"කංසා සඳහා මාස තුනක් ඇතුළත නීතිමය අනුමැතිය ගන්නවා" | Sisira Jayakodi

Don GasCan

Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,654
    50,022
    113
    සේදවත්ත
    රුපියල අවප්‍රමාණ වෙන්න කලින් ඉක්මනට ඉඩම් ටිකක් අරන් දාල පණත ආව ගමන් හෙම්ප් වවන්න ගන්න ඕනේ
     
    • Like
    Reactions: offbeat

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    දන්න පොන්නයා කියපන්කො බලන්න .කොයි කාලේද පොන්නයෝ අයුර්වෙදෙට ආවේ ?
    umba eka ekata kadey gehin bada wiyatha rekaganna kalin.
    mama da ponnaya, kalen kaleta eka ekata kadey gehin keeyak hari houaganna umbada ponnaya
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    umba eka ekata kadey gehin bada wiyatha rekaganna kalin.
    mama da ponnaya, kalen kaleta eka ekata kadey gehin keeyak hari houaganna umbada ponnaya

    බයිලා වැඩක් නෑ පොන්නයෝ. කියපන් බලන්න කොයි කාලේද අයුර්වෙදෙට ආවේ ?
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,738
    87,144
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ආයුර්වේදෙට අවශ්ය කoසා ටිකත් ඉන්දියාවෙන් ගේන එක තනිකර විහිලුවක්..

    ආයුර්වේදෙට ඕන ඒව වවන්න පුලුවන් කියලා අහල තිබුනෙ. එහෙම නෙවෙයි කියලද උබ කියන්නෙ? 🤭
    මරු රට. වවන්න තහනම්. ඉම්පෝට් කරන්න පුලුවන්.
    :ROFLMAO:
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    බයිලා වැඩක් නෑ පොන්නයෝ. කියපන් බලන්න කොයි කාලේද අයුර්වෙදෙට ආවේ ?
    ayurveda doctors lata kansa laga tiyaganna beheth hadanna lisan tiyenawa.. one tharam ayurveda beheth tiyenawa kansa dala hadana

    The Ayurveda Act (Act No. 31 of 1961 as amended by Act No. 5 of 1962) allows ayurvedic physicians to obtain opium and cannabis for manufacture of their medicinal preparations.

    mata ayeth ponnaya kiyanawanam, umbawa hambenna widiyak kiyapan. meke mama public inne.. address ekath dala tiyenne..

    ponnaya kawda kiala umbata mama liyalama dennam wesige putha.

    ආයුර්වේදෙට ඕන ඒව වවන්න පුලුවන් කියලා අහල තිබුනෙ. එහෙම නෙවෙයි කියලද උබ කියන්නෙ? 🤭
    මරු රට. වවන්න තහනම්. ඉම්පෝට් කරන්න පුලුවන්.
    :ROFLMAO:
    ada eeye newey ban 1961 idala puluwan. me kalawam ponnaya uge hamulage goo rasa witarai danne
    ------ Post added on Dec 1, 2021 at 4:50 AM
     
    • Like
    Reactions: shenat and offbeat

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    ayurveda doctors lata kansa laga tiyaganna beheth hadanna lisan tiyenawa.. one tharam ayurveda beheth tiyenawa kansa dala hadana

    The Ayurveda Act (Act No. 31 of 1961 as amended by Act No. 5 of 1962) allows ayurvedic physicians to obtain opium and cannabis for manufacture of their medicinal preparations.

    mata ayeth ponnaya kiyanawanam, umbawa hambenna widiyak kiyapan. meke mama public inne.. address ekath dala tiyenne..

    ponnaya kawda kiala umbata mama liyalama dennam wesige putha.


    ada eeye newey ban 1961 idala puluwan. me kalawam ponnaya uge hamulage goo rasa witarai danne
    ------ Post added on Dec 1, 2021 at 4:50 AM

