umba eka ekata kadey gehin bada wiyatha rekaganna kalin.දන්න පොන්නයා කියපන්කො බලන්න .කොයි කාලේද පොන්නයෝ අයුර්වෙදෙට ආවේ ?
umba eka ekata kadey gehin bada wiyatha rekaganna kalin.
mama da ponnaya, kalen kaleta eka ekata kadey gehin keeyak hari houaganna umbada ponnaya
ආයුර්වේදෙට අවශ්ය කoසා ටිකත් ඉන්දියාවෙන් ගේන එක තනිකර විහිලුවක්..
ayurveda doctors lata kansa laga tiyaganna beheth hadanna lisan tiyenawa.. one tharam ayurveda beheth tiyenawa kansa dala hadanaබයිලා වැඩක් නෑ පොන්නයෝ. කියපන් බලන්න කොයි කාලේද අයුර්වෙදෙට ආවේ ?
ada eeye newey ban 1961 idala puluwan. me kalawam ponnaya uge hamulage goo rasa witarai danneආයුර්වේදෙට ඕන ඒව වවන්න පුලුවන් කියලා අහල තිබුනෙ. එහෙම නෙවෙයි කියලද උබ කියන්නෙ?
මරු රට. වවන්න තහනම්. ඉම්පෝට් කරන්න පුලුවන්.![]()
ayurveda doctors lata kansa laga tiyaganna beheth hadanna lisan tiyenawa.. one tharam ayurveda beheth tiyenawa kansa dala hadana
The Ayurveda Act (Act No. 31 of 1961 as amended by Act No. 5 of 1962) allows ayurvedic physicians to obtain opium and cannabis for manufacture of their medicinal preparations.
mata ayeth ponnaya kiyanawanam, umbawa hambenna widiyak kiyapan. meke mama public inne.. address ekath dala tiyenne..
ponnaya kawda kiala umbata mama liyalama dennam wesige putha.
ada eeye newey ban 1961 idala puluwan. me kalawam ponnaya uge hamulage goo rasa witarai danne
------ Post added on Dec 1, 2021 at 4:50 AM
lisan denawa ponnayo 1961 idan... mul kaalw kianne umbe wesa paramparawa patan gatta kale umbalge aathgha muththa wesakame giya kale wageda umba wageLicences දෙන්නේ මේ කාලෙනේ පොන්නයෝ? ප්රශ්නේ තේරෙන්නේ නෑ වගේ මේ පොන්නයට ? දැන් කියපන් බලන්න කංසා අයුර්වෙදේ මුල් කාලේ ඉඳන් තියනවද පොන්නයෝ ? කංසා කියන්නේ ලංකාවට ආවේනික ශාකයක්ද පොන්නයෝ ? තොට මාව හම්බෙන්න Sydney එන්න වෙනවා.Sydney ආපු වෙලාවක කියපන්, ඇට දෙක කටේ ඔබල යවන්නේ
lisan denawa ponnayo 1961 idan... mul kaalw kianne umbe wesa paramparawa patan gatta kale umbalge aathgha muththa wesakame giya kale wageda umba wage
ai tho lankawata enne nadda.. tho lankawata enna bayada.. waren huththa airport ekedima allaganne
ochchara chandiyanam ube aththa namak gamak dapanko me mama wage..
Sydney enna tharam aheniyak mata na wesa kollo
In traditional Indian medical texts, cannabis has first been mentioned a couple of thousand years ago in the Atharva veda, whereas ayurvedic traditional texts do not mention this plant until the Middle Ages. The ayurvedic names of cannabis are "vijaya" - 'the one who conquers' and "siddhi" - 'subtle power', 'achievement'. Ayurveda differentiates between three therapeutic parts of the plant.
me balapan ponnaya. @nicjosh83
------ Post added on Dec 1, 2021 at 5:03 AM
mokada wesiye epara sinhala wedakamk gena ahanne.. mechchara wela Ayurvede gena neda ahuwe????ප්රශ්න හතරයි පොන්නයෝ තියෙන්නේ ?
1. සිංහල වෙදකම ආරම්භ වෙන්නේ 1961 න්ද ?
2.ඉන්දියාව කියන්නේ ලංකාවද ?
3.සිංහල වෙදකම කියන්නේ ඉන්දියාවේ අයුර්වෙදේද ?
4. උඹ ගස් පොන්නයද ? හරක් පොන්නයද ?
