fatta thread eka machan.......hari heti lingika adyapanayak nethi kameth, samaja wisi athi karapu wikarath nisa, kochcra paul prashna athi wenawa athda???
niyamai...
aththatama......
api....
sithana hati thamai lassanata wisthara karala tiyenne..
xxx ekak baladdi api kochchara heena mawanawada..
eth api sex karanakota practicali e dakka heena haba karaganna amarui





ela meka dagathe gf ekka waliyak giyama kiyanna maru![]()


uba nam maara porak ne...