    Licences දෙන්නේ මේ කාලෙනේ පොන්නයෝ? ප්‍රශ්නේ තේරෙන්නේ නෑ වගේ මේ පොන්නයට ? දැන් කියපන් බලන්න කංසා අයුර්වෙදේ මුල් කාලේ ඉඳන් තියනවද පොන්නයෝ ? කංසා කියන්නේ ලංකාවට ආවේනික ශාකයක්ද පොන්නයෝ ? තොට මාව හම්බෙන්න Sydney එන්න වෙනවා.Sydney ආපු වෙලාවක කියපන්, ඇට දෙක කටේ ඔබල යවන්නේ
     
    • Haha
    Reactions: aggregate

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    Licences දෙන්නේ මේ කාලෙනේ පොන්නයෝ? ප්‍රශ්නේ තේරෙන්නේ නෑ වගේ මේ පොන්නයට ? දැන් කියපන් බලන්න කංසා අයුර්වෙදේ මුල් කාලේ ඉඳන් තියනවද පොන්නයෝ ? කංසා කියන්නේ ලංකාවට ආවේනික ශාකයක්ද පොන්නයෝ ? තොට මාව හම්බෙන්න Sydney එන්න වෙනවා.Sydney ආපු වෙලාවක කියපන්, ඇට දෙක කටේ ඔබල යවන්නේ
    lisan denawa ponnayo 1961 idan... mul kaalw kianne umbe wesa paramparawa patan gatta kale umbalge aathgha muththa wesakame giya kale wageda umba wage

    ai tho lankawata enne nadda.. tho lankawata enna bayada.. waren huththa airport ekedima allaganne

    ochchara chandiyanam ube aththa namak gamak dapanko me mama wage..

    Sydney enna tharam aheniyak mata na wesa kollo


    In traditional Indian medical texts, cannabis has first been mentioned a couple of thousand years ago in the Atharva veda, whereas ayurvedic traditional texts do not mention this plant until the Middle Ages. The ayurvedic names of cannabis are "vijaya" - 'the one who conquers' and "siddhi" - 'subtle power', 'achievement'. Ayurveda differentiates between three therapeutic parts of the plant.

    me balapan ponnaya. @nicjosh83
    ------ Post added on Dec 1, 2021 at 5:03 AM
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    lisan denawa ponnayo 1961 idan... mul kaalw kianne umbe wesa paramparawa patan gatta kale umbalge aathgha muththa wesakame giya kale wageda umba wage

    ai tho lankawata enne nadda.. tho lankawata enna bayada.. waren huththa airport ekedima allaganne

    ochchara chandiyanam ube aththa namak gamak dapanko me mama wage..

    Sydney enna tharam aheniyak mata na wesa kollo


    In traditional Indian medical texts, cannabis has first been mentioned a couple of thousand years ago in the Atharva veda, whereas ayurvedic traditional texts do not mention this plant until the Middle Ages. The ayurvedic names of cannabis are "vijaya" - 'the one who conquers' and "siddhi" - 'subtle power', 'achievement'. Ayurveda differentiates between three therapeutic parts of the plant.

    me balapan ponnaya. @nicjosh83
    ------ Post added on Dec 1, 2021 at 5:03 AM

    ප්‍රශ්න හතරයි පොන්නයෝ තියෙන්නේ ?

    1. සිංහල වෙදකම ආරම්භ වෙන්නේ 1961 න්ද ?
    2.ඉන්දියාව කියන්නේ ලංකාවද ?
    3.සිංහල වෙදකම කියන්නේ ඉන්දියාවේ අයුර්වෙදේද ?
    4. උඹ ගස් පොන්නයද ? හරක් පොන්නයද ?

    Sydney ආපු වෙලාවක කියපන්, ඇට දෙක කටේ ඔබල යවන්නේ....හුජ්ජ කොල්ලා :ROFLMAO:
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    හිත රිදෙන රික්රුට් සියුමැලි චින ශාක පෝෂක පොන්නයා @nicjosh83

    hemadama thread wala gu nanawa



    1625179435697.jpeg
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    ප්‍රශ්න හතරයි පොන්නයෝ තියෙන්නේ ?

    1. සිංහල වෙදකම ආරම්භ වෙන්නේ 1961 න්ද ?
    2.ඉන්දියාව කියන්නේ ලංකාවද ?
    3.සිංහල වෙදකම කියන්නේ ඉන්දියාවේ අයුර්වෙදේද ?
    4. උඹ ගස් පොන්නයද ? හරක් පොන්නයද ?

    Sydney ආපු වෙලාවක කියපන්, ඇට දෙක කටේ ඔබල යවන්නේ....හුජ්ජ කොල්ලා :ROFLMAO:
    mokada wesiye epara sinhala wedakamk gena ahanne.. mechchara wela Ayurvede gena neda ahuwe????

    Sydney enne na huththo garandi maranna... tho lankawata ena welawaka kiyapan.. thoge ata kate gahanne na... singithi athal naha mehe

    දන්න පොන්නයා කියපන්කො බලන්න .කොයි කාලේද පොන්නයෝ අයුර්වෙදෙට ආවේ ?
    wesi ahuwe ayurvede gena.. dan guu gehin sinhala wedakama gena ahanawa
    ------ Post added on Dec 1, 2021 at 5:52 AM
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    mokada wesiye epara sinhala wedakamk gena ahanne.. mechchara wela Ayurvede gena neda ahuwe????

    Sydney enne na huththo garandi maranna... tho lankawata ena welawaka kiyapan.. thoge ata kate gahanne na... singithi athal naha mehe


    wesi ahuwe ayurvede gena.. dan guu gehin sinhala wedakama gena ahanawa
    ------ Post added on Dec 1, 2021 at 5:52 AM

    තෝ මේ video එක බැලුවද පොන්නයෝ? උඹම කියපන්.... උඹ sydney ආවම ඇට දෙක ගලෝල කටේ ඔබන්නද/පුකේ හිල බෝර් කරලා දෙන්නද ?

    තෝ මුලින්ම ඔය ප්‍රශ්න වලට උත්තර දියන්....තොට මොලේ පෑදෙයි
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    Ladaru ponnaya mata Sydney enna kianna epa... pissuda huththo visa aran ticket wiyadam karan enna..

    Tho lankawata enawane komath..

    Dapanko ponnayo namak gamak chandiyanam... Amma meheda... dapan details puluwannam... ammage huththa bore karala enne

    තෝ මේ video එක බැලුවද පොන්නයෝ? උඹම කියපන්.... උඹ sydney ආවම ඇට දෙක ගලෝල කටේ ඔබන්නද/පුකේ හිල බෝර් කරලා දෙන්නද ?

    තෝ මුලින්ම ඔය ප්‍රශ්න වලට උත්තර දියන්....තොට මොලේ පෑදෙයි
    Ayurvede gena neweda ponna wesa kolla mahen ahuwe..
    Syndey enna gaga haminenawa.. mama enne na kiala dannawabe..

    Lankawata awama kiapan... huththi
    ------ Post added on Dec 1, 2021 at 5:54 AM
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    Ladaru ponnaya mata Sydney enna kianna epa... pissuda huththo visa aran ticket wiyadam karan enna..

    Tho lankawata enawane komath..

    Dapanko ponnayo namak gamak chandiyanam... Amma meheda... dapan details puluwannam... ammage huththa bore karala enne


    Ayurvede gena neweda ponna wesa kolla mahen ahuwe..
    Syndey enna gaga haminenawa.. mama enne na kiala dannawabe..

    Lankawata awama kiapan... huththi
    ------ Post added on Dec 1, 2021 at 5:54 AM

    මොකද තෝ බය උනාද එන්න කිව්වම.... තෝනේ කෙව්වේ හම්බෙන්න ඕනේ කියල.... ඉතින් හම්බෙන්න වරෙන්..

    ප්‍රශ්න දෙකයි.

    1. තොගේ ඇට දෙක ගලෝල කටේ ඔබන්නද ?
    2. තොගේ පුක බෝර් කරලා දෙන්නද ?

    ඔය ප්‍රශ්න 4ට උත්තර දියණ පොන්නයෝ

    pDNOSMk.png

    ------ Post added on Dec 1, 2021 at 5:56 AM
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    මොකද තෝ බය උනාද එන්න කිව්වම.... තෝනේ කෙව්වේ හම්බෙන්න ඕනේ කියල.... ඉතින් හම්බෙන්න වරෙන්..

    ප්‍රශ්න දෙකයි.