Sydney ආපු වෙලාවක කියපන්, ඇට දෙක කටේ ඔබල යවන්නේ....හුජ්ජ කොල්ලා![]()
wesi ahuwe ayurvede gena.. dan guu gehin sinhala wedakama gena ahanawaදන්න පොන්නයා කියපන්කො බලන්න .කොයි කාලේද පොන්නයෝ අයුර්වෙදෙට ආවේ ?
mokada wesiye epara sinhala wedakamk gena ahanne.. mechchara wela Ayurvede gena neda ahuwe????
Sydney enne na huththo garandi maranna... tho lankawata ena welawaka kiyapan.. thoge ata kate gahanne na... singithi athal naha mehe
wesi ahuwe ayurvede gena.. dan guu gehin sinhala wedakama gena ahanawa
------ Post added on Dec 1, 2021 at 5:52 AM
Ayurvede gena neweda ponna wesa kolla mahen ahuwe..තෝ මේ video එක බැලුවද පොන්නයෝ? උඹම කියපන්.... උඹ sydney ආවම ඇට දෙක ගලෝල කටේ ඔබන්නද/පුකේ හිල බෝර් කරලා දෙන්නද ?
තෝ මුලින්ම ඔය ප්රශ්න වලට උත්තර දියන්....තොට මොලේ පෑදෙයි
Ladaru ponnaya mata Sydney enna kianna epa... pissuda huththo visa aran ticket wiyadam karan enna..
Tho lankawata enawane komath..
Dapanko ponnayo namak gamak chandiyanam... Amma meheda... dapan details puluwannam... ammage huththa bore karala enne
Ayurvede gena neweda ponna wesa kolla mahen ahuwe..
Syndey enna gaga haminenawa.. mama enne na kiala dannawabe..
Lankawata awama kiapan... huththi
------ Post added on Dec 1, 2021 at 5:54 AM
මොකද තෝ බය උනාද එන්න කිව්වම.... තෝනේ කෙව්වේ හම්බෙන්න ඕනේ කියල.... ඉතින් හම්බෙන්න වරෙන්..
ප්රශ්න දෙකයි.
1. තොගේ ඇට දෙක ගලෝල කටේ ඔබන්නද ?
2. තොගේ පුක බෝර් කරලා දෙන්නද ?
ඔය ප්රශ්න 4ට උත්තර දියණ පොන්නයෝ
![]()
------ Post added on Dec 1, 2021 at 5:56 AM
mata visa arrange karala, tickets aran deepan. mama mage ammapalla enawa.
salli wiyadam karan garandi maranne na..
ehema bari nam lankawata apuwama kiapan. echcharai.
mama umbawa hambunoth, umba aye meke newe kohewath post danneth natha.
ane huke nannane kiwwalu.නොදකින් හුජ්ජ කොල්ල.... .මූට විසා යි ටිකට් අරන් දෙන්නත් වෙලා දැන් මට.....![]()
![]()
තොපිල වගේ පොන්න සිපයියෝන්ට වෙනම බෝර්ඩින් place එකක් හදල දවස ගානේ පුකේ අරින්න ඕනේ කී බෝඩ් වීරකම බහිනකන්.
නිකන් කාලෙ නාස්ති කරගන්නෙපා බං ඕකා ඉන්න ඕස්ට්රේලියාවක් නෑane huke nannane kiwwalu.
waren ithin, uba lanakwata ennema nadda
පොන්ස් ඕස්ට්රේලියාවෙ ඇඩ්රස් එක දීපං මහලොකු චන්ඩියාමොකද තෝ බය උනාද එන්න කිව්වම.... තෝනේ කෙව්වේ හම්බෙන්න ඕනේ කියල.... ඉතින් හම්බෙන්න වරෙන්..
ප්රශ්න දෙකයි.
1. තොගේ ඇට දෙක ගලෝල කටේ ඔබන්නද ?
2. තොගේ පුක බෝර් කරලා දෙන්නද ?
හිඟන ගුබ්බැයමක address එක දාලා පච උන certrelink ගෝතයා… නොදකින් හුජ්ජ කොල්ල…නිකන් කාලෙ නාස්ති කරගන්නෙපා බං ඕකා ඉන්න ඕස්ට්රේලියාවක් නෑ. මං මගේ ඇඩ්රස් එක දීලත් පොන්නයා ආවෙ නෑ බයේ. ඕකා කොවිඩ් කාලෙ පුකට දෙකක් දීලා ලංකාවට පටවපු ගෝතයෙක්. දැන් කීයක් හරි හොයාගන්න නාකි මයිනට කඩේ යනවා.
පොන්ස් ඕස්ට්රේලියාවෙ ඇඩ්රස් එක දීපං මහලොකු චන්ඩියා![]()