ඕනම Subtitle එකක් සිංහල උපසිරැසියක් බවට පත්කරගම&#354

jk perera

Well-known member
  • Dec 13, 2009
    11,731
    5,218
    113
    අපේ ගෙදර

    patta :D


    You must spread some Reputation around before giving it to jk perera again.

    okkoma hodai machan google translate eken ena samahara wachana dakkama, Horror Film ekak unatah hina wewi balanna puluwan :lol:

    :lol::lol::lol::lol:


    එල මචං :D





    11.gif
    11.gif
     

    jk perera

    Well-known member
  • Dec 13, 2009
    11,731
    5,218
    113
    අපේ ගෙදර
    කරුණාකර පරිවර්ථන අයිතිය සුරකින්න :P

    :cool::cool:

    මේක හොද වැඩක්.හැබැයි ඉංග්‍රීසි ඉගෙන ගන්න එවුන්ට වඩාත්ම හොද ඉංග්‍රීසි සබ්ටයිටල් වලින්ම බලන එකයි. එතකොට උච්චාරනය හදුනගන්න ලේසියි.අනිත් අයට නම් මේක අවුලක් නෑ.

    :yes::yes::yes::yes:

    bookmarked .............

    :shocked: හෆ්ෆට මරු භාණ්ඩයක්නේ..... :D :cool:


    supiri

    rep 13+


    elakirine.

    Thanks Bro..!

    Rep+++ TFS

    11.gif
    11.gif
    11.gif
     

    jk perera

    Well-known member
  • Dec 13, 2009
    11,731
    5,218
    113
    අපේ ගෙදර
    ජැකා මේක නම් මාරම වටිනවා.. ගූගල් ට්‍රාන්ස්ලේට් එක හරියට තිබ්බා නම්.. අපේ ලොන්ත හු#න්නලා ඒක කෑවනේ මුල ඉඳන් අගට.. කඩ්ඩ බැරි උන් පු# නොදී පැත්තකට වෙලා ඉන්න ඕන මේ අපි වගේ.. වැඩ්ඩො වෙන්න ගිහින් ඒක කාලා දැම්මා..

    2.gif
    2.gif




    tks machan
    rep8+


    Mekata help ekak diyanko,,,,TV ekata usb eka connect karala baladdii sinhala sub weda naa,,meka hadaganna widiyak nedda

    මචන් කන්වර්ට් කරලද දැම්මේ...

    || 11++ TFS ||


    11.gif
    11.gif
     

    Roxx 123

    Active member
  • May 14, 2015
    333
    119
    43
    වෙන කුණුහරපනේ බන් එන්නේ. හිනා කාල මැරෙනවා

    :no::no::no::no::no::no:
     

    RottenCOLT

    Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,569
    16,401
    113
    11.gif
    niyamayi machan.
    You must spread some Reputation around before giving it to jk perera again.

     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    අඩෝ මේක නියමෙට ට්‍රාන්ස්ලේට් වෙනවා.. ඇඬෙනව යකෝ..:lol:
    සොෆ්ට්වෙයාර් එක හදපු එකාගෙ අවුල නෙමෙයි.. ගූගල් දෙයියන්ට උදව් කරපු අපේ පොයියන්ගෙ අවුල..:growl: