Ow machan.. Toilet hoodana eke indala sugar daddy level ekata wenakan innawa bun lankaawe un. Meekai scene eka. Lankaawe hitiyoth kudu gahala, ganja gahala naasthi wena un mehe ewilla ohoma mokak hari karala hondata innawa. Lankaawe indala 3wheel ekak elawanawada neththan mehe ewilla dollar hamba karanawada kiyana eka unge wedak. Eekata hinaawenna honda naha. Mokada doctorslath mehe ewilla cleaning, child care, MLT jobs karanawa. Kaagenwath ahala newe kiyanne, 1st hand dannawa pudgalayonwa.
Ehema kaatawath karadarayak nethuwa inna un seehenna innawa machan. Cleaning jobs thamai Melbourne aapu gaman godak un karanne. Thawa palathuru wathu wala jobs set wenawa kiyala ahala thiyenawa samahara unta brisbane wagenam. oya Mac wala 7-11, coles, woolies godak options thiyenawa kadda tikak puluwannam. Eekai anith eka. Aapu gaman sinhalayonta set wenawa, cleaning set karagannawa, bonawa, badu gahanawa kelawarak nethuwa, eeta passe aapahu eelanga maaseta ho fort night walata ara widihatama pissu natanna oona nisa digatama cleaning karanawa. Thawa un course fee eka completely mehen recover karaganna balan enawa. Anthimata un lectures yanne naha. Anika sinhalenma thamai katha karanne. Itin honda jobs walata yanna set wenna kal yanawa godak ayata. Cleaning walin hamba karanna puluwan. Lankaawe un witharak newe, chinese, indian, vietnam un oya field ekata porakanawa. Mata langadi ekek set una pora mehe MSc ekakuth karala thaama puruddata cleaning karanawa iganagaththa field eke rassawak karanne nathuwa.
Aluthen ena studentsla over hours karanawa godak. Hebei ahu unoth sorry. Mehe ooka danna nisa godak company/shops thiyena un cash on hand weda set karala denawa aduwata.
Trace wenne naha. Eeka nisa godak un kata wahagena innawa. Mehe MoU ekak thiyenawa kiwwe me under payment scene eka thadinma yanawa mehe. Ooka tax walatath link wela den aanduwen trace karanawa companies pissu ballo wage.
Oowata return dena widi thiyenawa. Deepu unuth henama tika denek innawa. Darunu scene karapu un adui mokada mehe digatama innawanam aapahu return ekak enna ida thiyena nisa(ninja paarak gahuwe neththan). Meewa digata kiyala wedak naha. Mehe settle wenawanam thaman karapu field eke job ekakata try karana eka thamai honda part time job badaagena inne nathuwa.
පට්ට කතාව බ්රෝ . මගේ යාළුවා කිව්වෙත් ඔය ටිකමයි. මම ඔය සීන් එක thread කිහිපයක දැම්මා . ගොඩක් එවුන් මට බැනලා දාලා තිබ්බා .මම අදහස් කරේ යන්න එපා කියන එක නෙවේ . හැබැයි දැනගෙන යන්න කියන එක . අර දැන ගියොත් කතරගම නොදැන ගියොත් අතරමග කිව්වා වගේ. යාළුවත් කිව්වේ ඌ මේ දේවල් කලින් දැනන් හිටියානන් එක්කෝ ලෑස්ති වෙලා එන්න තිබ්බා නැත්තම් එන්නේ නැතුව ඉන්න තිබ්බා කියලා . ඌ ආපු මුල් දවස්වල අපා දුක් වින්දා කිව්වා දේවල් දන්නේ නැති නිසා .
මම මේක කියන්නේ එහෙ දිව්ය ලෝකේ කියලා හිතාගෙන යන එවුන්ට .

