකෙන් වෙනස් කරපු එක, එත් ටික දෙනෙක් ඉන්නවා තවමත් ඒ විදිහට අන්ලිමිටඩ් ඩේට ගන්න කට්ටිය. ඒ විදිහ නම් public දාල නැහැ.
Dialog සිම් එකට හරි යන විදිහට තමා මම මේ video එකේ APN එකයි Access number එකයි දීල තියෙන්නේ. ඔයාල වෙන provider කෙනෙක් use කරනවානම් එයාලට අදාළ APN සහ Access number එක දාගන්න. broadband බවිත කට්ටිය කෙලින්ම network adapter එකේ Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4) එකට අදාලව එතන DNS setting ලබාදෙන්න
මොනම හරි ප්රශ්නයක් තියෙනවනම්.comment එකක් දාන්න. reply එකක් දෙන්නම් පුළුවන් ඉක්මනට. හරි විදිහට සෙටින්ග් හදන්න. වෙන විශේෂ දෙයක් නැහැ . විනාඩි 5ක. video එකක් තියෙන්නේ. ඕක බලල try කරන්න.මොකද එකේ තියෙනවා කරන විදිහ වගේම ස්පීඩ් එක වෙනස් වෙන විදිහ.
මෙන්න කරන විදිහ මෙතනින් බලාගන්නකෝ
http://tinyurl.com/fastnetdns
එනම් පට්ට එකකිරි ඩොට් කොම්... elazzzzz
Last edited:



