ඕස්ට්‍රෙලියාවට ස්ටුඩන්ට් විසා ගිය සිසුන&

aneasarayana

Well-known member
  • Oct 13, 2013
    4,010
    3,837
    113
    Ow machan.. Toilet hoodana eke indala sugar daddy level ekata wenakan innawa bun lankaawe un. Meekai scene eka. Lankaawe hitiyoth kudu gahala, ganja gahala naasthi wena un mehe ewilla ohoma mokak hari karala hondata innawa. Lankaawe indala 3wheel ekak elawanawada neththan mehe ewilla dollar hamba karanawada kiyana eka unge wedak. Eekata hinaawenna honda naha. Mokada doctorslath mehe ewilla cleaning, child care, MLT jobs karanawa. Kaagenwath ahala newe kiyanne, 1st hand dannawa pudgalayonwa.

    Ehema kaatawath karadarayak nethuwa inna un seehenna innawa machan. Cleaning jobs thamai Melbourne aapu gaman godak un karanne. Thawa palathuru wathu wala jobs set wenawa kiyala ahala thiyenawa samahara unta brisbane wagenam. oya Mac wala 7-11, coles, woolies godak options thiyenawa kadda tikak puluwannam. Eekai anith eka. Aapu gaman sinhalayonta set wenawa, cleaning set karagannawa, bonawa, badu gahanawa kelawarak nethuwa, eeta passe aapahu eelanga maaseta ho fort night walata ara widihatama pissu natanna oona nisa digatama cleaning karanawa. Thawa un course fee eka completely mehen recover karaganna balan enawa. Anthimata un lectures yanne naha. Anika sinhalenma thamai katha karanne. Itin honda jobs walata yanna set wenna kal yanawa godak ayata. Cleaning walin hamba karanna puluwan. Lankaawe un witharak newe, chinese, indian, vietnam un oya field ekata porakanawa. Mata langadi ekek set una pora mehe MSc ekakuth karala thaama puruddata cleaning karanawa iganagaththa field eke rassawak karanne nathuwa.

    Aluthen ena studentsla over hours karanawa godak. Hebei ahu unoth sorry. Mehe ooka danna nisa godak company/shops thiyena un cash on hand weda set karala denawa aduwata.
    Trace wenne naha. Eeka nisa godak un kata wahagena innawa. Mehe MoU ekak thiyenawa kiwwe me under payment scene eka thadinma yanawa mehe. Ooka tax walatath link wela den aanduwen trace karanawa companies pissu ballo wage.
    Oowata return dena widi thiyenawa. Deepu unuth henama tika denek innawa. Darunu scene karapu un adui mokada mehe digatama innawanam aapahu return ekak enna ida thiyena nisa(ninja paarak gahuwe neththan). Meewa digata kiyala wedak naha. Mehe settle wenawanam thaman karapu field eke job ekakata try karana eka thamai honda part time job badaagena inne nathuwa.


    පට්ට කතාව බ්‍රෝ . මගේ යාළුවා කිව්වෙත් ඔය ටිකමයි. මම ඔය සීන් එක thread කිහිපයක දැම්මා . ගොඩක් එවුන් මට බැනලා දාලා තිබ්බා .මම අදහස් කරේ යන්න එපා කියන එක නෙවේ . හැබැයි දැනගෙන යන්න කියන එක . අර දැන ගියොත් කතරගම නොදැන ගියොත් අතරමග කිව්වා වගේ. යාළුවත් කිව්වේ ඌ මේ දේවල් කලින් දැනන් හිටියානන් එක්කෝ ලෑස්ති වෙලා එන්න තිබ්බා නැත්තම් එන්නේ නැතුව ඉන්න තිබ්බා කියලා . ඌ ආපු මුල් දවස්වල අපා දුක් වින්දා කිව්වා දේවල් දන්නේ නැති නිසා .
    මම මේක කියන්නේ එහෙ දිව්‍ය ලෝකේ කියලා හිතාගෙන යන එවුන්ට .
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    පට්ට කතාව බ්‍රෝ . මගේ යාළුවා කිව්වෙත් ඔය ටිකමයි. මම ඔය සීන් එක thread කිහිපයක දැම්මා . ගොඩක් එවුන් මට බැනලා දාලා තිබ්බා .මම අදහස් කරේ යන්න එපා කියන එක නෙවේ . හැබැයි දැනගෙන යන්න කියන එක . අර දැන ගියොත් කතරගම නොදැන ගියොත් අතරමග කිව්වා වගේ. යාළුවත් කිව්වේ ඌ මේ දේවල් කලින් දැනන් හිටියානන් එක්කෝ ලෑස්ති වෙලා එන්න තිබ්බා නැත්තම් එන්නේ නැතුව ඉන්න තිබ්බා කියලා . ඌ ආපු මුල් දවස්වල අපා දුක් වින්දා කිව්වා දේවල් දන්නේ නැති නිසා .
    මම මේක කියන්නේ එහෙ දිව්‍ය ලෝකේ කියලා හිතාගෙන යන එවුන්ට .

    100% aththa bn...student kaale pattama dukak winde. hithanakotath pissu wage..:yes:
     

    aneasarayana

    Well-known member
  • Oct 13, 2013
    4,010
    3,837
    113
    100% aththa bn...student kaale pattama dukak winde. hithanakotath pissu wage..:yes:


    ඒකනේ බන් . දන්න යාලුවෙක්ගෙ යාළුවෙක් ඉන්නවා ඌ එහෙදි කුඩු ගහන්න බොන්න පුරුදු වෙලා . ලංකාවේ හොඳ පවුලක ළමයෙක් . දැන් උ මෙහෙ shape එකේ ඉන්නවා . ජීවිතේ අවුරුදු ගානක් නිකන් අවුල් වෙලා.
    හැබැයි පට්ටට ගොඩ ගිය එවුනුත් ඉන්නවලු . හැබැයි සමහර එවුන් නම් ලංකාවේ එවුන්ටම ඇරලා ගොඩ ගිය එවුන්ලු .

    මම නම් හිතන්නේ තමුන් බලන කෝණය තමා . තමුන් කරන වැඩේ අවංකවම හොඳට කරනවන් එච්චරයි . අනික් මිනිහා තට්ටු 2-3 ගෙයක් ගැහුවා benz එකක් පැද්ද කියලා තමුන්ටත් ඒ දේම කරන්න ඕනේ කියලා හිතන එවුන්ට මම හිතන්නේ එහෙ හොඳයි මොකද සල්ලි හම්බ කරන්න පුළුවන් මාර්ග වැඩි නිසා .
    දැන් බලපන් ලංකාවේ ෆුල් time ජොබක් කරන එකෙක්ට හවස තව රස්සාවක් කරන්න අමාරුයිනේ . හැබැයි එහේ සමහර එවුන් රෑට පොඩි ජොබක් කරනවලු .
     

    hackerj

    Well-known member
  • Aug 3, 2007
    1,431
    430
    83
    Inside ma hEaRt
    kathandaranam apramaanai. Student widihata aapu nethi nisa wedi kattak kanna une nehe. Ehema aapu ayanam nitharama set wenawa.

    Wediya penala denna yanne nehe den amuthu experience thiyena nisa udaw karanna gihin lankaawen aapu samahara unta. Hemihita puluwan udawwak karala peththakata wela innawa.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,745
    87,152
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ඕස්ට්‍රෙලියාවට ස්ටුඩන්ට් විසා ගිය සිසුන් විශාල අර්බුධයක.

    Source


    nMMXjkf.png





    rmwJPmF.jpg



    U7XyEdc.png

    bump
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    ඒකනේ බන් . දන්න යාලුවෙක්ගෙ යාළුවෙක් ඉන්නවා ඌ එහෙදි කුඩු ගහන්න බොන්න පුරුදු වෙලා . ලංකාවේ හොඳ පවුලක ළමයෙක් . දැන් උ මෙහෙ shape එකේ ඉන්නවා . ජීවිතේ අවුරුදු ගානක් නිකන් අවුල් වෙලා.
    හැබැයි පට්ටට ගොඩ ගිය එවුනුත් ඉන්නවලු . හැබැයි සමහර එවුන් නම් ලංකාවේ එවුන්ටම ඇරලා ගොඩ ගිය එවුන්ලු .

    මම නම් හිතන්නේ තමුන් බලන කෝණය තමා . තමුන් කරන වැඩේ අවංකවම හොඳට කරනවන් එච්චරයි . අනික් මිනිහා තට්ටු 2-3 ගෙයක් ගැහුවා benz එකක් පැද්ද කියලා තමුන්ටත් ඒ දේම කරන්න ඕනේ කියලා හිතන එවුන්ට මම හිතන්නේ එහෙ හොඳයි මොකද සල්ලි හම්බ කරන්න පුළුවන් මාර්ග වැඩි නිසා .
    දැන් බලපන් ලංකාවේ ෆුල් time ජොබක් කරන එකෙක්ට හවස තව රස්සාවක් කරන්න අමාරුයිනේ . හැබැයි එහේ සමහර එවුන් රෑට පොඩි ජොබක් කරනවලු .

    Apo ow bn ehema job 2ka 3k karana eka awlk nah..shape eke udema cleanak wage gahala office gihn hawasath podi warehouse ekak wage hoya gathanan aye supiri
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    Student kale work karapuwa matak karankota dream ekak wage bn lol ammmo
     

    leeroxxroxx

    Well-known member
  • Sep 12, 2012
    4,384
    5,537
    113
    Panadura
    Ow machan.. Toilet hoodana eke indala sugar daddy level ekata wenakan innawa bun lankaawe un. Meekai scene eka. Lankaawe hitiyoth kudu gahala, ganja gahala naasthi wena un mehe ewilla ohoma mokak hari karala hondata innawa. Lankaawe indala 3wheel ekak elawanawada neththan mehe ewilla dollar hamba karanawada kiyana eka unge wedak. Eekata hinaawenna honda naha. Mokada doctorslath mehe ewilla cleaning, child care, MLT jobs karanawa. Kaagenwath ahala newe kiyanne, 1st hand dannawa pudgalayonwa.

    Ehema kaatawath karadarayak nethuwa inna un seehenna innawa machan. Cleaning jobs thamai Melbourne aapu gaman godak un karanne. Thawa palathuru wathu wala jobs set wenawa kiyala ahala thiyenawa samahara unta brisbane wagenam. oya Mac wala 7-11, coles, woolies godak options thiyenawa kadda tikak puluwannam. Eekai anith eka. Aapu gaman sinhalayonta set wenawa, cleaning set karagannawa, bonawa, badu gahanawa kelawarak nethuwa, eeta passe aapahu eelanga maaseta ho fort night walata ara widihatama pissu natanna oona nisa digatama cleaning karanawa. Thawa un course fee eka completely mehen recover karaganna balan enawa. Anthimata un lectures yanne naha. Anika sinhalenma thamai katha karanne. Itin honda jobs walata yanna set wenna kal yanawa godak ayata. Cleaning walin hamba karanna puluwan. Lankaawe un witharak newe, chinese, indian, vietnam un oya field ekata porakanawa. Mata langadi ekek set una pora mehe MSc ekakuth karala thaama puruddata cleaning karanawa iganagaththa field eke rassawak karanne nathuwa.

    Aluthen ena studentsla over hours karanawa godak. Hebei ahu unoth sorry. Mehe ooka danna nisa godak company/shops thiyena un cash on hand weda set karala denawa aduwata.
    Trace wenne naha. Eeka nisa godak un kata wahagena innawa. Mehe MoU ekak thiyenawa kiwwe me under payment scene eka thadinma yanawa mehe. Ooka tax walatath link wela den aanduwen trace karanawa companies pissu ballo wage.
    Oowata return dena widi thiyenawa. Deepu unuth henama tika denek innawa. Darunu scene karapu un adui mokada mehe digatama innawanam aapahu return ekak enna ida thiyena nisa(ninja paarak gahuwe neththan). Meewa digata kiyala wedak naha. Mehe settle wenawanam thaman karapu field eke job ekakata try karana eka thamai honda part time job badaagena inne nathuwa.