    1. තොගේ ඇට දෙක ගලෝල කටේ ඔබන්නද ?
    2. තොගේ පුක බෝර් කරලා දෙන්නද ?

    ඔය ප්‍රශ්න 4ට උත්තර දියණ පොන්නයෝ

    pDNOSMk.png

    ------ Post added on Dec 1, 2021 at 5:56 AM

    mata visa arrange karala, tickets aran deepan. mama mage ammapalla enawa.

    salli wiyadam karan garandi maranne na..

    ehema bari nam lankawata apuwama kiapan. echcharai.

    mama umbawa hambunoth, umba aye meke newe kohewath post danneth natha.
     

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    mata visa arrange karala, tickets aran deepan. mama mage ammapalla enawa.

    salli wiyadam karan garandi maranne na..

    ehema bari nam lankawata apuwama kiapan. echcharai.

    mama umbawa hambunoth, umba aye meke newe kohewath post danneth natha.

    නොදකින් හුජ්ජ කොල්ල.... .මූට විසා යි ටිකට් අරන් දෙන්නත් වෙලා දැන් මට..... :ROFLMAO: :ROFLMAO: 🤭

    තොපිල වගේ පොන්න සිපයියෝන්ට වෙනම බෝර්ඩින් place එකක් හදල දවස ගානේ පුකේ අරින්න ඕනේ කී බෝඩ් වීරකම බහිනකන්.
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    නොදකින් හුජ්ජ කොල්ල.... .මූට විසා යි ටිකට් අරන් දෙන්නත් වෙලා දැන් මට..... :ROFLMAO: :ROFLMAO: 🤭

    තොපිල වගේ පොන්න සිපයියෝන්ට වෙනම බෝර්ඩින් place එකක් හදල දවස ගානේ පුකේ අරින්න ඕනේ කී බෝඩ් වීරකම බහිනකන්.
    ane huke nannane kiwwalu.
    waren ithin, uba lanakwata ennema nadda
     
    • Haha
    Reactions: nicjosh83

    aggregate

    Well-known member
  • Jun 8, 2011
    10,707
    11,095
    113
    ane huke nannane kiwwalu.
    waren ithin, uba lanakwata ennema nadda
    නිකන් කාලෙ නාස්ති කරගන්නෙපා බං ඕකා ඉන්න ඕස්ට්‍රේලියාවක් නෑ 🤭. මං මගේ ඇඩ්‍රස් එක දීලත් පොන්නයා ආවෙ නෑ බයේ. ඕකා කොවිඩ් කාලෙ පුකට දෙකක් දීලා ලංකාවට පටවපු ගෝතයෙක්. දැන් කීයක් හරි හොයාගන්න නාකි මයිනට කඩේ යනවා.

    මොකද තෝ බය උනාද එන්න කිව්වම.... තෝනේ කෙව්වේ හම්බෙන්න ඕනේ කියල.... ඉතින් හම්බෙන්න වරෙන්..

    ප්‍රශ්න දෙකයි.

    1. තොගේ ඇට දෙක ගලෝල කටේ ඔබන්නද ?
    2. තොගේ පුක බෝර් කරලා දෙන්නද ?
    පොන්ස් ඕස්ට්‍රේලියාවෙ ඇඩ්‍රස් එක දීපං මහලොකු චන්ඩියා 😂
     
    • Like
    Reactions: niranga1989

    nicjosh83

    Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    නිකන් කාලෙ නාස්ති කරගන්නෙපා බං ඕකා ඉන්න ඕස්ට්‍රේලියාවක් නෑ 🤭. මං මගේ ඇඩ්‍රස් එක දීලත් පොන්නයා ආවෙ නෑ බයේ. ඕකා කොවිඩ් කාලෙ පුකට දෙකක් දීලා ලංකාවට පටවපු ගෝතයෙක්. දැන් කීයක් හරි හොයාගන්න නාකි මයිනට කඩේ යනවා.


    පොන්ස් ඕස්ට්‍රේලියාවෙ ඇඩ්‍රස් එක දීපං මහලොකු චන්ඩියා 😂
    හිඟන ගුබ්බැයමක address එක දාලා පච උන certrelink ගෝතයා… නොදකින් හුජ්ජ කොල්ල… 😂🤭