ඕස්ට්‍රේලියාවේ මිනිස්සු වාහන ගන්න විදිය

GTRZ

Administrator
Staff member
  • Apr 27, 2006
    19,480
    10,862
    113
    Insurance walata yana gaanai, podi repair ekatath mechanic la illana gaana,
    podi waraddak kalath gahana dadee ganai ehemath hoyala balannako ;)
     

    Henry L

    Member
    Jan 10, 2010
    25,388
    916
    0
    Victoria, Australia
    Insurance walata yana gaanai, podi repair ekatath mechanic la illana gaana,
    podi waraddak kalath gahana dadee ganai ehemath hoyala balannako ;)

    Insurance walata maha gaanak yanne na machan :) lankan rupees walata convert kalama loku ganak wage penei but ehema loku ganak wadinne na godak car walata 40-50$/month Insurance ekak set karaganna puluwan :yes:

    podi waradi kiyanne machan mehe ona tharam innawa 20 years withara drive karala kisima fine ekak nathuwa :yes: neethiyata wada karanawa nam waradi karanne nathnam kisima fine ekak na ;)