ඔස්ට්‍රේලියා නවසිලන්තය කැනඩාව වගේ රටකට ය

shenat

Well-known member
  • May 13, 2007
    58,735
    87,139
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    උබ දැන් ඔසී ද ඉන්නේ??





    මන් ලංකාවේ ඉදන් නං එක දාන විදිය දන්නේ නැහැ,, හැබය් දාන්න පුළුවන් සහ එහෙම දාල අපු උන් ඉන්නවා ඕන තරම..







    හැබය් මචන් පහුවෙන්න එපා.. අපායට උනත් ඉස්සෙල්ලම පලයන් :lol::lol::lol::lol:

    489 ekei 190 ekei wenasa mokakda ban?
     

    eurovisa

    Well-known member
  • Apr 1, 2017
    1,699
    185
    63
    eurovisa nane tama awe :(
    adeh netherland wage tama ban yanna lesama ratawal..
    owayeg PR tama ganna case eka
    mata ugen ahaganna ona una france ganat

    kohomada macho lesiyen netherland yanne . student giyoth nam loku kattak kanna wenawa netherland 10hours per week nisa . student hari work visa hari gihin PR ganna easy macho . ehema issue ekak nam naha .

    mona wage deyakda dana ganne one france gana
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    489 ekei 190 ekei wenasa mokakda ban?

    489 regional work visa ekak... Tikak durin post codes wagayak denawwa ewala tama wada karanna puluwan... 4 years...

    PR eke benefits na mekata...

    190 kiyanne Permant visa eka... State eken denne... Eke moral obligation ekak tiyenawa uba e state eke awurudu 2 inna oni kiyala... Habai legally prohibited na wena ewata move wena eka... Habai passe kaleka citizenship eka gannwanm case weida danne na
     

    eurovisa

    Well-known member
  • Apr 1, 2017
    1,699
    185
    63
    489 regional work visa ekak... Tikak durin post codes wagayak denawwa ewala tama wada karanna puluwan... 4 years...

    PR eke benefits na mekata...

    190 kiyanne Permant visa eka... State eken denne... Eke moral obligation ekak tiyenawa uba e state eke awurudu 2 inna oni kiyala... Habai legally prohibited na wena ewata move wena eka... Habai passe kaleka citizenship eka gannwanm case weida danne na

    489 ta ganne maseta 5k or 10k wage podi ganai ne ban ai meka gana kattiya interest .:baffled::baffled:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,735
    87,139
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    489 regional work visa ekak... Tikak durin post codes wagayak denawwa ewala tama wada karanna puluwan... 4 years...

    PR eke benefits na mekata...

    190 kiyanne Permant visa eka... State eken denne... Eke moral obligation ekak tiyenawa uba e state eke awurudu 2 inna oni kiyala... Habai legally prohibited na wena ewata move wena eka... Habai passe kaleka citizenship eka gannwanm case weida danne na

    thansk machan..

    sorry.. waradi prashne mama ahuwe.. 476 and 489 athara wenasa mokakda? :sorry:
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    thansk machan..

    sorry.. waradi prashne mama ahuwe.. 476 and 489 athara wenasa mokakda? :sorry:

    476 kiyanne graduate unta dena working visa ekak... Engineering gradiate unta.... Un piligatta thanakin gatta ekak wenna oni... Oita wada wistarayak nam danne na
     

    Master malli

    Well-known member
  • Jun 4, 2018
    10,970
    10,572
    113
    ආශික්ලන්තෙ
    Subclass 476

    qualification must contain a major sequence of study or specialisation in engineering, such as:

    civil engineering
    structural engineering
    chemical engineering
    environmental engineering
    electrical and electronics engineering
    mechanical, production and plant engineering
    mining and material engineering.
     

    rskoora

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    3,999
    606
    113
    Subclass 476

    qualification must contain a major sequence of study or specialisation in engineering, such as:

    civil engineering
    structural engineering
    chemical engineering
    environmental engineering
    electrical and electronics engineering
    mechanical, production and plant engineering
    mining and material engineering.

    1.5 years only
     

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,684
    9,334
    113
    Subclass 476

    qualification must contain a major sequence of study or specialisation in engineering, such as:

    civil engineering
    structural engineering
    chemical engineering
    environmental engineering
    electrical and electronics engineering
    mechanical, production and plant engineering
    mining and material engineering.

    476 nam danna patta lesi bung IELTS uth 5.5 da koheda kiuwa ona :oo: 476 dala yanawa name aniwa TAFE eka monawa hari karanna balagena enna kiuwa godake giya aya , unta set wela thiyanne okkoma technician jobs kiuwa ( like Electrical engineers - Electricians) ,PR ganna bari wenawa kiuwa unta 489 daganna bari unoth , don't know about the truth :rolleyes:, Washington Accreditation nisa Moratuwa, Peradeniya Fresh Graduate godake aya meka danna balanawa cause cost ekath adui AUD 375 lu :)
     

    eurovisa

    Well-known member
  • Apr 1, 2017
    1,699
    185
    63
    wada hoda moken yana ekada ban?

    PR daganna puluwanda 476 eken?
    476 graduate job search visa eka hambenne awurudu 2kata , PR newei dannan widihata . gihin job natiwa apu ekek me para schol ekak set karala dunna germany walata
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,735
    87,139
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    476 nam danna patta lesi bung IELTS uth 5.5 da koheda kiuwa ona :oo: 476 dala yanawa name aniwa TAFE eka monawa hari karanna balagena enna kiuwa godake giya aya , unta set wela thiyanne okkoma technician jobs kiuwa ( like Electrical engineers - Electricians) ,PR ganna bari wenawa kiuwa unta 489 daganna bari unoth , don't know about the truth :rolleyes:, Washington Accreditation nisa Moratuwa, Peradeniya Fresh Graduate godake aya meka danna balanawa cause cost ekath adui AUD 375 lu :)

    ow ban wedak ma na. mama danna un godak gihin innawa. kisi wedak na. digatama odd jobs kara kara idala wedak nane. :dull:

    489 eka gana uba danna dewal kiyapan.
     

    eurovisa

    Well-known member
  • Apr 1, 2017
    1,699
    185
    63
    ow eka nam wedak ma na. wena nathuwata hodai wage.. :rolleyes: ekai math me 489 eka gana ahanne.

    mama nam kiyanne ban AUSI PR hariyana magulak newei . Ausi PR yanna inna ayata Hoda Msc ekak karala 30 pannina kalin canada danna kiyala .
    *Hoda Msc (hama Msc ekaktama point hambenne naha)
     
    Last edited: