me wage antylata uba wage lontha naki dirawanne naha api wage nabara kollo thamai allanna try ekaඅරුණි අන්ත ධනවාදී පැත්තක ඉදන් කතා කරන්නේ. එත් එයාගේ සමහර ලිපිවල ගත යුතු දේ තිබෙනවා. ඉස්සර අරුණිගේ ලිපි ගොඩක් දෙන comment කලා ; වාද විවාද ගිය. විවේචනයක් තිබ්බ එයාගේ අදහස්වලට විරුද්දව දමන ඒවා website එකෙන් අයින් කල කියල. දැන් දැන් කවුරුවත් ඔය පැත්තට වැඩිය යන්නේ නැහැ. හැබැයි පුදුම වේගයෙන් ලිපි දානවා.

ලංකාවේ ඉතින් සමහර රාජ්ය ආයතන වල සේවකයන්ටත් ඉතින් හැමදාම නිවාඩු නේද ? කැමතිනම් විතරනේ වැඩ කරන්න ඕන පඩිත් ගෙවනවානේ

ok bossmath ona tharam niwadu ganna kiyalai thiyenne![]()
ridilaman hithnne english ewa translate karanava. loke gana avbodayak nathikam ho kuhaka kama
bump
Last edited:


