කටුනායක ගැටුම පිටුපස ජවිපෙ මැර පිරිසක් ර&#

kasp

Member
Jan 29, 2011
2,645
247
0
mmmmmmmmm Lankawe
jepponta kade yana tikak sunimal dapu thread eka wanasala
kunuharapa kiyala sunimalta bannata wadak naha tag dammath wadak naha
meka JVP kumanthanayak kiyala mulu ratama dannawa

hari mr.bekam:):)api ehema kiyamuko.onna kunuharapen nathuwa uththara denna.man prashnayak ahanne.:):)hari JVP eken dan kello kollo tika awssala karay kiyamuko udgoshane.gahuwe eyala dammalada??wedi thibbe??policiya palanaya wenne lankawe jvp 1ta one widihatada??okada me lankawe dan prashna wisandana widiha:nerd:kiyanna balanna mekata.vipaksha walin udgoshanayak karopu mul awasthawa meka nemey wenna athi.wedi thilaya pregnet ammalata gahala karapu wade harida??jvp ekenda wedi thibbe??amanushika widihata gahuwe:frown::rofl:nikan kalu gal pennala suduy kiyaddi :yes:gana jathiyata watenna epa
 

sf0

Banned
Oct 5, 2010
382
73
0
88/89 wage jvp bisanayak apita epaa. Rosen shanakawa bili dunna JVP parayonta hodaknam wenna epa
 

SF Forever

Member
Apr 20, 2011
237
23
0
අනේ සුන්න පොනිමල්... උඔයි ඔබේ Fake වලිනුයි නම් ඔය දෙකයි පනහේ කුමන්ත්‍රණ කරන්න හම්බවෙන්නේ නෑ... :P :P
 

kasp

Member
Jan 29, 2011
2,645
247
0
mmmmmmmmm Lankawe
ow me matath msg enava.loku ayage thread walata reply laranna epalu.dapu post delete karannalu.naththan topa wage yanna wenavalu.kawda topa kiyanne??sunimal aiyanan wenna ba me msg karanne.eya tikak pissu natuwata mage yaluwane.mage kawi walata comment karannath enava .adahas praksha kireema waradakda??meka prajathanthra wadee ratak neweda doooooooooooooooooooooooooooooo :Pna ne .amathaka una ;)
 

SF Forever

Member
Apr 20, 2011
237
23
0
උබට බෑනල වෑඩක් නෑ සුනිමල්.... ජිවත් වෙන්න මිනිස්සු උබ ඔය කරන වෑඩවලටත් අන්ත වෑඩ කරනවා...
උබට පව් කියල තමා කියන්න තියෙන්නේ
:lol: :lol: :lol:
 

kasp

Member
Jan 29, 2011
2,645
247
0
mmmmmmmmm Lankawe
hama ekama ekay.ekek nemey.okkoma ekay.nikan oyala me katawath kade gihin boruwata randu wenna epa.wadiiiiiiiiiiiiiiiiipurama ithin me dan inna undala thamay
 
Last edited:

gaya1

Well-known member
  • Jan 10, 2007
    1,166
    68
    48
    අනේ සුන්න පොනිමල්... උඔයි ඔබේ Fake වලිනුයි නම් ඔය දෙකයි පනහේ කුමන්ත්‍රණ කරන්න හම්බවෙන්නේ නෑ... :P :P

    W I N D O W S 8 = සුන්න පොනිමල්
     

    Captain Arjun!!!!!

    Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    උබට බෑනල වෑඩක් නෑ සුනිමල්.... ජිවත් වෙන්න මිනිස්සු උබ ඔය කරන වෑඩවලටත් අන්ත වෑඩ කරනවා...
    උබට පව් කියල තමා කියන්න තියෙන්නේ

    ඔය කියලා තියෙන්නේ උඹේ ජංගිය ගැලවෙන්ඩම, අහ් SORRY උඹට මේ දවස්වල ජන්ගිත් නැහැ කියලා ආරාන්චි.?

    ආයෙත් එවිත් මගේ රෙෆ් කපලා පල , උඹට කරන්ඩ පුළුවං ලේසිම පොන්න වැඩේනේ ඕක.
     

    GIhan GTR

    Well-known member
  • Oct 8, 2008
    7,540
    779
    113
    RighT HerE
    ජනතා විමුක්ති පෙරමුණේ සාහිසකයින් බිලි ගත් රොෂේන් ශානක තරුණ මහතාට නිවන්සුව ලැබේවා.
    :(

    අනේ මැටි පූසො..
    ආණ්ඩුව කිව්වොත් ඕනිම *ඩයක් තොපි ඔළුවෙ තියාගෙන විශ්වාසකරනවනේ..
    හරක් පැටිකෝ..

    කවදා ඉඳලද පොලිසියට JPV එකෙන් Orders එන්නෙ..?
     

    derick_vegas

    Banned
    Apr 11, 2011
    246
    6
    0
    අනේ මැටි පූසො..
    ආණ්ඩුව කිව්වොත් ඕනිම *ඩයක් තොපි ඔළුවෙ තියාගෙන විශ්වාසකරනවනේ..
    හරක් පැටිකෝ..

    කවදා ඉඳලද පොලිසියට JPV එකෙන් Orders එන්නෙ..?


    :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::D:D:D:D:D:D:P