    :yes::yes:
     

    eurovisa

    Well-known member
  • Apr 1, 2017
    1,699
    185
    63
    ඔසී ආණ්ඩුවත් ඕවට වග කියන්න ඕනේ . student ගෙන් මාර benefit එකක් තියෙනවා . ලබා ශ්‍රමය , TAX ගත්තට social බෙනිෆිට් දෙන්නේ නැති හින්ද පට්ට ලාබ වැඩේ .ආණ්ඩුවත් හොදටම දන්නවා ඇති student ල over work කරනවා කියල .student ල අඩු පඩියට වැඩ කලේ නැත්තන් industry වැටෙනවා .

     

    eurovisa

    Well-known member
  • Apr 1, 2017
    1,699
    185
    63
    රටකට student යන වනම් යන්න ඕනේ ඒ රටට student ව වටිනවනම් නැතිව ස්කොලේ ගිහින් degree අරගෙන සේරම කරන්න කොච්චර වියදමක් කැපවීමක් කරන්න ඕනෙද . ඉගෙන ගත්ත මිනිහෙක් කියන්නේ රටකට සම්පතක් .

    උන් අපිට සල්ලි වියදම් කරලා උගන්න ඕනේ free education දෙන්න ඕනේ .
    අඩුම ගානේ අපි tax ගෙවනවනම් free education දෙන්න ඕනේ .
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    ඔසී ආණ්ඩුවත් ඕවට වග කියන්න ඕනේ . student ගෙන් මාර benefit එකක් තියෙනවා . ලබා ශ්‍රමය , TAX ගත්තට social බෙනිෆිට් දෙන්නේ නැති හින්ද පට්ට ලාබ වැඩේ .ආණ්ඩුවත් හොදටම දන්නවා ඇති student ල over work කරනවා කියල .student ල අඩු පඩියට වැඩ කලේ නැත්තන් industry වැටෙනවා .


    Ow bn...dan inna government eka pattama modai ..podi parties wala support eka ganna immigration kapanawa...mehe minissunge attitude eka godak wenas une boat seen eka nisa ..godak ewun kamathi nah dan immigration walata :no:
     

    aneasarayana

    Well-known member
  • Oct 13, 2013
    4,010
    3,837
    113
    Ow bn...dan inna government eka pattama modai ..podi parties wala support eka ganna immigration kapanawa...mehe minissunge attitude eka godak wenas une boat seen eka nisa ..godak ewun kamathi nah dan immigration walata :no:


    දැන් උන් මිනිස්සු අරගෙන වැඩියි කියලත් කියනවා . තව ටිකක් කල් ගියොත් එහේ ඉන්න එවුන්ටත් ජොබ් අඩුවෙන සීන් එකක්ලු නේද තියෙන්නේ . මම හිතන්නේ මේකයි . උන් පිටරටවල මිනිස්සුන්ට එන්න කියන්නේ ඔක්කොම පක්කලි රස්සා ටික කරගන්න වෙන්න ඇති . ඒවුනාට ගොඩක් වෙලාවට එන්නේ දක්ෂ ඉගෙන ගන්න පුළුවන් එවුන් ව්‍යාපාර කරන්න පුළුවන් එවුන් . ඉතින් ගොඩක් එවුන් ඉගෙනගෙන ගේම ගහනවා වෙන්න ඇති . එහෙම නැති එවුන් ව්‍යාපාර කරලා ගොඩ යනවා ඇති .
     

    rskoora

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    3,999
    606
    113
    Ow bn...dan inna government eka pattama modai ..podi parties wala support eka ganna immigration kapanawa...mehe minissunge attitude eka godak wenas une boat seen eka nisa ..godak ewun kamathi nah dan immigration walata :no:

    Mehe housing bahinawa munta kela wela gewal ganna minissu na
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    Ausi ausi ausi ausi ausiajaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaaiazzuxuxuzzusus iii oi o i o i i
     

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    Mehe housing bahinawa munta kela wela gewal ganna minissu na

    Aye ekenma...Sydney wala dan hama suburb ekema loku apartments gahanawa..owwa denna baruwa recession ekak ena ekai wenne. Habai labor awoth adu karana ekak nah