Meka nm sira mta dn 29i, liquor, cigarettes 2 weeks ago.. try kra.explain this shit
man beer beela na workout karana nisa bada enawata kemathi na. kelinma alcohol gatte, aurudu 30+ wayasak wenakan mokuth ma nobi hitiye.
eetapasse theruna me pathiwatha rakinawa wage mona huttakda karanne life eka enjoy karanna one poddak kiyala safe dewal test karanna ekka try karanawa kiyala try kare.
eetapasse hithuna ane hutta aparade mechchara kal nobi hitiye kiyala
eeth passe theruna, therum ganna kaaleka beepu eka hondai therum ganna bari kaleka modaya wage addict wenne nathuwa kiyala.
ekath full decent eke over noyanna balagena limit ekedi nawattanawa. kawadawath fit eke shot eka, adare kiyala hukanna denne na, ekko kate thiyagena passe hari kela gahala wisik karanawaadeenawa dakala thiyena nisa.
cannabis unath ehemai, hamadama udeta ganja kuura kate thiyanna hadanawa yaluwo, athal ekata indala hitiala parties waladi set unoth bonawa arenna, smoke walata addict wenna kemathi na.
edibles nam gannawa.
Ritalin wala withdrawal eke man inne.
thawa.. anik ewa ona na

H walata echchara ehema wenne ai? Math ahala thiyenawa e kathawa. Oka nikan smoking walata wenawa wage addiction ekak nemeine. Aye aye ekata yomu wenna balapaana karuna mokakda?තැන්ක්ස් කමෙන්ට්ස් වලට මට ලයික් දාන්න බැහැ තරහ නොවන්න.
benzo alcohol කලවම් කරගන්න එපා.
හෙරොයින් හිට් එක දන්නෙ නැති අය තමා ඔය ඕක නවත්තපන්කෝ බං කියන්නෙ. 90%ක් වත් මම හිතන්නෙ නැහැ හෙරොයින් නවත්තනව කියල. 10% වගේ තමා ක්ලින් වෙන්නේ. ගොඩක් අය නවත්තනවා මාසේ දෙක අවුරුද්ද දෙක ඉන්නවා, ඊට පස්සෙ ආයේ ගහනවා. හෙරොයින් නවත්තන්න පුළුවන් පවත්වා ගන්න බැහැ. මම benzo 4g දැන් දවසට බොනවා. නවත්ත ගන්න බැහැ. දවස් ගානක් ඉන්නවා. ග්රෑම් එකක් බොනවා කියල හිතනවා. ඔහොම ඔහොම ආයේ 4g පාවිච්චි වෙනවා. ඒ නිසා අනිත් උන් ගැන මට තේරෙනව.
ලංකාවේ නම් ගොඩක් පුරුදු වෙන්නෙ ගහන එකෙක්ගෙන් තමා. නැත්නම් පාටි වලට ගිහිං යුස් කරලා. සමහර අය කුතුහලේට. molly/ sassy වගේ නම් කැන්ඩි වගේ හදන්නෙ තරුණ අයගේ අටෙන්ෂන් ගන්න. ලංකාවේ නම් mdma mda ඇති කියල මම හිතන්නේ නැහැ.
අනික මුදලාලි කවදාවත් බඩු විකුනන්නේ නැහැ. ගහන එකෙක් අල්ලලා කෑලි 10ක් දීලා 9ක් විකුණලා එකක් උට ගහන්න දෙනවා.
මට සෙට් වුනේ MDMA තමා මාර ආතල් එකක් ඒක. ඩිලර් කෙනෙක්ගෙන් මොලී ගන්න එක නම් පට්ට රිස්කි මොනවා තියෙනවද දන්නේ නැහැ. අනික තමා 4-MAR රිස්ක් එක වැඩි. නිදියන්න ඕනේ නැහැ, උදේට ගැහුවම එක දිගට වැඩ කරන්න පුළුවන්. සෙක්ස් කරන්න පුළුවන් පැය විසිහතරම ගමේම ගෑනු එක්ක. 4-MAR ෆිලින් එක MDMA සහ Meth අතර කලවම් වෙච්ච ෆිලින් එකක්.
Brain Chemical ලොකු විදිහට රිලීස් කරන නිසා. අනික H වල තියෙන රහ/ සුවදත් ඇති පරණ මතක අලුත් වෙන්න. මට සාමාන්යයෙන් සුවද දැනෙද්දී හරි වගේ.H walata echchara ehema wenne ai? Math ahala thiyenawa e kathawa. Oka nikan smoking walata wenawa wage addiction ekak nemeine. Aye aye ekata yomu wenna balapaana karuna mokakda?
