




okkoma hodai machan google translate eken ena samahara wachana dakkama, Horror Film ekak unatah hina wewi balanna puluwan![]()





okkoma hodai machan google translate eken ena samahara wachana dakkama, Horror Film ekak unatah hina wewi balanna puluwan![]()
good
patta
You must spread some Reputation around before giving it to jk perera again.
okkoma hodai machan google translate eken ena samahara wachana dakkama, Horror Film ekak unatah hina wewi balanna puluwan![]()




එල මචං![]()
patta
bump
bump
bump
කරුණාකර පරිවර්ථන අයිතිය සුරකින්න![]()


මේක හොද වැඩක්.හැබැයි ඉංග්රීසි ඉගෙන ගන්න එවුන්ට වඩාත්ම හොද ඉංග්රීසි සබ්ටයිටල් වලින්ම බලන එකයි. එතකොට උච්චාරනය හදුනගන්න ලේසියි.අනිත් අයට නම් මේක අවුලක් නෑ.




bookmarked .............
හෆ්ෆට මරු භාණ්ඩයක්නේ.....
![]()
![]()
supiri
rep 13+
bump
elakirine.
Thanks Bro..!
Rep+++ TFS
ජැකා මේක නම් මාරම වටිනවා.. ගූගල් ට්රාන්ස්ලේට් එක හරියට තිබ්බා නම්.. අපේ ලොන්ත හු#න්නලා ඒක කෑවනේ මුල ඉඳන් අගට.. කඩ්ඩ බැරි උන් පු# නොදී පැත්තකට වෙලා ඉන්න ඕන මේ අපි වගේ.. වැඩ්ඩො වෙන්න ගිහින් ඒක කාලා දැම්මා..
bump
BUMP
tks machan
rep8+
Patta![]()
Mekata help ekak diyanko,,,,TV ekata usb eka connect karala baladdii sinhala sub weda naa,,meka hadaganna widiyak nedda
|| 11++ TFS ||
bump

