උබ දැන් ඔසී ද ඉන්නේ??
මන් ලංකාවේ ඉදන් නං එක දාන විදිය දන්නේ නැහැ,, හැබය් දාන්න පුළුවන් සහ එහෙම දාල අපු උන් ඉන්නවා ඕන තරම..
හැබය් මචන් පහුවෙන්න එපා.. අපායට උනත් ඉස්සෙල්ලම පලයන්![]()
489 ekei 190 ekei wenasa mokakda ban?
උබ දැන් ඔසී ද ඉන්නේ??
මන් ලංකාවේ ඉදන් නං එක දාන විදිය දන්නේ නැහැ,, හැබය් දාන්න පුළුවන් සහ එහෙම දාල අපු උන් ඉන්නවා ඕන තරම..
හැබය් මචන් පහුවෙන්න එපා.. අපායට උනත් ඉස්සෙල්ලම පලයන්![]()
eurovisa nane tama awe![]()
adeh netherland wage tama ban yanna lesama ratawal..
owayeg PR tama ganna case eka
mata ugen ahaganna ona una france ganat
489 ekei 190 ekei wenasa mokakda ban?
489 regional work visa ekak... Tikak durin post codes wagayak denawwa ewala tama wada karanna puluwan... 4 years...
PR eke benefits na mekata...
190 kiyanne Permant visa eka... State eken denne... Eke moral obligation ekak tiyenawa uba e state eke awurudu 2 inna oni kiyala... Habai legally prohibited na wena ewata move wena eka... Habai passe kaleka citizenship eka gannwanm case weida danne na


489 regional work visa ekak... Tikak durin post codes wagayak denawwa ewala tama wada karanna puluwan... 4 years...
PR eke benefits na mekata...
190 kiyanne Permant visa eka... State eken denne... Eke moral obligation ekak tiyenawa uba e state eke awurudu 2 inna oni kiyala... Habai legally prohibited na wena ewata move wena eka... Habai passe kaleka citizenship eka gannwanm case weida danne na

thansk machan..
sorry.. waradi prashne mama ahuwe.. 476 and 489 athara wenasa mokakda?![]()
489 ta ganne maseta 5k or 10k wage podi ganai ne ban ai meka gana kattiya interest .![]()


476 kiyanne graduate unta dena working visa ekak... Engineering gradiate unta.... Un piligatta thanakin gatta ekak wenna oni... Oita wada wistarayak nam danne na
ow eka round ekata 5i ganne 2017 octomber walin passe .Kohoma hari pana ganna tama ithin
Ado echchra podi gaanakda denne![]()
489 walata graduate wenna ona nadda?

Subclass 476
qualification must contain a major sequence of study or specialisation in engineering, such as:
civil engineering
structural engineering
chemical engineering
environmental engineering
electrical and electronics engineering
mechanical, production and plant engineering
mining and material engineering.
One na na habai ubata education walata maarks enne na![]()
Subclass 476
qualification must contain a major sequence of study or specialisation in engineering, such as:
civil engineering
structural engineering
chemical engineering
environmental engineering
electrical and electronics engineering
mechanical, production and plant engineering
mining and material engineering.
476 dala yanawa name aniwa TAFE eka monawa hari karanna balagena enna kiuwa godake giya aya , unta set wela thiyanne okkoma technician jobs kiuwa ( like Electrical engineers - Electricians) ,PR ganna bari wenawa kiuwa unta 489 daganna bari unoth , don't know about the truth
, Washington Accreditation nisa Moratuwa, Peradeniya Fresh Graduate godake aya meka danna balanawa cause cost ekath adui AUD 375 lu 
476 graduate job search visa eka hambenne awurudu 2kata , PR newei dannan widihata . gihin job natiwa apu ekek me para schol ekak set karala dunna germany walatawada hoda moken yana ekada ban?
PR daganna puluwanda 476 eken?
476 nam danna patta lesi bung IELTS uth 5.5 da koheda kiuwa ona476 dala yanawa name aniwa TAFE eka monawa hari karanna balagena enna kiuwa godake giya aya , unta set wela thiyanne okkoma technician jobs kiuwa ( like Electrical engineers - Electricians) ,PR ganna bari wenawa kiuwa unta 489 daganna bari unoth , don't know about the truth
, Washington Accreditation nisa Moratuwa, Peradeniya Fresh Graduate godake aya meka danna balanawa cause cost ekath adui AUD 375 lu
![]()

476 graduate job search visa eka hambenne awurudu 2kata , PR newei dannan widihata . gihin job natiwa apu ekek me para schol ekak set karala dunna germany walata
ekai math me 489 eka gana ahanne.ow eka nam wedak ma na. wena nathuwata hodai wage..ekai math me 489 eka gana ahanne.