එහෙම අය ඉන්නවද?Brain Chemical ලොකු විදිහට රිලීස් කරන නිසා. අනික H වල තියෙන රහ/ සුවදත් ඇති පරණ මතක අලුත් වෙන්න. මට සාමාන්යයෙන් සුවද දැනෙද්දී හරි වගේ.
අනික Heroin BBB වැඩි Metabolism 6-MAM --> Morphine. 6-MAM Morphine වගේ හය හතර ගුණයක් පොටෙන්ට්. අනික තමා මානසික පැත්ත ඒක කියන්න වෙලා නැහැ. ගොඩක්ම ජොබ් එකක් නැති අය තමා අමු කුඩ්ඩො වෙන්නෙ. අරක්කු බොනවා වගෙ හිතුනොත් අරං පොඩ්ඩක් ගහන මිනිස්සු ඕනේ තරං ඉන්නවා.
addct wenwa itin ona drug ekakata ewa hoya ganna lesi nam, ganna salli tiyenwa nam. 2021-2023 kaale colombo innkota daily ganja ghnwa. addct weal wage tama htye. ude aharunama ghnwa. kanna kalin ghnwa. naala ghnwa. ciggies bonwa wage ganja ghuwe. habai aye kandy awama arahe wage lesiyen gnna na. sallith poddak case itin eheam gahanne na. colombo gya time ekaka wage tma. once a twice a month wage. habai oya hard drugs H , ice wage ewa addct wunama itin athey tiyena dewal hari wikunala hoyan ghn ganna hithenwa lu. eka tamai godak unta wenne. H/ice wage ewa arenna anith oya hema ekama wage try karala tynaw. eka digata dawas ganan gahalath tynwa. a wagema natara karala awurudu ganan idalath tynwa..එහෙම අය ඉන්නවද?
ඇබ්බැහි වෙන් නැත්ද
addct wenwa itin ona drug ekakata ewa hoya ganna lesi nam, ganna salli tiyenwa nam. 2021-2023 kaale colombo innkota daily ganja ghnwa. addct weal wage tama htye. ude aharunama ghnwa. kanna kalin ghnwa. naala ghnwa. ciggies bonwa wage ganja ghuwe. habai aye kandy awama arahe wage lesiyen gnna na. sallith poddak case itin eheam gahanne na. colombo gya time ekaka wage tma. once a twice a month wage. habai oya hard drugs H , ice wage ewa addct wunama itin athey tiyena dewal hari wikunala hoyan ghn ganna hithenwa lu. eka tamai godak unta wenne. H/ice wage ewa arenna anith oya hema ekama wage try karala tynaw. eka digata dawas ganan gahalath tynwa. a wagema natara karala awurudu ganan idalath tynwa..
hema ekama try karapu widiyata mama nam recmmnd karanne weed tama. and marenna kalin 1-2 paarak lsd trip ekak shrooms trip ekak dmt trip ekak wage aran balapan. terei jeewithey lokey kiyanne mokadda reality eka kiyanne mokdda kiyala. a arenna itin party bahinwa nam mandy tikak pop ekak daala wathura tikak beela athal eke hina wela happy eke enjoy karala athal ekak ganilla. a arenna weed tikak ghpan. ita wada ynna epa itin control ekak nathnam koka wunath addct wenwa.
අනේ මන්දා බන්addct wenwa itin ona drug ekakata ewa hoya ganna lesi nam, ganna salli tiyenwa nam. 2021-2023 kaale colombo innkota daily ganja ghnwa. addct weal wage tama htye. ude aharunama ghnwa. kanna kalin ghnwa. naala ghnwa. ciggies bonwa wage ganja ghuwe. habai aye kandy awama arahe wage lesiyen gnna na. sallith poddak case itin eheam gahanne na. colombo gya time ekaka wage tma. once a twice a month wage. habai oya hard drugs H , ice wage ewa addct wunama itin athey tiyena dewal hari wikunala hoyan ghn ganna hithenwa lu. eka tamai godak unta wenne. H/ice wage ewa arenna anith oya hema ekama wage try karala tynaw. eka digata dawas ganan gahalath tynwa. a wagema natara karala awurudu ganan idalath tynwa..
hema ekama try karapu widiyata mama nam recmmnd karanne weed tama. and marenna kalin 1-2 paarak lsd trip ekak shrooms trip ekak dmt trip ekak wage aran balapan. terei jeewithey lokey kiyanne mokadda reality eka kiyanne mokdda kiyala. a arenna itin party bahinwa nam mandy tikak pop ekak daala wathura tikak beela athal eke hina wela happy eke enjoy karala athal ekak ganilla. a arenna weed tikak ghpan. ita wada ynna epa itin control ekak nathnam koka wunath addct wenwa.
