100000$ hoda ganak ithin, ubata madi unata, ube yaluwo kohe innawada dan na Sydney Mel wage ona tharam jobs thiyenawa, ice gahana katha nam dan na, habai klin sinhalen kiuwane laid back kiyala, e kiyanne update wenne slow technology ehema

salary wadi wenna wenna tax kapenawa tax threshold pannama, so 100000 hoda ganak, naththam 180000 wath yanna ona take home hoda ganak ganna..anika puka iraagena marila welawak kalawak nathuwa wada karanna ona na, eka nam ice kiyala mean kare, yes ice thama...
No offense please ithin man hithuwe athal danna minissu kiyala, joke walata ohoma offend wenawa kiyala dannawa dry joke ekak karanna thibba
Gobbayo koheth innawa ithin comments baluwama mentality eka gana hithaganna puluwan trigger wena hati dakkama joke walata

Korea page kiuwe? Ithin Korea yana unuth minissune, ai Ausi US UK yana un wenama thanakinda ipadune, nane...attitude matters, gobba widiyata hama ekama pena eka kohe giyath gobbai, thada wenawa, jokes dan na, mala paninawa, moda widiyata hasirenawa, waten ganu wage hints gahanawa Saralai... easy bro
Cheers.