ඔයාල පාවිච්චි කරන/ කරලා තියෙන DRUGS මොනාද?

192.168.o.21

Well-known member
  • Sep 22, 2024
    3,064
    4,634
    113
    කොහොමද දැනෙන්නේ?
    ADHD නෑ වගේ. සෑහෙන කෝඩින් වැඩ ප්‍රමානයක් කරා. බඩු බැහැලා නිදාගෙන නැගිටිද්දි හරි අමාරුයි. කැරිම අලුත් අදහස් එනවා. talkative වෙනවා. agressive නන් නෑ. මට නන් auto දත්මිටි කැවෙනවා දිව ඉදිමෙනවා ඒ හින්දා දවස් දෙක්කට වගේ පස්සෙ
     
    • Like
    Reactions: Fiona Dabare

    K_ZONE

    Well-known member
  • May 28, 2009
    5,175
    4,085
    113
    invoke db "Injected Memory"
    (1) DMT [ Dimitri | Fantasia | Businessman's Trip] ❌ හම්බ උනේ නෑ
    (2) 2C-B [ Tucibi | Pink Cocaine ✅]
    (3) Benzodiazepines [ Xanax | Klonopin ]❌
    (4) Cannabis [ Ganja ✅| Hashish✅ | Hash✅ | Mary jane❌ ]
    (5) Flakka [ alpha-PVP | Bath Salt ]❌
    (6) Alcohol✅
    (7) Heroin ❌❌❌❌
    (8) Cocaine /Crack✅✅✅✅ FAV ❤️
    (9) MDMA [ Ecstasy | Molly ]✅
    (10) MDA [ Sally ]✅

    (11) Meth [ Methamphetamine ]✅
    (12) Methcathinone[ Cat ]✅
    (13) U4Euh [ Ice | 4-MAR ]✅
    (14) PCP [Phencyclidine | Angel dust ]❌
    (15) LSD [ Acid | Lucy ]✅
    (16) GHB [ Gamma hydroxybutyrate ]❌
    (17) Amphetamine [ All ( Adderall | Ritalin ) - Excluding Methamphetamine ]✅
    (18) Prescription Opioids & Pain Killers✅
    (19) Tabacco✅
    (20) Magic mushrooms [ Psilocybin Mushroom | Shrooms ]✅
    (21) Fentanyl [ China White ] ❌ හෑබෑයි වෙන එවා එක්ක කවලම් වෙලා අරන් ඈති ඒත් දෑනුවත්ව නෑ

    මීට අමතරව ආසම එක සෑල්වියා, ඒ ට්‍රිප් එක නම් මාරයි, ෆොරින් යාලුවො ගෙනත් දවස් දෙකක් ට්‍රයි කරා බෙස්ට්, ආයේ හම්බ උනේ නෑ,
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,284
    12,343
    113
    Ohio, USA
    ඇස්ප්‍රින් අඩංගු ඩිස්ප්‍රින්.. ඒක ගත්තේ උදරයටත් සෞම්‍යයි කියල කියන නිසා...
     
    • Wow
    Reactions: Hrithik_Roshan

    Chemist

    Well-known member
  • Nov 19, 2023
    4,105
    7,312
    113
    Narcissistic Sociopath Manipulator
    අලුත් එක්ස්පිරියන්ස් එකක් Clonazolam ගැහුවා. Blade එකෙන් කෑල්ලක විතර ප්‍රමාණයක් අරං දිව යට තිබ්බ පණ්ඩිතයා වගෙ Rohypnol 1MG දාලත් කෙලින් ඉන්න නිසා. Blackout උනා විනාඩි 10යෙන් වගේ. පැය 5කට විතර පස්සෙ ඇහැරුණා දිව කට වේලිලා. Hangover ගතියක් තිබ්බ. මැරිලා නැගිට්ටා වගේ.

    ඊට පස්සෙ Blade එකෙන් කෑල්ලක විතර ප්‍රමානයක් අරං ඒක 5කට කඩලා Caffeine 100MG එක්ක කලවන් කරලා බිවුවා ටික ටික. ගහපු හොඳම Triazolobenzodiazepine එක. මාරම Euphoric. Triazolam/ Amobarbital/ Heroin පරාදයි.

    වරම් 3ක් ලැබුනොත් අනිවා ඉල්ලන්නෙ A Bottomless Pit Of Clonazolam + Nicomorphine or Dihydroheroin + Methylphenidate. :love:
     

    shaggy_123

    Well-known member
  • May 10, 2011
    1,589
    666
    113
    sri lanka
    අලුත් එක්ස්පිරියන්ස් එකක් Clonazolam ගැහුවා. Blade එකෙන් කෑල්ලක විතර ප්‍රමාණයක් අරං දිව යට තිබ්බ පණ්ඩිතයා වගෙ Rohypnol 1MG දාලත් කෙලින් ඉන්න නිසා. Blackout උනා විනාඩි 10යෙන් වගේ. පැය 5කට විතර පස්සෙ ඇහැරුණා දිව කට වේලිලා. Hangover ගතියක් තිබ්බ. මැරිලා නැගිට්ටා වගේ.

    ඊට පස්සෙ Blade එකෙන් කෑල්ලක විතර ප්‍රමානයක් අරං ඒක 5කට කඩලා Caffeine 100MG එක්ක කලවන් කරලා බිවුවා ටික ටික. ගහපු හොඳම Triazolobenzodiazepine එක. මාරම Euphoric. Triazolam/ Amobarbital/ Heroin පරාදයි.

    වරම් 3ක් ලැබුනොත් අනිවා ඉල්ලන්නෙ A Bottomless Pit Of Clonazolam + Nicomorphine or Dihydroheroin + Methylphenidate. :love:
    Yako tho merei yako owa gahala
     

    Chemist

    Well-known member
  • Nov 19, 2023
    4,105
    7,312
    113
    Narcissistic Sociopath Manipulator
    Yako tho merei yako owa gahala
    එහෙම මැරෙන්නෙ නැහැ බං. OD වෙලා නං තියෙනවා මීට පෙර. Clonazolam වල Potency එක ගැන හොයලා බලන්න බැරි උනා බොන්න කලින් ඒකයි ප්‍රශ්නය වුණේ. අනික මේවා එක දිගට ගහලා වැඩක් නැහැ Tolerance එනවා. අනික බර වැඩ කරන්න ඕනෙ. මම Nicomorphine පාරක් එහෙම ගහන්නෙ වැඩ කරලා. ගේ හදන්න බ්ලොක් ගල් ගෙනාවත් මම තනියම අදින්නෙ. Endorphins Balance කරගෙන පාවිච්චි කරන්න ඕනෙ. නැතුව ඇදේ දිගා වෙලා කාගෙන් හරි සල්ලි ඉල්ලං බඩු ගහලා බුදියන් හිට්යොත් වැඩේ වරදිනවා. කාටවත් Drugs ගන්න කියනවා නෙවේ.
     
    • Wow
    Reactions: Erzo