වීඩ් වලින් නම් පාවෙන චිල් එකක් තියේ. ඒත් එක ලිමිටඩ් මචං. එක්ස්ට්රිම් ලෙවල් එකට යන්න මොලේ ඇන්ත්රැක්ස් වෙන්න හදපු බඩු අපිට ඈතයිWeed gahuwama mona wageda ban.. Mokakda danena athal eka?
strain eka anuwa tama. but basic itin uba happy mood enwa. melo wenwa, badagini wenwa. hina yanawa. nidi matha enawa. a wagema full hype wennath puluwan, horny wennath puluwan. oya hema ekama wela tynwa. bud eken bud ekata strain eka anuwa ena affect eka wenas. lankawe nam 90% gonnu hithan ine weed kiynne KG mala jarawa kiyala. and weed walin wenne ara KG walin ena mastha baaladu dodhu nidi math feeling eka witarai kiyala. hoda bud ekak gahala kema tikak kaala balapan rasa nahara pina yai. sinduwak ahapan film ekak balapan ethkota athal eke terei. weed walata nam addct wenne na. smoke karanna kamathi nathnam itin edibles tynwa ona taram. brownies wage bake karala kaala baluwa nam hodata wadila idi peya 4-5 wage. hodata daala bake kara namWeed gahuwama mona wageda ban.. Mokakda danena athal eka?
paawena chil ekak witarak neme bn weed walin wene. aththatama dukai lankawe unta hari haman bud ekak ghna nathi ekata. tiyena baduth bud eka ekak 7-8K wage wenwa 1g. itin weeed scn eke inna ekek arenna oya 500 KG kaali gahagha inna ewun 7000-8000 deela hoda bud ekak ganne na ne joint 7-8 gahanna. eheama karala baluwa nam terei capa. strain anuwa kochara creative wunath wenna puluwanda kiyala. indica strain /cbd wadi ewage tama chill gathiya lazy gathiya enne. lankawe local weed walinuth oka tma wadiyen wenne. badagini wena eka nam kohoamth wenwa. ninda yanne nathi awul tiyena ayata ehema a wage strain ekak hodai.අනේ මන්දා බන්
ලංකාවේදිත් මම ඔය සබ්ජෙක්ට් එක ගැන හෙව්වා. අඩුගානේ හරි හමන් කුඩ්ඩකේ වත් සෙට් උනේ නෑ. අරක්කු වලින් එහාට මගේ කිසි ප්රෝගස් එකක් නෑ. අයිස් කුඩු ගහන එකෙක් හරි හරි එකියක් මට කවදාවත්ම සෙට් වෙලා නෑ. එක්කෝ මගේ කනෙක්ෂන් වල අවුලක්. ලංකාවේදිනම් වැඩට ගියා ගෙදර ආවා රෑට ෆ්රිලාන්සින් වලට සෙට් උනා වගේ ටයිඩ් ෂෙඩුල් එකක දිව්වේ. ඒත් මෙහෙදිවත් එහෙමට එකෙක් සෙට් නෑ. ක්ලබ් ගිහින් හෙළුවෙන් වැටිලා ඉන්න ගැනු, උණ්ට ජැක ඔබාගෙන ඉන්න බාගෙට පියවි ඩෑල් දකිනවා. එත් උන්ට රීච් වෙන්න බෑ. උන් මොන විදියට හිටියත් මෙහෙ සොසයිටිය එක අලව් කරනවා. අපි එතැනට ගියොත් අපි උන්ට හැරස්මන්ට් කරන්න යනවා වගේ සීන් එකක් බලන් ඉන්න උන් හිතන්නේ. සෝ මෙහෙත් එමමයි. ගෘප් එහෙම තියෙනවද බන් fb එකෙ එහෙම ඔය සබ්ජෙක්ට් එක ප්ර මෝට් කරන ලංකාවේ උන් කරන.
වීඩ් වලින් නම් පාවෙන චිල් එකක් තියේ. ඒත් එක ලිමිටඩ් මචං. එක්ස්ට්රිම් ලෙවල් එකට යන්න මොලේ ඇන්ත්රැක්ස් වෙන්න හදපු බඩු අපිට ඈතයි
------ Post added on Sep 22, 2025 at 1:46 AM
Functional Addicts ලා මම කියන්න හැදුවෙ. අමාරුයි වෙන දෙයක් කරන්න අද කෑල්ලක් ගැහුවොත්, හෙට දෙකක් ඕනෙ. අතේ සතේ නැති වෙන බීමක්. Euphoric ම Drug එකත් නෙවේ ඒත් නිකං මෑග්නට් එක වගෙ.එහෙම අය ඉන්නවද?
ඇබ්බැහි වෙන් නැත්ද