oya pahala 2d array eke 1 kiyanne lands, 0 kiyanne water. wadima connected lands gana hoyanna function ekak liyanna. Me magen ahapu question ekak. connected wenna puluwan. top, bottom, left, right vitrai. me wage angles walata connect wenna ba. / \
int[][] grid =
{{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 1, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 1, 0, 1, 0, 0},
{0, 1, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 1, 0, 0, 0, 0}};
public int maxAreaOfIsland(int[][] grid) {}
oya FAANG company ekaka magen ahapu question ekak, ehema wate gihin athal ganna ba ban, mewa un train wenna krna interview neme.10 mins wage denne oya wage ekak solve krna.