Lat hondana enter-pruner kenekdaMethana inna ewun hina wewi indapan mamath 2015 awith cleaning karala salli hoyala thama igena gaththe. Dan athal eke cybersecurity job ekak karana gaman thamath cleaning karanawa extra money walata side eken. Cleaning part time karala (around 18 hours per week) maseta Rs1.3million hamba karanawa (only from cleaning).
Methana rata gihin toilet hodanna epa kiyala walalena ewun maseta lakshayak hamba karan nathuwa athi


that's what this dude taking. He will pay you around 150-200 for your labor. Usually even less most times as they usually pay cash for less than min wage.