ඕස්ට්‍රේලියාවේ මේසන් බාස් කෙනෙක් 😍🤩😘

allrights

Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    500 - 800 AUD per day

    very good amount :cool:
    ekai aththada bn ee kiwwe?

    yako mason bass la tikak lankawe yawwa nam hari ne, lankawe naya gewanna puluwan ne ban? ape un 14hrs witara work karanwa normally contract ganna site wala...
     

    ruchira88

    Well-known member
  • May 16, 2008
    5,186
    940
    113
    aaaaa mason akka simenthi kotta ussala weli genalla badama ananne na neda. badama kohenda enne. mason akka monada karanne hhehehehe
    Mason ewun thaniyema mitto wada karanne. Bricklayers la ehema podi cement mixer ekak thiyagena thaniyema ana ana biththi bandinne.
     

    todd2231048

    Well-known member
  • Apr 28, 2008
    12,803
    17,030
    113
    ekai aththada bn ee kiwwe?

    yako mason bass la tikak lankawe yawwa nam hari ne, lankawe naya gewanna puluwan ne ban? ape un 14hrs witara work karanwa normally contract ganna site wala...
    Ehema karanna denne na kiriye un. Unta apahasa karanawa rata gihin suddange pukawal hodanawa kiyala
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,637
    67,986
    113
    Brown skin unta owa ne ban.trades wala inna suddotaa penna be asian unwa.asian ekek UTE ekak ehema pedoth pissek diha balanawa wage balanne