Matath ekak ato ganna one ekai baluwe...![]()
එක ෆයිල් සර්වර් එකෙන් ශෙයා කරපු එකක්, මාත් ලබන එන මාසේ NAS එකක් සෙට් කරගන්න ඉන්නේ. FREENAS වලින්
Matath ekak ato ganna one ekai baluwe...![]()
math kalekata kalin NAS ekak haduwa, normal PC ekakata FreeNAS daala
habai ban power nam yanawa ooka hama welema ON nam.
FreeNAS daddi System eka 1GB wage USB pen ekakata install karanna, aparade HDD ekak nasthi karana eka OS eka danna.
ehema nathi nam branded NAS ekak ganna puluwan (eg: Synology, Buffalo)
Comparatively high price, easy to use, habai mokak hari issue ekak awoth goda daganna tikak amaru wenna puluwan.


එක ෆයිල් සර්වර් එකෙන් ශෙයා කරපු එකක්, මාත් ලබන එන මාසේ NAS එකක් සෙට් කරගන්න ඉන්නේ. FREENAS වලින්

Thanx lokka kohomada danne meeka oone ekakda epaa ekak da kiyala
ekasarayak nawaththwala wadee kela una![]()
අයිකන් ටික නං මරු මම වින්ඩෝස් ඩාක් තීම් එක එක්ක ඒ ටික දාගත්ත. සුදු තීම් එක ඇස් වලට අමාරුයි ටිකක්.
ඔව් අයිකන් පැක් එක අනික් ෆෝල්ඩරේ (Porcelain\Porcelain\Icons\Ipack) තියෙන්නේ. එක නිකන් ඉන්ස්ටෝල් කරන්න.
Power case eka thami ban awla![]()
https://www.facebook.com/sktechgalle/posts/1371577299577443
menna me wage ehekta set karaganna pluwan nam maru.anika wada karanne 12V walin nisa power case ehekuth na![]()

math kalekata kalin NAS ekak haduwa, normal PC ekakata FreeNAS daala
habai ban power nam yanawa ooka hama welema ON nam.
FreeNAS daddi System eka 1GB wage USB pen ekakata install karanna, aparade HDD ekak nasthi karana eka OS eka danna.
ehema nathi nam branded NAS ekak ganna puluwan (eg: Synology, Buffalo)
Comparatively high price, easy to use, habai mokak hari issue ekak awoth goda daganna tikak amaru wenna puluwan.

Power case ekatanam Raspberry pie ekak use kalahaki nee bn.. habai ithin setup karanna kalin poddak study karanna one..
Ub e gana hoyala nadda![]()

Power case ekatanam Raspberry pie ekak use kalahaki nee bn.. habai ithin setup karanna kalin poddak study karanna one..
Ub e gana hoyala nadda![]()
Ado ekenuth pluwan ne![]()

anika Cabling manage karanna giyama case 
bump
Thankz
දැං මේකෙන් ස්ලෝ වෙන්නේ නෑ කියලද කියන්නේ
wadakata nathi process okkoma nawathwanda app ekak nadda
Ara 250GB eka NAS ekakda ban??![]()

8 walta barida meka


7 wal;ata wage nada