ඔයාගේ පීසී එකටත් මේ වගේ තීම් එකක් දාගන්න ක&#35

ArunaTelshan

Well-known member
  • Nov 29, 2013
    3,255
    1,216
    113
    Biyagama
    Matath ekak ato ganna one ekai baluwe...:yes::yes::rofl:

    එක ෆයිල් සර්වර් එකෙන් ශෙයා කරපු එකක්, මාත් ලබන එන මාසේ NAS එකක් සෙට් කරගන්න ඉන්නේ. FREENAS වලින්
     

    LZP1992

    Well-known member
  • Feb 6, 2014
    5,694
    6,016
    113
    @ගෙදර
    math kalekata kalin NAS ekak haduwa, normal PC ekakata FreeNAS daala
    habai ban power nam yanawa ooka hama welema ON nam.
    FreeNAS daddi System eka 1GB wage USB pen ekakata install karanna, aparade HDD ekak nasthi karana eka OS eka danna.

    ehema nathi nam branded NAS ekak ganna puluwan (eg: Synology, Buffalo)
    Comparatively high price, easy to use, habai mokak hari issue ekak awoth goda daganna tikak amaru wenna puluwan.

    Power case eka thami ban awla :rolleyes:

    https://www.facebook.com/sktechgalle/posts/1371577299577443

    menna me wage ehekta set karaganna pluwan nam maru.anika wada karanne 12V walin nisa power case ehekuth na :yes::yes:
     

    LazyLizard

    Well-known member
  • Aug 27, 2015
    59,445
    14,448
    113
    11
    කටුකරෝලගම

    ඔව් අයිකන් පැක් එක අනික් ෆෝල්ඩරේ (Porcelain\Porcelain\Icons\Ipack) තියෙන්නේ. එක නිකන් ඉන්ස්ටෝල් කරන්න.
    අයිකන් ටික නං මරු මම වින්ඩෝස් ඩාක් තීම් එක එක්ක ඒ ටික දාගත්ත. සුදු තීම් එක ඇස් වලට අමාරුයි ටිකක්.
     

    ArunaTelshan

    Well-known member
  • Nov 29, 2013
    3,255
    1,216
    113
    Biyagama
    math kalekata kalin NAS ekak haduwa, normal PC ekakata FreeNAS daala
    habai ban power nam yanawa ooka hama welema ON nam.
    FreeNAS daddi System eka 1GB wage USB pen ekakata install karanna, aparade HDD ekak nasthi karana eka OS eka danna.

    ehema nathi nam branded NAS ekak ganna puluwan (eg: Synology, Buffalo)
    Comparatively high price, easy to use, habai mokak hari issue ekak awoth goda daganna tikak amaru wenna puluwan.

    Power case ekatanam Raspberry pie ekak use kalahaki nee bn.. habai ithin setup karanna kalin poddak study karanna one..

    Ub e gana hoyala nadda :confused:
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    Power case ekatanam Raspberry pie ekak use kalahaki nee bn.. habai ithin setup karanna kalin poddak study karanna one..

    Ub e gana hoyala nadda :confused:

    Ado ekenuth pluwan ne :yes:

    RaspberryPi ekak okata ithin ganna epai ban, man araka haduwe gedara thibuna iwatha damana hardware walin :D

    R.Pi ekata mokak hari OS ekak obala NAS ekak hadagannath puluwan ithin, awula thiyenne oya podi podi small scale hardware kochchara reliable da kiyana eka thamai :) anika Cabling manage karanna giyama case :D
     
    Last edited:

    ArunaTelshan

    Well-known member
  • Nov 29, 2013
    3,255
    1,216
    113
    Biyagama